فهرست:

آزمون آیلتس؛ دریچه ای رو به آینده
چند نوع مدرک آیلتس وجود دارد؟
سخن پایانی

یکی از دغدغه‌هایی که جوانان امروز به آن دچار شده‌اند، مسئله‌ی مهاجرت است. به این منظور نیاز است که تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشند، چرا که زبان انگلیسی، زبان بین‌المللی به شمار می‌رود و تسلط به آن از شروط مهاجرت به سایر کشورها محسوب می‌شود. افرادی که برای مهاجرت اقدام می‌کنند، نیاز است که آزمون‌هایی را پشت سرگذارند که یکی از آن‌ها آزمون آیلتس است. ممکن است نام آن را دیده و یا شنیده باشید، اما نمی‌دانید که آیلتس چیست و چه کاربردی دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این آزمون و کلاس‌های  آیلتس کسب کنید.

کلاس های آیلتس با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی واحد ۴۴

آزمون آیلتس؛ دریچه ای رو به آینده

شاید تا به حال در بیلبورد‌های خیابانی و یا سایر بنر‌های اینترنتی مشاهده کرده باشید که از کلمه آیلتس و یا کلاس‌های برگزاری آیلتس و غیره استفاده کرده باشند، اما از مفهوم و معنی آن آگاهی کافی نداشته باشید و ندانید که به چه دردی می‌خورد. اصلاً چه نوع کلاسی بوده و برای چه کسانی مناسب است؟ در واقع آیلتس یک آزمون ارزیابی به شمار می‌رود که به تعریف آن می‌پردازیم. به طور کلی آیلتس، به یک مدرک معتبر بین‌المللی در حوضه زبان انگلیسی گفته می‌شود که در واقع سطح توانایی مکالمه زبان و نیز تسلط افراد به این زبان را توسط آزمون آیلتس، مورد ارزیابی قرار داده و به عنوان یکی از مجوز‌های رسمی جهت مهاجرت افراد به شمار می‌رود. به همین علت این نوع از آزمون بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد مهاجرت به سایر کشور‌ها را دارند.
آزمون آیلتس برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ میلادی برگزار شد و یکی از آزمون‌های نسبتاً قدیمی در حوزه زبان انگلیسی به شمار می‌رود؛ اما در حال حاضر بیشتر از هزار مرکز برای برگزاری آزمون آیلتس در جای جای کشور‌های دنیا، همچون ایران وجود دارد که این آزمون در آن مراکز برگزار می‌شود. حتی وجود این تحریم‌ها نیز باعث عدم برگزاری این آزمون در کشور ایران نشده است. این در حالی است که برای گرفتن برخی از مدارک بین‌المللی از جمله pte، نیاز است که شما به یکی از کشور‌های خارجی به غیر از ایران سفر کنید تا بتوانید در آزمون مربوطه شرکت نمایید. 
از جمله کلاس‌هایی که برای آماده‌سازی افراد جهت شرکت در آزمون آیلتس برگزار می‌شود، کلاس‌های آیلتس با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی واحد ۴۴ است که مجموعه دانش ارم برگزار می‌شوند. این آزمون به قدری دارای محبوبیت ویژه‌ای است که در سرتاسر دنیا هر کسی که قصد مهاجرت داشته باشد، در وهله اول به فکر اخذ مدرک آیلتس می‌افتد.

بهترین کلاس ایلتس در شهرک غرب

چند نوع مدرک آیلتس وجود دارد؟

به طور کلی در سرتاسر دنیا این آزمون در سه حالت مختلف برگزار می‌شود که عبارتند از: آیلتس آکادمیک، آیلتس جنرال و آیلتس لایف اسکلیز.
آزمون آیلتس آکادمیک همانطور که از نام آن هم پیداست به معنی اخذ مدرک آیلتیس دانشگاهی است. به این معنی که افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی انگلیسی دارند، صرف نظر از نوع رشته تحصیلی آن‌ها، نیاز است که مدرک آیلتس آکادمیک را اخذ نمایند‌. نوع دوم مربوط به مدرک آیلتس جنرال است که مختص افرادی است که نه به قصد تحصیل و نه به قصد ورود به مؤسسات علمی و فرهنگی مهاجرت می‌کنند و تنها نیاز به اخذ این مدرک جهت گذراندن روزمرگی خود دارند. نوع سوم یعنی آیلتس لایف اسکیلز، مختص کسانی است که قصد مهاجرت به کشور انگلستان را دارند و می‌خواهند ویزای آن کشور را دریافت نمایند. این نوع از آزمون آیلتس صرفاً به مهارت‌های شنیدن و گفتگو اختصاص پیدا می‌کند. پیش از شرکت در این آزمون می‌توانید در کلاس‌های آیلتس با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی واحد ۴۴ شرکت نمایید.

کلاس ایلتس در غرب تهران

سخن پایانی

یکی از معتبرترین آزمون‌هایی که جهت اخذ ویزای انگلیس و نیز مهاجرت به سایر کشور‌های دنیا نیاز است، آزمون آیلتس است که در سه نوع مختلف طبقه بندی می‌شود و هر یک برای مقصودی خاص مورد سنجش قرار می‌گیرند. در نظر داشته باشید که برای آگاهی و تطبیق‌پذیری با شرایط آزمون آیلتس به کلاس‌های آن نیاز خواهید داشت. می‌توانید جهت شرکت در کلاس‌های آیلتس با همکاری دانشگاه علمی و کاربردی واحد ۴۴ با شماره‌های زیر در تماس باشید یا به آدرس زیر مراجعه نمایید:
نشانی: شهرک غرب - بلوار دادمان - خیابان جهاد - بن بست دوم - پلاک ۶ 
و یا باپل‌های ارتباطی زیر در ارتباط باشید:
تلفن: ۰۲۱۸۸۰۹۴۴۲۲ - ۰۲۱۸۸۰۸۷۰۷۶- ۰۲۱۸۸۵۷۳۲۵۴ - ۰۲۱۸۸۵۷۳۲۵۵ - ۰۲۱۸۸۰۷۸۷۰۱
فکس: ۰۲۱۸۸۰۸۳۶۶۸
اینستاگرام: danesheram_english_house