فهرست:

ویژگی‌های یک آشپزخانه با کیفیت 
خالق مزه‌های فراموش نشدنی 
استفاده از مواد اولیه باکیفیت 
تحویل به موقع سفارش 
بهترین خدمات یک آشپزخانه 
معرفی بهترین آشپزخانه مدرن 
طعم اصیل ایرانی را تجربه کنید
 

هرگاه چند ساعتی خانه خود را ترک می‌کنید باید به فکر میل کردن غذایی باشید که در آشپزخانه‌ای خارج از منزل شما تهیه و آماده می‌شود. حتی ممکن است یک میان وعده ساده را هوس کنید که درست کردن آن در منزل شما میسر نیست یا اینکه غذایی بخواهید که رستوران مورد نظر از شما خیلی دور باشد و امکان ارسال غذا را نداشته باشد. تصور کنید بعد از یک روز کاری طولانی به منزل برگشتید و حوصله شام درست کردن را ندارید، اما نگران نباشید برای رفع تمام این مشکلات راه‌حلی تعبیه و طراحی شده است. می‌توانید در منزل خود بنشینید و روی مبل راحتی‌تان لم دهید و شام بسته‌بندی شده با کیفیت و خوشمزه را میل کنید. یکی از بهترین آشپزخانه‌هایی که خدمات مورد نیاز شما را در هر زمان و مکانی ارائه می‌دهد آشپزخانه آسیانا نام دارد که در صنعت پذیرایی توانسته به جایگاه خوبی دست یابد. در ادامه بیشتر شما را با این خدمات آشنا خواهیم کرد. 

آشپزخانه آسیانا

ویژگی‌های یک آشپزخانه با کیفیت 

یک آشپزخانه در واقع شرکت کیترینگ و ارائه خدمات کامل و حرفه‌ای است. در این آشپزخانه‌ها شما با طعم‌های نوآورانه، سازگار با محیط‌زیست، تازه، سالم و مهم‌تر از همه خوشمزه آشنا شوید و با دنیای جدیدی از آشپزی روبرو خواهید شد. تجربه و سابقه آشپزخانه در کیفیت غذاها بسیار تاثیرگذار است. 
آشپزخانه‌ای که بتواند در صنعت کیترینگ رو به جلو پیش برود و خدمات پذیرایی با کیفیتی را برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورد از جمله بهترین آشپزخانه‌ها به شمار می‌آید. سرآشپز اصلی‌ترین نقش را در برگزاری سنت سرو وعده‌های غذایی استثنایی بر عهده دارد تا وعده‌هایی عالی در بالاترین کیفیت را ارائه دهد. 
به طور کلی یک آشپزخانه با کیفیت از تیمی متخصص و حرفه‌ای تشکیل شده به مشتریان خود کمک می‌کند در هر رویداد و مناسبی با موفقیت از مهمانان خود پذیرایی کنند. برای مثال آشپزخانه آسیانا با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه انواع غذاها را طبخ می‌کند. 

غذای ایرانی آشپزخانه آسیانا

خالق مزه‌های فراموش نشدنی 

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک آشپزخانه موفق خلق مزه‌ها و طعم‌هایی است که هرگز فراموش نمی‌شوند. حضور طولانی مدت یک آشپزخانه در صنعت تهیه و طبخ غذا و شناخت بی‌نظیر آن از بازار مواد غذایی یا فرهنگ و شرایط مردم، باعث می‌شود بتواند بهترین و با کیفیت‌ترین غذاها را با طعمی ستودنی بپزد. 
هر چه سابقه یک آشپزخانه در ارائه غذاهای لذیذ بهتر و بیشتر باشد، بدون شک جذابیت و کیفیت غذاهای نیز بیشتر خواهد بود. آشپزخانه‌ای با کیفیت است که بتواند در هر زمانی طعم خوب غذا را در اختیار مشتریان بالقوه خود قرار دهد.
 در ضمن سبک طبخ غذا، نحوه تحویل و مدل چیدمان غذا نیز از دیگر ویژگی‌های مهم یک آشپزخانه با کیفیت به شمار می‌روند. با مقایسه چندین آشپزخانه با یکدیگر به طور حتم آشپزخانه‌ای را انتخاب می‌کنید که باکیفیت‌ترین غذاها را با طعمی بی‌نظیر و واقعی در اختیار شما قرار می‌دهد. 
با انتخاب یک آشپزخانه با کیفیت می‌تواند تجربه ناهارخوری خوب و خوشمزه‌ای را برای خود یا عزیزانتان رقم بزنید. 

آشپزخانه آسیانا با کباب خوشمزه

استفاده از مواد اولیه باکیفیت 

چشم‌انداز و هدف هر آشپزخانه ساده و مشخص است، بدین ترتیب برای رسیدن به هدف خود باید از مواد اولیه مناسب و با کیفیت برتر استفاده کنند. هر چه کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد، بدون شک کیفیت و مزه غذای پخته شده نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین مشتریان بیشتری به این آشپزخانه جذب می‌شوند. 
بعد از تشخیص انتظارات مشتریان، دریافت اطلاعات حرفه‌ای و شناخت کامل بازار مواد غذایی یک آشپزخانه می‌تواند بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه دهد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت یکی از عوامل اصلی موفقیت یک آشپزخانه به شمار می‌آید که نباید آن را دست کم گرفت. 

ماهی آشپزخانه آسیانا

تحویل به موقع سفارش 

از دیگر ویژگی‌های مهم و کاربردی یک آشپزخانه با کیفیت تحویل به موقع سفارش به مشتریان بالقوه است. برای این که سفارش مشتری در زمان مناسب و دلخواه به دست او برساند، آشپزخانه باید از یک همکاری جمعی و با کیفیت برخوردار باشد. از این رو مدیریت آشپزخانه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. 
تصور کنید در منزل خود نشسته‌اید و منتظر غذای لذیذی هستید. هیچ چیز خوشحال‌کننده‌تر از این نیست که غذای دلخواه شما را گرم و به موقع درب منزل تحویلتان دهند. بدین ترتیب سومین ویژگی یک آشپزخانه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که خوشبختانه آشپزخانه آسیانا تمام این ویژگی‌ها را شامل می‌شود. 

فسنجون آشپزخانه آسیانا

بهترین خدمات یک آشپزخانه 

خدمات پذیرایی و تحویل غذا توسط آشپزخانه‌ها را می‌توان به 2 دسته اصلی طبقه‌بندی کرد. در نظر داشته باشید این خدمات هر چه کیفیت بیشتری داشته باشند بدون شک برای آشپزخانه نیز سودآوری بیشتری به همراه خواهند داشت. در ادامه 2 مورد از خدمات مهم آشپزخانه‌ها را توضیح می‌دهیم: 
•    ارائه و تحویل غذا به افراد: هدف اصلی خدمات یک آشپزخانه ارائه غذا به افراد عادی جامعه است تا به اهداف بشردوستانه و رفاه اجتماعی خود دست یابند. در واقع یک آشپزخانه با کیفیت به افراد مختلف این تضمین را می‌دهد تا غذایی خوب و درست را به آنها تحویل دهد و سود حاصل از این کسب و کار در درجه دوم اهمیت قرار بگیرد. برای مثال آشپزخانه‌ها می‌توانند به کارکنان در دفتر کارشان غذا تحویل دهند، یا برای افرادی که در منزل خود حوصله و وقت غذا درست کردن را ندارند، کمک بزرگی کنند. 
•    ارائه و تحویل غذا به سازمان‌ها: این گونه خدمات بیشتر مورد استقبال موسسات و ارگان‌‌های مختلف قرار می‌گیرد. در این نوع قراردادها سودی زیادی برای آشپزخانه‌ها وجود دارد. برای مثال آنها وظیفه تهیه غذای نیروهای مسلح، بیماران یک بیمارستان یا حتی مدارس را برعهده می‌گیرند. این خدمات نیز بسیار ارزشمند هستند و نیازهای مصرف کنندگان در درجه اول تامین می‌شود و سپس سودی برای آشپزخانه باقی می‌ماند. حتی هتل‌ها و سایر مکان‌های پذیرایی نیز می‌توانند از همین خدمات انحصاری آشپزخانه‌ها استفاده کنند. 

آشپزخانه مدرن آسیانا

معرفی بهترین آشپزخانه مدرن 

اکنون که با انواع ویژگی‌ها و خدمات ضروری یک آشپزخانه با کیفیت آشنا شدید، بد نیست با یکی از بهترین آشپزخانه‌هایی که بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد، آشنا شوید. آشپزخانه آسیانا یکی از همین آشپزخانه‌های مجرب و حرفه‌ای است که هیچ شعبه دیگری ندارد و خدمات زیر را ارائه می‌دهد: 
•    تهیه غذاهای ایرانی 
•    توزیع غذاهای ایرانی 
•    همکاری با سازمان‌ها و ارگان‌ها 
•    میزبانی از مهمانی‌ها و جشن‌ها 
این آشپزخانه با کیفیت به عنوان ارائه‌دهنده غذا با طعم اصیلی ایرانی مشغول به فعالیت است که جزء مجهزترین و بزرگ‌ترین آشپزخانه‌های منطقه 2 تهران محسوب می‌شود. بنابراین اگر به دنبال لذت و طعم واقعی غذاهای ایرانی هستید، آسیانا را فراموش نکنید. 
پیش از این نیز گفتیم آشپزخانه‌ای با کیفیت و اصیل است که بهترین مواد اولیه در طبخ غذاها استفاده کند و این امر در مورد آسیانا نیز صدق می‌کند. 
اگر مهمانی بزرگ در پیش رو دارید نگران نباشید زیرا آشپزخانه آسیانا ظرفیت بالایی برای ارائه خدمات خوب و با کیفیت دارد و خدمات و سرویس خود را در کل شهرک غرب و سعادت آباد ارائه می‌دهد. 
در نهایت اینکه آشپزخانه آسیانا سلامت مشتریان خود را قابل معامله نمی‌داند و طعم اصیل غذاهای ایرانی را در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می‌دهد.  برخی از غذاهای خوشمزه و محبوب این آشپزخانه عبارت هستند از: 
•    غذاهای مخصوص سر آشپز: زرشک پلو، شیرین پلو، سبزی پلو، باقالی پلو با مرغ، باقالی پلو با گوشت، کشمش پلو با مرغ 
•    غذاهای شمالی: اکبر جوجه، مرغ شکم پر، اردک شکم پر، ماهی سفید شکم پر 
•    غذاهای رژیمی: انواع کباب‌ها با سبزیجات پخته و گریل شده
•    انواع چلو خورشت‌ها، چلو خورشت فسنجان با مرغ، چلو خورشت فسنجان با گوشت، چلو خورشت قرمه سبزی، چلو خورشت قیمه سیب زمینی، چلو خورشت قیمه بادمجان 

خوراک ماهیچه آشپزخانه آسیانا

طعم اصیل ایرانی را تجربه کنید 

در نهایت اینکه برای تجربه طعم اصلی غذاهای ایرانی توصیه می‌کنیم به منوی آشپزخانه آسیانا مراجعه کنید. با بررسی منوی پربار و خوشمزه این آشپزخانه بدون شک می‌توانید غذای لذیذ ایرانی دلخواه خود را بیابید. فاصله گرفتن از فست فود و سایر غذاهای چرب و مضر می‌تواند قدم بزرگی در سلامتی شما به حساب آید. 
آشپزخانه آسیانا به سلامتی مشتریان خود بیش از هر مسئله دیگری اهمیت می‌دهد و همین امر باعث شده بالاترین کیفیت و طعم اصیل ایرانی را برای مشتریان بالقوه خود آماده کند. درنگ نکنید و همین حالا غذای مورد علاقه و دلخواه خود را از آشپزخانه آسیانا سفارش دهید.