اولاپلکس
اولاپلکس (Olaplex)  یک محصول ترمیم کننده ی قوی امریکایی می باشد و یکی از راه های درمان موهای آسیب دیده از رنگ و دکلره و حرارت است. این محصول پیوندهای دی سولفیدی مو را بازسازی می کند. زمانی که مو در اثر دکلره و رنگ زیاد و براشینگ و اتو مو آسیب می بیند پیوند های دی سولفید شکسته می شود و تعداد آن از حد معمول بیشتر می شود، پلکس تراپی مو باعث می شود مجددا تارهای آسیب دیده ی مو سالم و تقویت شود. خب تا اینجا فهمیدم اولاپلکس تراپی چیست اما ببینیم در چه مواردی می توانیم از آن استفاده کنیم.
ما در سه حالت میتوانیم از اولاپلکس استفاده کنیم:
1. استفاده در رنگ مو
2.  استفاده در دکلره 
3. استفاده به عنوان اولاپلکس تراپی (قویترین درمان موهای کاملا آسیب دیده)

 

 

پلکس تراپی این اطمینان خاطر را می دهد که مشتری با خیال راحت ( البته در سالن های زیبایی زیر نظر متخصص) بتواند موهایش را به هر رنگی از مشکی تا شرابی و حتی روشن ترین رنگ موجود بدون کوچکترین آسیبی دربیاورد.
در ساختار اولاپلکس هیچ نوع روغنی وجود ندارد پس مشخص است که کاملا با کراتین فرق دارد و حتی با کراتین قابل مقایسه هم نیست.
خب حالا چه کسایی به اولاپلکس نیاز دارند؟ معلومه! همه ی خانمهایی که سلامت موهاشون حتی موهای آسیب دیده‌‌شان برایشان مهم است و میخواهند آن را ترمیم کنند تا بتوانند بعد از آن با خیال راحت موهایشان را  به هر رنگ دلخواه دربیاورند، بدون اینکه ذره ای موهایشان آسیب ببیند.