اگر موهای کوتاهی دارید، از آراستن آن‌ها ناامید نشوید؛ زیرا روش‌های مختلفی برای انجام شینیون موهای کوتاه وجود دارند. به‌عنوان مثال از موهای مصنوعی و پروتز مو برای افزایش حجم موها استفاده می‌کنند و در نهایت برای ماندگاری بیشتر و حفظ حالت آن، پودر حجم‌دهندهای را به‌کار می‌برند. استفاده از پروتز و موی مصنوعی به مهارت بالایی نیاز دارد. از سبک‌های مختلف شینیون مو می‌توان به شنیون باز، بسته و همراه بافت اشاره کرد. لازم است بدانید که تیم مجرب سالن زیبایی سها با نهایت دقت و تبحر در این زمینه، شینیون موی کوتاه را انجام می‌دهند.

شینیون ساده و بسته دخترانه

انواع شینیون مو

هنگام اجرای شینیون اروپایی، از پوش دادن بیش‌ازحد موها خودداری می‌کنند. این مدل ساده و لاکچری است؛ به‌طوری‌ که از آن به‌عنوان مدل پرنسسی یاد می‌شود. در این مدل، تمام حجم مو را در بالای سر می‌بندند و به کمک بابلیس، قسمت‌های آزاد مو را حالت می‌دهند. با بابلیس‌هایی با قطر بزرگ این موها فرم گرفته و به زیبایی شینیون می‌افزایند. شینیون عربی نیز یکی ‌دیگر از مدل‌ها است که در آن برای افزایش حجم موها از پروتزهای مو به‌جای پوش دادن استفاده می‌کنند. در شینیون عربی موها را به سبک عربی جمع کرده و جلوه شلوغ و پرحجمی به آن می‌دهند.
شینیون کلاسیک نیز از مدل موهای محبوبی است که هرگز از مد نمی‌افتند و همواره زیبا و شیک به‌نظر می‌رسد. در این روش تمام حجم مو را در پشت سر و بالا می‌بندند. شینیون فشن نیز از جمله مدلهای جدیدی به‌شمار می‌رود که مورد توجه بانوان خوش‌سلیقه قرار گرفته است. در این مدل آرایش مو با سبک فشن بوده و از ترکیب‌های عجیب استفاده می‌شود. شینیون بسته سال‌های طولانی است که جذابیت خود را از دست نداده و همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل را برحسب نوع لباس، فرم صورت، اندازه مو و... انتخاب می‌کنند.

شینیون ساده و بسته دخترانه

این مول شینیون ساده برای دختران جوان مناسب است. شینیون ساده و بسته برای کم‌تر نشان دادن سن توسط برخی از خانم‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این مدل مو همراه با آرایش کمرنگ و ساده، استایلی منحصربه‌فرد را ایجاد می‌کند. در این روش‌ها موها به‌صورت گرد در پشت سر جمع می‌شوند و ممکن است برای زیبایی بیشتر، دو تار مو را از طرفین خارج کرده و جدا از دسته مو قرار داد. با بابلیس یا سشوار هم به این موها حالتی صاف یا موج‌دار می‌دهند. شینیون ساده و دخترانه با استفاده از بافت یا جواهرات بدل ساده که برای تزئین روی موها قرار می‌دهند، بهترین مدل برای دختران جوان و شیک‌پوش است.

شینیون موی بلند در سالن زیبایی سها

شینیون موی بلند بسیار آسان است و می‌توان مدل‌های مختلفی را روی این موها امتحان کرد. از پرطرفدارترین شینیون موی بلند می‌توان به مدل نخی اشاره کرد. همچنین ترکیب شینیون با بافت نیز در موهای بلند جلوه‌ای جذاب ایجاد می‌کند. از سبک‌های مناسب برای موی بلند می‌توان به دم اسبی و شینیون باز اشاره کرد. پس از پایان اجرای شینیون برای ثابت ماندن آن به مدت طولانی، از اسپری حالت‌دهنده مو استفاده می‌شود.

  • شینیون فرانسوی

شینیون فرانسوی برای موهای بلند کاربرد بسیاری دارد. این مدل را روی موهای کوتاه نیز می‌توان اجرا کرد؛ اما جلوه زیبای آن در موهای بلند مشخص می‌شود. در این سبک شینیون، موها را پشت سر می‌بندند. اگر موهای‌تان حالت‌دار باشد، کاندیدای مناسبی برای این شینیون جذاب هستید. هرچند که با استفاده از تافت نیز می‌توان از موهای لخت و صاف برای این مدل مو استفاده کرد. پس از بستن موها، یک قسمت وسط را گوجه‌ای کرده و دو طرف را به دور آن می‌پیچند. برای ثابت نگهداشتن آن نیز از سنجاق استفاده می‌کنند. برای جذابیت بیشتر این مدل مو می‌توان دو تار موی نازک را نیز از طرفین درآورده و حالت داد.

سخن پایانی

شینیون مو از محبوب‌ترین و شیک‌ترین شیوه‌های آرایش مو است که برای موهای کوتاه و بلند اجرا می‌شود. شینیونهای اروپایی، عربی، کلاسیک و فشن تعدادی از مدل‌‌های جذاب و معروف هستند که با توجه به فرم چهره، طول مو، طول گردن و مدل لباس انتخاب می‌شوند. همچنین دختران جوان می‌توانند از شینیون موی بسته که بسیار ساده است نیز استفاده کنند. شینیون فرانسوی، بسته، باز و اروپایی از جمله سبک‌های شیک و جذاب شینیون به‌شمار می‌روند. با سپردن آرایش شینیون موهای خود به میکاپ آرتیست‌های مجرب در سالن زیبایی سها، به موهایی شیک دست می‌یابید. برای دریافت نوبت می‌توانید به آدرس سایت یا اینستاگرام زیر مراجعه نمایید. 
آدرس: ستارخان، بین پل یادگار امام و چهارراه خسرو، مجاور بازار سنتی، جنب فرش شاهکار مشهد، پلاک ۱، واحد ۲
شماره تماس: ۰۲۱-۴۴۲۶۳۸۷۰

 ۰۹۱۲۸۹۸۳۷۴۸

اینستاگرام: soha_beautysaloon