نقش مهد کودک در دوران کودکی فرزند بسیار مهم و حیاطی است؛ چراکه کودک نحوه برقراری ارتباط با دیگران، آموزش‌های اولیه و... را به بهترین نحو در این مکان آموزش می بیند. دغدغه بسیاری از خانواده‌های انتخاب مهدکودکی مناسب و ایده‌آل است که بتوانند با خیال آسوده عزیزان خود را به آنجا بسپارند. یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای کودکان، مهد کودک مداد رنگی است که با بررسی مزایا و امکاناتی که در اختیار کودک قرار می‌دهند می‌توان به مناسب بودن آنها پی برد. در مجموعه مهد کودک مداد رنگی می‌توان تیمی باتجربه و حاذق را مشاهده کرد که با تجربه بالا می‌توانند کودکان با هر سن و سالی را مدیریت کنند. 

مهدکودک و پیش دبستانی خانه مداد رنگی

تعداد مربیان حاضر در مجموعه بالا بوده و به همین علت هر مربی می‌تواند به تعداد کمی از کودک آموزش دهد که یکی از مزایای بسیار عالی این مجموعه است تا کودک بتواند از حضور بیشتر مربی خود استفاده کند. کودک به توجه و امنیت نیاز دارد که با حضور پر شور مربی در کنار کودک می‌توان این نیاز کودک را به خوبی برطرف کرد و به آن پاسخ داد. کودک در مجموعه مهد کودک مداد رنگی کودک می‌تواند در زمینه‌های مختلفی فعالیت داشته باشد و این امر باعث شکوفایی خلاقیت کودک می‌شود تا بتواند راه خود را در ادامه زندگی پیدا نماید. 
کودکان می‌توانند از بازی‌های خلاقانه و فکری بسیاری استفاده کنند و با هم سن و سال‌های خود ارتباط برقرار کند و ذهن خود را درگیر نماید. فضای بازی مناسبی برای کودک فراهم شده است که کودک می‌تواند در آنجا به بازی بپردازد و روزی شاد و مهیج داشته باشد. خدمات ارائه شده در مهد کودک مداد رنگی بالا است و کودک می‌تواند طراحی و رنگ آمیزی کند و همین امر باعث رشد و نمو کودک می‌شود. همچنین دیدن نقاشی‌های دوستان خود باعث می‌شود تا ذهن کودک باز شود و ایده‌های بسیاری بگیرد. باید توجه داشته باشید که خدمات ارائه شده در مهد کودک مداد رنگی خدماتی اختصاصی و متمایز از دیگر مراکز ارائه می‌شود. 
کودک دارای شرایطی ایده‌آل برای آموزش شطرنج، سفالگری است تا علاوه‌بر ایجاد فضایی شاد و مفرح، باعث فراگیری کارهای هنری شود. در مهدکودک مداد رنگی مهارت‌های لازم و مهم زندگی به کودک آموزش داده می‌شود تا کودک بتواند در ادامه زندگی از آموزش‌های فراگیری شده استفاده کند. ورزش و اجرای حرکات تعادلی از واجبات برای کودک است تا علاوه‌بر عدم بروز چاقی، شاهد بالا رفتن اعتمادبه‌نفس و روحیه کودک باشیم. یکی دیگر از امکانات ارائه شده در مهد کودک مداد رنگی که باعث ایجاد روحیه‌ای خلاق و شاد برای کودک می‌شود، آموزش موسیقی است. 
فراگیری موسیقی در این دوره می‌تواند بسیار موثر باشد و به کودک کمک کند تا استعدادهای خود را شکوفا کند و از کودکی بتواند هنرنمایی نماید. شکوفایی کودکان به اینجا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با سپردن کودک خود به مهد کودک مداد رنگی، آن را از اجرا و درست کردن کاردستی بهره مند کنید. کاردستی نیز نقش بالایی در پرورش خلاقیت و ذوق کودک دارد که باید به آن توجه شود. 
در مجموعه مهد کودک مداد رنگی می‌توان شاهد آموزش اصولی و خلاقانه زبان‌های مختلف بود. زمانی که کودک خود را به این مهد کودک با کیفیت می‌سپارید می‌توانید شاهد فراگیری کودک خود باشید که زبان‌های انگلیسی و فرانسوی را آموزش می‌بیند. برخی از والدین بر این باور هستند که خدمات موجود در مهد کودک مداد رنگی از هزینه بالاتری برخودار ستند و باید والدین هزینه اضافی پرداخت کنند. اما چنین شرایطی در مهد کودک مداد رنگی برقرار نیست و شما با پرداخت شهریه، می‌توانید کودکان خود را از تمامی این امکانات برخودار کنید. کودکان می‌توانند از تمامی خدمات و آموزش‌ها بهره ببرند و از آموزش زبان‌های فرانسوی، انگلیسی، کلاس موسیقی، کلاس خلاقیت و... لذت ببرند.
زمانی که کودک خود را به مهد کودک مداد رنگی می‌سپاریم باعث رشد مهارت‌های کودک خود شویم و شرایط برای آماده شدن کودک برای ورود به مدرسه فراهم می‌شود تا بدون دغدغه بتوان کودک خود را راهی مدرسه کرد. زمانی که کودک در محیطی خلاق و پر جنب‌و‌جوش قرار می‌گیرد باعث تشویق او شده و علاقه کودک به یادگیری بالا می‌رود که یکی از مزایای مهد کودک مداد رنگی است  که با ایجاد شرایطی مهیج توانسته نیازهای کودکان را در هر زمینه برآورده کند.

مهدکودک و پیش دبستانی در غرب تهران

سخن پایانی    

 مهد کودک مداد رنگی یکی از باکیفیت‌ترین مهد کودک‌های غرب تهران است که می‌تواند بهترین نتایج را به عمل آورد. کلاس موسیقی، کلاس زبان، آموزش مهارت‌های زندگی، کارگاه‌های کاردستی و خلاقیت، آموزش نقاشی و... از سری امکاناتی است که در اختیار کودک قرار داده می‌شود. هزینه تمامی این خدمات در شهریه گنجانده شده است و شما بدون پرداخت هزینه اضافی می‌توانید کودک خود را از این خدمات بهره‌مند سازید.
•    نشانی : شهرک غرب، فاز ۴، خیابان فلامک شمالی، کوچه ۱۱، پلاک ۷ 
•    شماره تماس: 02188099914 
•    آدرس اینستاگرام: mahd_khanemedadrang