فهرست:

اکستنشن مژه، شغلی پردرآمد و شاد 
مزایای اکستنشن مژه 
آیا اکستنشن مژه به مژه‌های طبیعی آسیب وارد می‌کند؟ 
کجا اکستنشن مژه را بیاموزیم؟ 

در جامعه فعلی که بیشتر بانوان محترم به زیبایی ظاهری خود بیش از پیش اهمیت می‌دهند، اکستنشن مژه می‌تواند شغل پردرآمدی برای شما به حساب آید. از آنجایی که مژه نیز یکی از قسمت‌های مهم صورت محسوب می‌شود و در زیبایی بیشتر چهره تاثیرگذار است، بانوان محترمی که از کم حجمی مژه‌های خود رنج می‌برند می‌توانند اکستنشن مژه را روش درمانی برای کم پشتی مژه‌ها در نظر بگیرند. بنابراین اگر به دنبال یک روش درآمد مناسب هستید که بتوانید تنها با بانوان همراه شوید و در محیطی شاد و سالم کار کنید، توصیه می‌کنیم در دوره‌های آموزش اکستنشن مژه شرکت کنید. البته هر دوره‌ آموزشی نمی‌تواند شما را به خواسته اصلی‌تان برساند و گزینه مناسبی باشد بلکه باید در مورد سالن زیبایی آموزش‌دهنده این دوره تحقیق کنید و بدون اطلاعات کافی اقدام خاصی انجام ندهید. یکی از بهترین سالن‌های زیبایی آموزش‌دهنده دوره اکستنشن مژه، سالن زیبایی شیوانا نام دارد که مربی خبره و تیم ماهر این سالن بهترین دوره آموزش اکستنشن مژه را برای شما ارائه می‌دهند. 

اکستنشن مژه در سالن زیبایی شیوانا

اکستنشن مژه، شغلی پردرآمد و شاد 

اکستنشن مژه می‌تواند چشم‌ها را بزرگ‌تر، مژه‌ها را پرتر و چهره‌ را زنانه‌تر نشان دهد. چه کسی نمی‌خواهد مژه‌های پرحجم‌تری داشته باشد و از مژه‌های عادی و کم حجم خود راضی است؟
 با توجه به اینکه بیشتر بانوان محترم به دنبال اکستنشن مژه با کیفیت هستند، شما می‌توانید با یادگیری این هنر دلخواه به درآمد خوبی دست یابید. تا چندین سال پیش، بانوان تنها به هنگام مهمانی و عروسی از مژه‌های مصنوعی که تا 24 ساعت دوام داشتند استفاده می‌کردند. 
با گذر زمان، این مژه‌های مصنوعی با تغییراتی همراه شدند که ماندگاری و دوام آنها را افزایش داد. برای مثال به هنگام قرار دادن این مژه‌ها از چسب حرفه‌ای قوی استفاده می‌کنند تا مژه‌های مصنوعی برای مدت بیشتری بر روی چشمان بانوان باقی بمانند. 
برای کسب درآمد از طریق اکستنشن مژه باید یاد بگیرید که چگونه یک رشته مصنوعی بسیار ظریف را به مژه طبیعی مشتری خود بچسبانید. اکستنشن مژه روشی بدون درد است اما باید دستان قوی، ظریف و ماهر داشته باشید. با این روش زیبایی می‌توانید فرم طبیعی چشمان مشتریان خود را توسعه دهید. 
در صورتی که مشتری شما دقت زیادی در مراقبت و نگه‌داری از اکستنشن مژه به خرج دهد، این مژه‌های مصنوعی به مدت 6 هفته دوام می‌آورند. در نتیجه شما هر 6 هفته یک‌بار باید مژه‌های آنها را ترمیم کنید و به درآمد خوبی دست یابید. مژه مصنوعی مطابق با چرخه رشد مژه طبیعی می‌ریزد و جدا می‌شود. 
ترمیم اکستنشن مژه در واقع یک درمان نیمه دائمی است که شما با استفاده از محصولات آرایشگاهی و تخصصی که دارید می‌توانید به خوبی از پس این کار برآیید. در نظر داشته باشید اکستنشن مژه با توجه به حالت چشم و سلیقه کاربر به طور کامل قابل تنظیم است و می‌تواند خیلی طبیعی به چشم آید. 

اکستنشن کار در شهرک غرب

مزایای اکستنشن مژه 

اکستنشن مژه مزایای زیادی دارد. بانوان محترم از طریق این روش نوین می‌توانند به طور قابل توجهی چشمان زیبایی داشته باشید و در عین دراماتیک بودن حالت زنانه چشمان خود را حفظ کنند. اکستنشن مژه بدون زحمت بر روی چشمان بانوان قرار می‌گیرد و نیازی به خط چشم یا فر مژه نخواهد داشت. 
به زبان ساده با این روش خوب و محبوب، طول مژه‌های بانوان محترم افزایش می‌یابد و زیبایی ظاهری آنها چند برابر می‌شود. اکستنشن مژه برای کسانی که به آرایش اول صبح علاقه‌ای ندارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود زیرا بدون هیچ ریمل، خط چشم و فر مژه می‌توان چشمانی زیبا و بزرگ با مژه‌هایی پرحجم داشت. 

آیا اکستنشن مژه به مژه‌های طبیعی آسیب وارد می‌کند؟ 

 از آنجایی که به طور معمول روش‌های مصنوعی با آسیب زدن به اجزای طبیعی خود را نمایان می‌کنند، شاید مشتریان نیز بر این تصور باشند که با اکستنشن مژه مصنوعی، مژه‌های طبیعی آنها از بین می‌رود و آسیب می‌بیند. 
در صورتی که همه چیز به مژه‌کار و دانش و تخصص او بستگی دارد. در صورتی که شما دوره آموزش اکستنشن مژه را به طور کامل پشت سر بگذارید و از مربی خبره‌ای کمک بگیرید بدون شک در روند اجرای اکستنشن مژه هیچ آسیبی به مژه‌های طبیعی مشتریان خود وارد نخواهید کرد. 
در ادامه باید گفت همین عدم آسیب و دانش شما باعث افزایش رضایت مشتریان و توسعه کسب و کار شما می‌شود. 
ناگفته نماند با توجه به استفاده از چسب و مژه مصنوعی شاید برخی از مشتریان به این مواد آلرژی داشته باشند و کمی آسیب ببینند اما به طور کلی ایمن بودن اکستنشن مژه به دانش و تخصص شما بستگی دارد. در نهایت اینکه قرار دادن غیرحرفه‌ای مژه‌ها می‌تواند آسیب جدی به مژه‌های طبیعی وارد کند. 
بدین ترتیب برای آموزش این روش زیبایی بهتر است به دنبال افراد خبره و متخصص در این حوزه بروید که دانش، تجربه و تکنیک‌های فراوان خود را بتواند در اختیار شما قرار دهد. در این صورت شما نیز می‌توانید سلامت و ایمنی مژه‌های مشتریان خود را تضمین کنید و به مهارت عالی در این زمینه دست یابید. 
به زبان ساده بهتر است سالن زیبایی بیابید که قابل اعتماد است و مژه‌کاران حرفه‌ای از آنجا مدرک کسب کرده باشند. در واقع باید گواهینامه این سالن‌های زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار باشند تا شما بازخوردی بی عیب و نقص از مشتریان خود دریافت کنید.برای دیدن نمونه کارهای بیشتر حتما از صفحه اینستاگرام سالن زیبایی شیوانا دیدن نمایید.

سالن خوب برای اکستنشن مژه در غرب تهران 

کجا اکستنشن مژه را بیاموزیم؟ 

همان‌طور که گفتیم شما تنها در صورتی می‌توانید نظر و رضایت مشتریان خود را جلب کنید که بهترین خدمات مربوط به مژه را در اختیار آنها بگذارید. همچنین برای ارائه بهترین خدمات مربوط به مژه باید در بهترین دوره آموزش اکستنشن مژه شرکت کنید و مهارت و توانایی هنری خود را در این حوزه افزایش دهید. 
برای اینکه بتوانید به درآمد خوبی دست یابید باید در دوره‌های آموزشی بهترین سالن‌های زیبایی شرکت کنید. یکی از همین سالن‌های زیبایی حرفه‌ای در زمینه آموزش اکستنشن مژه سالن زیبایی شیوانا نام دارد. 
این سالن زیبایی بهترین دوره آموزش مربوط به اکستنشن مژه را با جدیدترین تکنیک‌های روز و ترمیم‌های ویژه در اختیار شما قرار می‌دهد.