این روزها با توجه به شرایط اقتصادی و مشغله‌هایی که افراد دارند، کمتر کسی توانایی سفر را دارد. از این رو بیشتر پایتخت نشینان به فکر کافه گردی هستند و سعی دارند با تفریحات این چنینی خود را از مشغله‌های عادی و سخت زندگی دور کنند. لذت خوردن انواع خوراکی‌های خوشمزه در یک کافه بزرگ و دلنشین یکی از بهترین لذایذی است که بیشتر افراد جامعه در پی آن هستند. اگر شما نیز به دنبال یک کافه بزرگ هستید که بهترین خوراکی‌ها را سرو کند، توصیه می‌کنیم به کافه آستیاژ سر بزنید. این کافه دکوری با کیفیت و جذاب دارد که به همراه منویی خوشمزه در خدمت شما است.

اوقاتی خوش در یک کافه معروف

خوشبختانه به دلیل توسعه دانش و علم و تفکر مردم، کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در شهر تهران تاسیس شده‌اند که هر یک دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند.
برای مثال یکی از بهترین و قوی‌ترین کافه‌های این کلان شهر، آستیاژ نام دارد که بهترین خوراکی‌ها را در منویی با کیفیت و مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
از این رو اگر دوست دارید در یک کافه‌ مدرن و به روز قلیانی بکشید یا اینکه بهترین روزهای سال خود را جشن بگیرید، توصیه می‌کنیم به این کافه معروف و محبوب سری بزنید. به طور حتم هرگز از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد زیرا آستیاژ تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا خدماتی نوین در اختیار شما قرار دهد.
در صورتی که از زندگی شلوغ خود و خیابان‌های پرترافیک تهران خسته شده‌اید، به این کافه دنج و با کیفیت سر بزنید تا در محیطی گرم و صمیمی اوقات خوشی را سپری کنید. با انتخاب این کافه می‌توانید جدیدترین طعم‌ها و به روزترین خوراکی‌ها را با کیفیتی مناسب و قیمت به صرفه میل کنید.

یک فنجان قهوه در فضایی باز و رویایی

اگر اهل شب‌گردی هستید و به کافه‌های روباز علاقه دارید، کافه آستیاژ را از دست ندهید این کافه با منوی پرباری که دارد می‌توانید رضایت شما را حتی با یک فنجان قهوه در محیط روباز خود جلب کند. در نتیجه بدون درنگ این کافه را انتخاب کنید تا بتوانید خوش‌ترین اوقات را در آن بگذرانید.
علاوه بر منوی قوی و پرباری که این کافه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، شما می‌توانید برای برگزاری جشن‌ها و تولدهای شخصی و دوستانه خود نیز به این کافه روباز سر بزنید. البته که با کشیدن قلیان و رزرو یک میز وی آی پی می‌توانید خوشحالی تولد و جشن خود را دو برابر کنید.
به چه نوع خوراکی‌هایی علاقه‌مند هستید؟ به عبارت دیگر بهترین انتخاب شما در یک کافه چه انتخابی خواهد بود؟ فرقی ندارد شما قهوه تلخ دوست دارید یا اینکه اهل کیک‌های شکلاتی هستید، به هر حال این کافه با کیفیت می‌تواند خواسته و نیاز شما را در بالاترین کیفیت و بهترین طعم در اختیارتان قرار دهد.
در ضمن آرامشی که در فضای روباز این کافه دارید، شاید در برخی از کافه‌های سربسته شهر تهران تجربه نکنید. خدمات و سرویس‌های آستیاژ به قدری زبانزد و با کیفیت است که شما این کافه را به عنوان پاتوق خود در نظر می‌گیرد.

خدمات و سرویس‌های منحصر به فرد کافه آستیاژ

شما از یک کافه چه انتظاری دارید؟ یا به زبان ساده معیار شما برای انتخاب یک کافه با کیفیت چیست؟ آستیاژ منویی پربار و قوی دارد که انواع خوراکی‌ها را شامل می‌شود. همچنین امکان سرو قلیان و چای نیز در این کافه روباز وجود دارد. در صورتی که به دنبال چشیدن یک طعم خاص و دلپذیر هستید این کافه را از دست ندهید.
هوای خنک بهاری در این کافه روباز می‌تواند یکی از بهترین اتفاقات در آستیاژ به شمار آید. همچنین با سر زدن به منوی پر محتوای این کافه به طور حتم می‌توانید غذای مورد علاقه یا نوشیدنی گرم خود را انتخاب و میل کنید. آستیاژ را از دست ندهید و همین حالا میزی را برای شام امشب رزرو کنید.

09122769873

استاد حسن بنا شمالی، خیابان ابوالحسنی، پلاک 47