به جای دویدن و عرق ریختن از یک برنامه پیاده روی روتین استفاده کنید. محققان دریافتند که در صورت داشتن اضافه وزن اگر 4 بار در روز و هر روز 45 دقیقه پیاده روی کنید و این روال را تا 4 ماه پیگیری کنید می توانید امیدوار باشید که بعد از 4 ماه  10 کیلو وزن کم کنید. اگر می خواهید اندام متناسبی داشته باشید پیاده روی بهترین گزینه است که بعد از مدتی خسته کننده هم نمی شود و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از شر چربی های اضافه بدن خود خلاص شوید.

چربی زدایی با تنفس اکسیژن

محققان معتقدند که با تنفس اکسیژن تازه فعالیت عضلات برای چربی سوزی بیشتر می شود و پر کردن ریه ها ازهوای تازه به سوزاندن چربی کمک می کند بنابراین فراموش نکنید که در حین پیاده روی حتما عمیق نفس بکشید و روی تنفس خود تمرکز کنید.

شکم خود را به داخل ببرید

یکی ازاجزای صحیح راه رفتن کمر صاف و داخل بردن شکم است. صاف قدم بردارید. با داخل بردن شکم به کوچک شدن شکم کمک می کنید در این حالت همچنین می توانید عضلات میانی بدن خود را نیز تقویت کنید.

خم کردن آرنج

با حرکت بازوها با آرنج خم شده، سرعت حرکت پاها تسریع شود اگر می خواهید سرعت شما بیشتر شود می توانید آرنج ها را تا جایی عقب ببرید که دست در کنار دنده ها قرار گیرد.

گام های کوتاه تر

ممکن است وسوسه شوید که با گامهای بلندتر و سریعتر حرکت کنید اما این کار باعث می شود تا بدن شما افت کرده و زودتر کالری از دست دهید بنابراین با گامهای کوتاه می توانید بیشتر پیاده روی کنید.

پیاده روی همراه انفجار چربی

اگر از متود پیاده روی روزانه 45 دقیقه ای طی 4 روز هفته استفاده کنید و روی راه رفتن خود تمرکز کنید می توانید منتظر انفجار چربی های خود بعد از 16 هفته باشید.