فهرست:

فیشیال صورت چیست؟
مزایای فیشیال صورت
فیشیال و پاکسازی پوست به چه کسانی پیشنهاد می‌ شود؟
هزینه فیشیال صورت
سخن پایانی

امروزه بسیاری از افراد برای زیباتر، جذاب‌تر و براق‌تر شدن پوست صورت‌ از روش‌های متنوعی استفاده می‌کنند که یکی از بهترین روش‌ها که تحت نظر پزشکان متخصص انجام می‌شود، پاکسازی و فشیال پوست نام دارد که بسیار تاثیرگذارتر از روش‌های دیگر است. انجام پاکسازی و فیشیال پوست صورت سبب از بین رفتن جوش‌های سرسیاه، سرسفید، پاکسازی سلول‌های مرده، لیفت صورت و براق شدن پوست صورت خواهد شد. 

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت چیست؟

یکی از بهترین روش‌ها و درمان‌های پوستی که سبب پاکسازی، لایه‌برداری و آب‌رسانی عمقی پوست می‌شود، فشیال و پاکسازی صورت نام دارد که علاوه‌بر این اعمال، سبب بسته شدن منافذ باز پوست نیز خواهد شد. به سبب مزایای بسیار زیاد، بسیاری از افراد علاقه‌مند به انجام پاکسازی و فیشیال صورت هستند. همچنین این روش خارق‌العاده سبب بیرون کشیده شدن سلول‌های مرده پوست می‌گردد. 
شما قادر خواهید بود فیشیال را در یک مرحله یا چند مرحله انجام دهید؛ اما از آنجایی که انجام چند مرحله‌ای این روش بسیار تاثیرات بیشتر و بهتری برجای خواهد گذاشت، پیشنهاد می‌شود که فیشیال چند مرحله‌ای را انتخاب نمایید. با انجام پاکسازی و فیشیال پوست شما پوستی سالم‌تر جوان‌تر خواهید داشت.

مزایای فیشیال صورت

به‌طور کلی انجام پاکسازی و فیشیال پوست دارای مزایای بسیار زیادی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به تمیزی اساسی و عمقی پوست اشاره کرد. همچنین با انجام این روش شما از وجود آکنه‌های خفیف یا خشکی پوست در امان خواهید ماند. احتمالا بسیاری از افراد برای درخشان‌تر شدن و براق‌تر شدن پوست صورت خود برای انجام فشیال اقدام می‌کنند؛ اما جالب است بدانید که این روش مزایای دیگری نیز همچون ماساژ صورت و کلاژن‌سازی پوست را به همراه دارد. از جمله دیگر مزایای مهم انجام پاکسازی و فیشیال پوست صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
•    انجام فشیال به کاهش چین‌وچروک صورت می‌انجامد.
•    انجام فیشیال سبب می‌شود تا گردش خون در صورت بهبود یافته و جوش‌های سرسیاه و سرسفید از بین بروند.
•    پاکسازی و فیشیال صورت سبب لیفت و سفت شدن پوست خواهد شد.
•    فیشیال و پاکسازی صورت سبب شفاف‌تر شدن پوست صورت خواهد شد. 

مزایای فیشیال صورت

فیشیال و پاکسازی پوست به چه کسانی پیشنهاد می‌ شود؟

اگر شما از دسته افرادی هستید که قصد دارند پوست صورت خود را براق‌تر و زیباتر نمایید؛ پیشنهاد می‌شود که برای انجام فشیال صورت اقدام نمایید. احتمالا این سوال برای شما پیش خواهد آمد که فیشیال و پاکسازی پوست برای چه کسانی مناسب بوده و به چه افرادی توصیه می‌شود. به‌طور کلی انجام فیشیال صورت و پاکسازی پوست محدودیتی نداشته و افراد قادر خواهند بود تا پس از سن ۲۰ سالگی این کار را روی صورت خود انجام دهند تا پوست صورت آن‌ها درخشان و شاداب به نظر برسد.  
لازم به ذکر است که الزامی نبوده که پوست صورت شما ایراد و نقصی داشته باشد تا فشیال پوست را انجام دهید؛ بلکه می‌توانید برای حفظ شادابی و درخشان بودن پوست خود و جلوگیری از پیری، برای انجام پاکسازی و فشیال اقدام نمایید.

هزینه فیشیال صورت

یکی از موارد مهمی که لازم است تا پیش از انجام پاکسازی و فشیال پوست صورت به آن توجه داشته باشید، هزینه لازم برای انجام این کار است. به‌طور کلی هزینه لازم برای انجام پاکسازی و فیشیال صورت به موارد مختلفی همچون دستمزد پزشک و مرکزی که در آن قرار است فشیال صورت بگیرد، بستگی دارد.  
این بدان معناست که هرچه پزشکی که فشیال را برای شما انجام می‌دهد، تخصص و تجربه بیشتری داشته باشد و امکانات و تجهیزاتی که در مرکز وجود داشته، بیشتر باشد، لازم است که هزینه بیشتری را بپردازید.  به علاوه کیفیت موادی که پزشک استفاده می‌کند و نوع فشیالی که انجام می‌دهید نیز بر قیمت آن تاثیر بسزایی خواهند گذاشت. 

هزینه فیشیال صورت

سخن پایانی

انجام پاکسازی و فیشیال پوست صورت کمک بسیار زیبا زیادی به جوانسازی و هرچه شفاف‌تر شدن پوست شما خواهد کرد. شما می‌توانید در سالن زیبایی دیبا تحت نظر بهترین و باتجربه‌ترین کارکنان فیشیال حرفه‌ای صورت را انجام دهید و از نتیجه آن شگفت‌زده شوید. سالن زیبایی دیبا مسیح علاوه‌بر این‌که دارای تجهیزات و مواد مورد نیاز بسیار باکیفیت است، کارکنانی با تجربه و تخصص کافی را در زمینه پاکسازی پوست در اختیار دارد. شما می‌توانید جهت مشاهده فعالیت‌های صورت گرفته در این سالن زیبایی وارد پیج اینستاگرام dibamasih_beautysalon شده و بازخوردها و نظرات افراد را مطالعه نمایید. سپس مس توانید با شما 09037273046 جهت رزرو وقت تماس بگیرید. همچنین می توانید برای مراجعه حضوری به آدرس بلوار شاهین شمالی، نبش لاله پنجم، پلاک ۵۲، طبقه ۴، واحد ۵۰۴ مراجعه کنید.