داشتن‌موهایی بلند و پرحجم آرزوی بسیاری از بانوان است که با اکستنشن موهای خود می‌توانند این آرزو را محقق سازند. در واقع روش‌های زیبایی بسیاری برای پرپشت کردن‌موها وجود دارد؛ اما به دلیل  داشتن هزینه بالا و عوارض، خانم‌ها در انجام آن‌ها امتناع می‌کنند. اکستنشن موی طبیعی یا مصنوعی روشی است که عوارضی ندارد و می‌توان آن را برای مدتی زیاد روی موهای خود نگه داشت بدون اینکه آسیبی به سلامت موها برسد‌. همچنین برای انجام اکستنشن مو محدودیت سنی وجود ندارد و دختران کم سن‌وسال نیز‌می‌توانند این روش را تجربه کنند و صاحب موهای زیبا شوند. اگر موهای نازکی دارید یا با کچلی برخی قسمت‌های سر مواجه شدید، این روش می‌توانند راه‌حلی برای پنهان کردن کچلی موها یا نازکی مو باشد. 

ماندگاری اکستنشن مو چقدر است

انواع اکستنشن مو در سالن زیبایی پریس

در سالن زیبایی پریس شما می‌توانید موهای خود را به دو روش طبیعی و مصنوعی اکستنشن نمایید. اکستنشن طبیعی یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن‌ موهایی بلند و سالم‌ است. در واقع موهای طبیعی که از موهای سایر مشتریان کات شده در کارگاه آماده می‌شود و با روش‌های مختلفی روی موهای زیباجو نصب می‌گردد‌. این‌موها به‌دلیل طبیعی بودن حساسیتی در مقابل شست‌وشو یا استفاده از شامپو از خود نشان نمی‌دهند و شما همانند موهای طبیعی خود می‌توانید از آن‌ها نگهداری کنید. برای اکستنشن موهای مصنوعی از موهایی استفاده می‌شود که در کارخانه با استفاده از لوازمی خاص آماده شدند و تنوع رنگی بسیار بالایی دارند.

مزایای اکستنشن موی طبیعی

از مزایای انجام اکستنشن موی طبیعی در سالن زیبایی پریس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    نیاز به مراقبت و توجه بالا نمی‌خواهد.
•    زیباتر نشان دادن مو بدون آنکه آسیبی به تارهای مو برسد.
•    پرپشت و حجیم دیده شدن موها با اکستنش موی طبیعی
•    دوام و عمر موهای طبیعی بالاتر از اکستنش موهای مصنوعی است.
•    حالت‌پذیری بالا و رنگ‌پذیری عالی همچون‌موهای طبیعی

انواع تکنیک های اکستنشن مو

برای متصل کردن موها آماده شده به موهای طبیعی فرد از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که به شرح زیر هستند:
1.    دوختن‌ مو: هنر دوخت زدن مو روی موهای طبیعی نیاز به تجربه و مهارت دارد. در ابتدا موهای آماده شده بافته می‌شوند و بعد از آن موهای بافته شده به موهای طبیعی فرد متصل یا دوخته می‌شود. این روش نتیجه بسیار عالی دارد و ظاهر‌ متفاوتی به موهای شما می‌بخشد؛ اما برای اتمام فرآیند دوخت موها باید مدت زیادی را در سالن منتظر بمانید.
2.    میکرولینک: برای اکستنشن مو با تکنیک میکرولینک، موهای آماده شده به موهای طبیعی شما متصل می‌شود. البته بعد از گذشت مدتی‌ممکن است اتصال آن‌ها کمی شل شود که در این صورت باید به صورت مجدد به سالن مراجعه کنید.
3.    چسب: برای اتصال برخی اکستنشن‌های مو از چسب در لابه‌لای موها استفاده می‌شود. مدیریت کردن و نگهداری این تکنیک بسیار راحت‌تر است و پروسه انجام آن زمان زیادی را نمی‌طلبد.
4.    بوند: در این تکنیک از چسب‌های مختلفی برای اتصال موها استفاده می‌شود. البته در حین انجام آن نیز بایستی یک الی دو مرحله اتوکشی انجام گیرد تا موها به‌ خوبی با چسب مخصوص به موهای طبیعی متصل شوند. این تکنیک باعث ماندگاری بالای اکستنشن‌موها می‌شود و فرد می‌تواند اکستنشن موهای خود را با این ‌تکنیک تا بیشتر از ۶ ماه نگهداری کند.

قیمت اکستنشن مو

قیمت اکستنش مو باتوجه به نوع مو(طبیعی یا مصنوعی)، بلندی مو، روش اکستنش مو و... تعیین‌می‌شود. از تکنیک‌های مختلفی برای اکستنشن مو استفاده می‌شود که قیمت هرکدام از آن‌ها با دیگری متفاوت خواهد بود. همچنین عواملی چون کیفیت اکستنشن مو، جنس مو، تجربه و مهارت فرد در اتصال موها و ماندگاری آن در قیمت نهایی اکستنشن موها تاثیرگذار است. یقینا قیمت اکستنشن مو با بالاتر رفتن حجم مو و بلندی آن افزایش خواهد یافت.

نکات مراقبتی بعد از انجام اکستنشن مو

اکستنشن مو روش زیبایی برای حجیم و پرپشت نشان دادن موها است که همانند سایر روش‌های زیبایی نیاز به مراقبت‌هایی خواهد داشت. توجه به نکات مراقبتی و نگهداری مناسب اکستنشن مو باعث افزایش ماندگاری آن می‌شود. این نکات مراقبتی عبارتند از:
•    قرار نگرفتن طولانی‌مدت در برابر نور خورشید
•    رطوبت باعث کاهش عمر‌ اکستنشن مو می‌شود پس باید از رطوبت موهای خود پیشگیری کنید.
•    برای حفظ درخشندگی موها بهتر است هفته‌ای دو الی سه بار از روغن‌های مخصوص موها استفاده کنید.
•    استفاده از وسایلی چون کش مو، کریپس و... را کاهش دهید؛ زیرا ممکن است باعث شل شدن دوخت اکستنش مو یا جدا شدن آن از موهای طبیعی شما شود.
•    بهتر است در چند روز اول موهای خود را نشویید تا اکستنشن موها در جای خود ثابت شوند. شستن بیش از حد موها ممکن است به اکستنشن مو آسیب برساند.

ماندگاری اکستنشن مو

اکستنشن موها به صورت طبیعی از 8 الی 10 ماه ماندگاری دارند. از عوامل موثر بر ماندگاری اکستنشن مو می‌توان به کیفیت اکستنشن مو، روش اتصال آن و مراقبت‌های فرد اشاره کرد. انجام نکات مراقبتی و پیشگیری از انجام کارهایی که به اکستنشن مو آسیب می‌رسانند، باعث افزایش ماندگاری اکستنشن موها می‌شود. 

سخن پایانی

در سال زیبایی پریس خدماتی چون ناخن، مژه، رنگ و هایلات، کراتین، بوتاکس، پروتئین تراپی، اکستنشن مو، میکروبلیدینگ ابرو، شید لب، فشیال، ماساژ لاغری و ریلکسی و سنگ داغ، استخر و کافه برای زیباجویان ارائه می‌شود. زیباجویان می‌توانند برای دریافت مشاوره و رزرو وقت برای اکستنشن مو با شماره‌ زیر تماس بگیرند‌ یا به صورت حضوری در آدرس ذکرشده حضور یابند.
شماره تماس: ۰۹۱۲۹۳۷۸۵۷۷
آدرس سالن زیبایی پریس: تهران، پاسداران، دروس، خیابان یارمحمدی، کوچه یکم
آدرس اینستگرام: @parisbeauty_complex