گروه کالا و خدمات

آرشیو مقالات تشریفات و عکاسی

مراسمی رویایی در شیک ترین تالار عروسی،تالار پذیرایی عطار

 تالارهای عروسی مجهز معمولاً دارای کادری با پرسنل حرفه‌ای که تجربه کافی در برگزاری مراسم های عروسی دارند را در اختیار شما قرار می‌دهند.

ادامه مطلب
مراسم عقد و عروسی در تالار پذیرایی عطار

آیا به دنبال یک تالار عروسی استثنایی با ظرفیت بالا و امکانات بی‌نظیر هستید؟ تالار و رستوران عطار دارای دو سالن با ظرفیت 150 و 250 نفر مکانی فوق‌العاده است

ادامه مطلب
تولد خود را با تشریفات گل گشت خاص برگزار کنید

اید انتخاب و برگزاری جشن تولد با تمی خاص برای شما سخت و طاقت‌فرسا باشد، از این رو بهتر است از تیم‌های تشریفاتی کمک بگیرید.

ادامه مطلب
برگزاری صفر تا صد مراسم عقد و عروسی با تشریفات گل گشت

با وجود اینکه در حال حاضر بسیاری از افراد به فکر برگزاری مراسم عقد و عروسی نیستند و سعی دارند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند اما به هر حال این مراسمات از بهترین موقعیت‌های زندگی هر کسی به شمار می‌آید.

ادامه مطلب
دسته گل عروس اروپایی
۲۰‌ ایده‌ جذاب برای جشن تولد کم هزینه

با در نظر گرفتن ۲۰‌ ایده جذاب برای جشن تولد کم هزینه و ساده می‌توانید اقدام به برگزاری بهترین مراسم برای مهمانی‌های خود کنید و خاطراتی به یاد ماندنی را برای فرزندان و همچنین عزیزان خود ثبت نمایید.

ادامه مطلب
تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا

ایرانیان نزدیک به چند هزار سال است که شب یلدا آخرین شب پاییز را که درازترین و تاریکترین شب در طول سال است تا سپیده دم بیدار می مانند و در کنار یکدیگر خود را سرگرم می دارند.

ادامه مطلب
چگونه یک مهمانی سوپرایز ترتیب دهیم

برگزاری یک سوپرایز خوب می تواند می تواند به هیجان انگیز، یاد ماندنی و خاطره انگیز برای فردی که برای او تولد می گیریم و میهمانان باشد.

ادامه مطلب
جذاب ترین لوکیشن برای عکاسی در تهران

تهرانگردی در برترین ها، یه لوکیشن عالی برای عکاسی

ادامه مطلب
آتلیه عکاسی در غرب تهران، کجا عکس بگیریم؟!

برای انتخاب آتلیه عکاسی در غرب تهران فرقی نمیکند که برای ثبت خاطرات زیبای عروسی است یا لحظات ناب دوران کودکی، برای انتخاب خوب و درست که بعدها پشیمانی به یار نیاید لازم است به این نکات توجه کرد که برای انتخاب یک آتلیه عکاسی حرفه‌ای فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارد.

ادامه مطلب
بهترین آتلیه های عکاسی تهران
4نکته برای جلو گیری از ادیت غیر مخرب

قادر بودن به تغییر ادیت هایی که هم اینک روی تصویر تان اعمال کرده اید، برای تضمین این که قادرید تاثیر دید خلاقانه خود بر روی یک تصویر را به حداکثر برسانید، اهمیت بینهایت زیادی دارد.

ادامه مطلب
بله برون

بله برون بخش مهمی از مراحل عروسی سنتی ایرانی است که در تحقق پیمان زناشویی و پیوند دو خانواده اهمیت بسیاری دارد.

ادامه مطلب
بررسی مهم ترین نکات تشریفات عروسی

گاهی نیاز است که برای برگزاری مجالس عروسی از کمک افراد ماهر و خبره بهره ببریم. در این مقاله به این نکات میپردازیم.

ادامه مطلب
میز شام در تشریفات مجالس عروسی

مراسم عروسی در زندگی هر زوجی یکبار اتفاق می افتد ازاین رو باید سعی داشت تا به بهترین شکل ممکن تشریفات مجالس عروسی برگزار گردد.

ادامه مطلب
مراسم حنابندان

مراسم حنابندان از مراسم‌ هایی است که پیش از شب عروسی برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
برای به یاد ماندنی شدن مراسم عروسی چه برنامه ای دارید؟

شب عروسی باید به یادماندنی و خاطره انگیز باشد، اگر به هر دلیلی در شب عروسی اتفاقات ناخوشایند رخ بدهد یا شما حال خوشی نداشته باشید، تا آخر عمر هر بار که عروسی اقوام شود یا ماشین عروسی در خیابان ببینید...

ادامه مطلب
برخی نکات عکاسی کودک و نوزاد

عکاسی از کودک در عین سختی جالب و شیرین هم هست. بچه‌ها به سرعت بزرگ می‌شوند و اینکه که بخواهید رشد آنها را ثبت کنید طبیعی است؛ با کمی تفکر بیشتر می‌توانید عکس‌های معمولی خانوادگی را به چیزی خاص و با ارزش تبدیل کنید...

ادامه مطلب
راهنمای عکاسی نوزاد

عکاسی نوزاد یکی از ارزشمندترین و البته سخت ترین شاخه هایی است که یک عکاس می تواند به آن وارد شود. در این مقاله تمام نکات را به شما ارائه می دهیم تا کار عکاسی نوزاد را سریع پیش ببرید. 

ادامه مطلب
طلاق و مسائل روانشناختی بعد از آن

ازدواج به معنای پیوستن دو خانواده با فرهنگ و تربیت متفاوت است که به همین دلیل دو طرف باید با هم کنار بیایند و تا بتوانند قوانین خانواده خود را وضع کنند؛ ولی گاها این تفاوت فرهنگ ها بطوری است که ...

ادامه مطلب