فانکشنال
تمرینات فانکشنال کارایی و توانایی شما را در زندگی روزمره یا ورزش و همینطور بازتوانی برای افراد آسیب‌دیده و سالمند را افزایش می‌دهد و به همین دلیل نام فانکشنال یا کاربردی را روی آن گذاشته‌اند؛ یعنی در دنیای واقعی کاربرد دارد. از این رو، چه هدف شما ورزش باشد چه زندگی سالم، می‌توانید از این تمرینات بهره‌مند شوید. این تمرینات از چهار رکن استقامت قلبی عروقی، قدرت عضلانی، استقامت عضلانی، و انعطاف پذیری تشکیل شده‌اند و به شما کمک می‌کند تا بتوانید: نحوه حرکت و عملکرد بدن را بهبود دهید؛ قدرت خود را در از طریق الگوهای حرکتی بهبود بخشید؛ عملکرد فیزیکی بدن‌تان را افزایش دهید.
 

بدنسازی
بدنسازی در خانه ورزش به صورت عضویت ماهیانه از۸ تا۲۴ جلسه در ماه است. ورزشکاران این رشته دسترسی به دستگاه های مجهز باشگاه را دارند. برنامه تمرین اختصاصی برای ورزشکاران توسط مربیان متخصص باشگاه و با استفاده از بادی انالیزر ارایه می شود. همچنین کلاس های بدنسازی با مربی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی ارایه می شود. برای ثبت نام و سوالات خود می توانید از طریق تماس تلفنی اطلاعات بیشتر دریافت کنید.

یوگا
یوگا ورزشی آرام و کششی است که به تمرکز و آرامش درونی افراد کمک می کند. تمرین های یوگا همراه با مدیتیشن و کنترل تنفس می باشد. حرکات یوگا متنوع و برای تمامی درجه های مهارت از مبتدی تا پیشرفته طراحی شده. این رشته محدودیت سنی و مهارتی ندارد، بسیار فرح بخش و آرام بخش است.

 



شکم پهلو
ورزشcx یا شکم پهلو ترکیبی از قدرتی و هوازی است. این ورزش با درگیرکردن بخش های مرکزی، میانه بدن، بالاتنه و پایین تنه، ارتباط بین کل بدن را بهبود بخشیده و به تقویت تمامی عضلات بدن خواهد انجامید. با انجام تمرینات سی ایکس و قوی ترکردن عضلات هسته بدن فرم بدنی تان بهتر شده و قدبلندتر و خوش اندام تر بنظرخواهید رسید.

آمادگی جسمانی
امادگی جسمانی شامل فعالیت با شدت متوسط و بالا بدون خستگی و قابل تحمل برای عامه مردم است که شامل چهار فاکتور قدرت، شدت، استقامت و انعطاف می باشد. ما در کلاسهای آمادگی جسمانی از وسایلی مثل توپ، چوب، استپ و دمبل استفاده می کنیم که برای ورزشکاران مهیج و لذت بخش خواهد بود.

ایروبیک
ایروبیک گونه‌ای ورزش و فعالیت بدنی با ترکیبی از تمرینات هوازی موزون همراه با تمرینات روزمره حرکات کششی و قدرتی با هدف بهبود و گسترش همه‌ی جوانب آمادگی جسمانی (انعطاف پذیری مفصل ، ماهیچه و دستگاه گردش خون) است. حرکات اروبیک معمولا با نواخت و ضرب موسیقی و با یاری یک مربی انجام می‌پذیرد.

ایروبیک ریتمیک
ایروبیک ریتمیک یکی از ورزش‌های ریتمیک پرطرفدار است که بر اساس گروه‌های سنی و همچنین مهارت در اجرای حرکات متفاوت است. در این ورزش تمامی اندام‌ها و عضله‌های بدن را با حرکات گوناگون تمرین می‌دهد و به گونه‌ای درگیر می‌کند. به ویژه عضلات پا، بازوها، شکم و کمر. به دست آوردن حس شادی و آرامش و همچنین بهبود عملکرد قلب و ریه از جمله فواید  این رشته است. در طی یک ساعت کلاس ایروبیک ریتمیک بی وقفه موزیک پخش می شود و یک کلاس پرشور هوازی را تجربه میکنید! درحالی که استقامت و قدرت هم فراموش نمی شود.

 



تی ار ایکس
در این رشته افراد با استفاده از بندهایی که به سقف یا دیوار بسته شده است تمریناتی را که بر پایه وزن بدن و تعادل می باشد اجرا می کنند. این تمرینات باعث می شود تا بدن در شرایط مصرف انرژی و سوزاندن کالری بیشتری در مقایسه با بسیاری از رشته های دیگر ورزشی گردد. بهبود استقامت عضلات یکی از نکات مثبت در این سیستم تمرینی می باشد و ریزترین و عمقی ترین عضلات بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

پیلاتس
پیلاتس ورزشی آرام است برای تقویت عضلات، به خصوص عضلات مرکزی، پشت، باسن و چهارسر. این رشته در بهبود آمادگی جسمانی، انعطاف پذیری و چابکی موثر است.

استپ
ورزش با استپ یک ورزش ریتمیک است که در گروه و با موسیقی انجام می شود. و بر روی حرکات رقص مانند تمرکز یافته و سیستم قلبی عروقی، استقامت، تنفس و شرایط جسمی را تقویت می کند. ورزش با استپ باعث سوزاندن مقدار زیادی انرژی میشود و تمام بدن را بطور هماهنگ عضله ای می کند.

اسپینینگ
اسپینینگ در واقع انجام تمرین با دوچرخه ثابت است که کاربر بر روی این دستگاه همراه با موزیک شروع به رکاب زدن می کند و ورزش هوازی انجام می دهد. با رکاب زدن بر روی اسپینینگ در هر 45 دقیقه می توانید 600 کالری بسوزانید و پس از چند ماه به تناسب اندام دست پیدا کنید. پس از ۱ دوره ورزش اسپینینگ تفاوت قابل توجهی در شکل ظاهری پاها ایجاد می شود. سوزاند کالری، بهبود وضعیت قلبی –عروقی بدن، افزایش قدرت ذهنی و حافظه، آب شدن چربی های شکمی، متوجه نشدن گذر زمان در حین تمرین، کم خطر بودن تمرین، دست یابی به پاهایی زیبا و خوش فرم و امکان تمرین در سطوح سخت و آسان از ویژگی های تمرین اسپینینگ می باشد.