داشتن آرایشی زیبا آن هم در روز عروسی از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ به همین منظور میکاپ عروس در روز عروسی باید توسط فردی متخصص در این زمینه انجام گیرد. میکاپ کلاسیک، لایت و مدیوم تعدادی از سبک‌های میکاپ حرفه‌ای عروس هستند. انتخاب هر یک از این سبک‌ها به سلیقه عروس، فرم چهره و مدل لباس وی بستگی دارد. در میکاپ کلاسیک آرایش چشم‌ها تیره و غلیظ است؛ در حالی که در مدل لایت برای آراستن چهره از رنگ‌های ملایم و طبیعی استفاده می‌شود. با مراجعه به سالن زیبایی معتبر چون سالن زیبایی سها می‌توانید از دستیابی به نتیجه دلخواه اطمینان داشته باشید.

مراحل میکاپ حرفه ای عروس

مراحل میکاپ حرفه ای عروس

حدود دو تا سه دقیقه قبل از شروع آرایش عروس، لازم است تا برای جلوگیری از خشکی پوست از پرایمر استفاده شود. سپس برحسب نوع پوست و برای ایجاد پوشش پایه از کرم پودر مناسب استفاده می‌کنند. در مرحله بعد آرایش چشم شروع شده و سایه مناسب را برحسب سلیقه عروس، سبک میکاپ و حالت چشم‌ها انتخاب می‌نمایند. همچنین با توجه به چشم‌های عروس، باید خط چشم با ضخامت مناسب انتخاب گردد. برای پرپشت نشان دادن ابروهای کم‌حجم نیز می‌توان از مداد ابرو استفاده کرد. 
در صورت تمایل فرد می‌توان از مژه مصنوعی نیز استفاده کرد. برای ثابت ماندن میکاپ استفاده از پودر فیکس ضروری است. رژگونه از لوازم‌ آرایشی کوچکی است که استفاده از آن باعث شاداب‌تر شدن چهره می‌شود. در سالن زیبایی سها میکاپ فوق تخصصی عروس با تکنیک‌های جدید و توسط بهترین لوازم آرایشی انجام می‌گیرد. استفاده از تکنیک‌های اصولی برای اجرای میکاپ حرفه‌ای، اصلی مهم است که تیم مجرب این سالن زیبایی با آن آشنایی دارند.

  • میکاپ کلاسیک

میکاپ کلاسیک از سبک‌هایی است که هرگز از مد نمی‌افتد. در این سبک چشم‌ها با سایه‌های قهوه‌ای یا مشکی آرایش شده و با براش به قسمت انتخایی‌ آن حالت محوی می‌دهند. در این نوع میکاپ تمرکز اصلی روی آرایش غلیط چشم‌ها است و معمولاً از سایه‌های پررنگ و مژه‌های مصنوعی استفاده می‌شود. در میکاپ کلاسیک ابروها مشخص بوده و گونه‌ها حالت برجسته و براقی دارند. معمولاً از رژگونه و رژ لب صورتی برای تکمیل آن استفاده می‌شود.

  • میکاپ شاین

همان‌طور که از نام این سبک پیداست، در آن بر درخشندگی زیاد چهره تمرکز می‌شود. میکاپ شایند امروزه بسیار محبوب بوده و توانسته طرفداران خاصی را به خود جذب کند. در این سبک از سایه‌های درخشنده و برجسته، رژ لب براق و رژگونه اکلیلی استفاده می‌شود. میکاپ شاین نوعی آرایش غلیظ است که چهره عروس را براق‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. اگر شما هم از طرفداران میکاپ پرزرق و برق هستید، پیشنهاد می‌گردد که این سبک آرایش جذاب و شیک را انتخاب کنید.

  • میکاپ لایت

هدف از میکاپ لایت، برطرف کردن برخی از عیوب پوستی و در عین حال ایجاد آراستگی ساده و طبیعی است. در این سبک از مواد آرایشی با غلظت کم و رنگ‌های طبیعی استفاده می‌شود تا هارمونی زیبایی به‌وجود آید. به‌کار بردن رنگ‌های سرد و گرم در کنار یکدیگر نیز در سبک لایت و در چهره عروس زیبایی و لطافت خاصی ایجاد می‌کند. این نوع میکاپ برای عروس‌هایی که نمی‌خواهند از سایه و رژ لب‌های پررنگ و براق استفاده کنند ایده‌آل است.

  • میکاپ مدیوم عروس

در میکاپ مدیوم که به سبک لایت است از رژ لب، رژگونه و سایه به‌صورت ملایم و متعادل استفاده می‌شود. رنگ‌های هلویی، طلایی، قهوه‌ای و رزگلد از رنگ‌های معمول سایه در این روش هستند. همچنین از متد کانتورینگ برای پوشاندن نقایص چهره و ایجاد سایه‌های تیره و روشن استفاده می‌کنند. در میکاپ مدیوم برای متعادل نگهداشن رنگ‌های چهره معمولاً از رژ لب‌هایی ملایم و طبیعی مانند گلبهی استفاده می‌شود. این میکاپ برای عروس‌هایی که می‌خواهند آرایشی ساده و طبیعی و در عین حال شیک داشته باشند، مناسب است.

بهترین سالن برای میکاپ عروس در ستارخان

سخن پایانی

امروزه سبک‌های متنوعی مانند میکاپ لایت و مدیوم و... برای آرایش حرفه‌ای عروس وجود دارند. در میکاپ لایت از رنگ‌های طبیعی و متعادل استفاده شده و عیوب چهره را می‌پوشانند و در میکاپ کلاسیک از رنگ تیره برای سایه چشم استفاده می‌کنند. با استفاده از لوازم آرایشی جدید و روش‌های نوین برای برجسته‌سازی نقاط قوت چهره، شاهد میکاپی بی‌نظیر خواهید بود. تیم مجرب سالن زیبایی سها با مهارت بالا و تجربه فراوان در زمینه میکاپ فوق تخصصی عروس، بهترین خدمات را در مهم‌ترین روز عروس‌ها ارائه می‌دهند. شما می‌توانید برای دریافت نوبت یا اخذ مشاوره از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید. 
آدرس: ستارخان، بین پل یادگار امام و چهارراه خسرو، مجاور بازار سنتی، جنب فرش شاهکار مشهد، پلاک 1، واحد2
شماره تماس: ۰۲۱-۴۴۲۶۳۸۷۰
 ۰۹۱۲۸۹۸۳۷۴۸
اینستاگرام: soha_beautysaloon