فهرست:

کراتینه تراپی موی سر 
 کجا موی خود را صاف و احیا کنیم؟

یکی از بهترین و محبوب‌ترین روش‌ها برای احیای موی سر بازسازی حرارتی آن است که برخی از افراد این روش را با نام ریباندینگ ژاپنی نیز می‌خوانند.
 در این روش مواد شیمیایی با موی سر پیوند می‌خورند و باعث تغییرات مثبت آن می‌شوند. پیوندهای پروتئینی در هر رشته فرفری موی سر تاثیر می‌گذارند و ساختار مو را برای همیشه تغییر می‌دهند. 
در نتیجه این روش باعث درمان و احیای کامل موی سر و صافی دائمی موهای فر می‌شود. این روش یکی از رایج‌ترین روش‌های برای صافی و احیای مو است که بر روی انواع موها تاثیرگذار خواهد بود. با این وجود هر چه موی فرد متقاضی فرتر باشد روند اجرای این درمان نیز طولانی‌تر خواهد بود. 
توجه داشته باشید اگر موهای خود را چندباری رنگ کرده باشید، این امکان وجود دارد که تارهای موی شما ضعیف باشند و در نتیجه این روش احیا و صافی خیلی موثر نخواهد بود. توصیه می‌کنیم این روش درمانی را در یک سالن زیبایی مجهز با حضور یک فرد متخصص تجربه کنید تا در نهایت به نتیجه دلخواه خود دست یابید. 
توجه داشته باشید اگر مواد شیمیایی صاف و ترمیم‌کننده بیش از حد بر روی موی شما باقی بمانند، تار موی شما نازک و شکننده می‌شود. در نظر داشته باشید به طور معمول این روش صافی و احیا حدود 3 الی 4 ساعت طول می‌کشد و هر  4 ماه یا 6 ماه یک‌بار باید برای ترمیم آن به سالن زیبایی مورد نظر خود سر بزنید. 

کراتینه تراپی موی سر 

کراتینه تراپی موی سر 

یکی دیگر از رایج‌ترین روش‌های درمان و احیای موی سر کراتینه تراپی است. طی این روش درمانی، فرد متخصص موهای شما را به پروتئین کراتین آغشته می‌کند و در ادامه این روند پروتئین‌های کراتین شکاف‌های موجود در رشته‌های موی شما را پر می‌کند و باعث صافی آنها می‌شود. 
در واقع این روش درمان به طور موثری موهای سر را صاف می‌کند. سپس از اتوهای داغ برای قفل کردن کراتین استفاده می‌کنند که در نهایت درخشندگی و نرمی زیادی به موی سر می‌دهد. درمان نهایی کراتین تراپی حدود 6 هفته تا 3 ماه ماندگاری دارد.
 طی این دوره زمانی، مشتریان می‌توانند گزارش کاملی از کمتر شدن وز موها و سایر تغییرات موی سرشان در اختیار فرد متخصص قرار دهند. توجه داشته باشید کراتین تراپی در مقایسه با روش بازسازی حرارتی با ریسک کمتری همراه است. 
اما این روش نیز به هر حال دارای مواد شیمیایی است که اگر از این مواد بیش از حد استفاده شود، موی سر آسیب می‌بیند. کراتین تراپی بهترین روش درمانی، صافی و احیای مو برای کسانی است که موهایی رنگ شده، خشک و آسیب دیده دارند. 
پروتئین تراپی به پر کردن سلول‌های متخلخل موی سر کمک می‌کند. هزینه این روش درمانی با توجه به سالن زیبایی که برای کراتین تراپی خود انتخاب کرده‌اید متغیر خواهد بود. به طور معمول موهای بلند‌تر و ضخیم‌تر گران‌تر از موهای کوتاه‌تر و بلندتر از شانه هستند.
طول اجرای این روش درمانی موی سر حدود 2 الی 4 ساعت طول می‌کشد. در ضمن فرد متخصص باید 2 بار موها را صاف کند تا از شر پیچ2خوردگی‌ها خلاص شود. برای رسیدن به نتیجه بهتر، توصیه می‌کنیم موهای کراتین شده خود را حدود 72 ساعت پس از درمان نشویید و با کش یا گیره آنها را نبندید.

 کجا موی خود را صاف و احیا کنیم؟

 کجا موی خود را صاف و احیا کنیم؟

در حال حاضر و با توسعه صنعت زیبایی موی سر، خوشبختانه سالن‌های زیادی روی کار آمده‌اند که افراد متخصصی در زمینه صافی و احیای مو در این سالن‌ها فعالیت دارند. ناگفته نماند قبل از نهایی کردن تصمیم خود در انتخاب یک سالن زیبایی، توصیه می‌کنیم تمام جوانب را نظر بگیرید و سابقه و تجربه آن را بررسی کنید. 
متاسفانه برخی از افراد تنها مدعی داشتن تخصص در صافی و احیای مو هستند اما در حقیقت امر نمی‌توانند به خوبی موهای شما را درمان کنند. در نتیجه نه تنها ضرر مالی به شما وارد می‌شود بلکه موهای سرتان نیز آسیب جدی می‌بیند.
 طبق گزارشات به دست آمده، سالن بهاره بمان یکی از متخصص‌ترین سالن‌های زیبایی در زمینه احیا و صافی موی سر است که مشتریان رضایت بسیاری از خدمات این سالن زیبایی را اعلام کرده‌اند. با حضور در فضای دلپذیر این سالن زیبایی می‌توانید موهایی صاف و سالم داشته باشید. 
اینستاگرام : beman_beautysalon