زمانی که بخواهیم در مجلس بدرخشیم می‌توانیم راه‌های مختلفی را در پیش بگیریم. خرید لباسی شیک، استفاده از جواهرات و... مورادی است که می‌تواند به کمک کند تا در مهمانی تک باشیم؛ اما فر روسی یکی از مواردی است که با بهره بردن از آن می‌توانیم به شکیل بودن خود اضافه کنیم. فر کردن مو تکنیکی جذاب است که باعث می‌شود موهایی خاص و زیبا داشته باشیم. آموزش فر روشی به سبک لوانکف می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید در منزل موهایی زیبا و آراسته ایجاد کنید.

بهترین سالن زیبایی  برای فر روسی در هروی

لوازم مورد نیاز برای آموزش فر روسی به سبک لوانکف

اگر بخواهیم موها را به سبک لوانکف فر کنیم باید وسایلی را در اختیار داشته باشیم. وسایلی که باید موجود باشند تا بتوانیم فر روسی به سبک لوانکف را به بهترین نحو آموزش ببینیم و اجرا کنیم به شرح زیر هستند.

  • سشوار
  • بابلیس
  • تافت مو
  • گیره مو
  • شانه

نحوه اجرای فر روسی به سبک لوانکف

در زمان آموزش فر روسی باید مراحل زیر را طی کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم و فر روسی ما بی‌عیب و نقص باشد.

  • مرحله اول

اگر بخواهیم موهای خود را فر روسی کنیم باید در ابتدا موهایی تمیز داشته باشیم. موها باید به خوبی شانه زده شود تا گره‌ای در آنها وجود نداشته باشد.

  • مرحله دوم

موها باید صاف باشند. در این مرحله موها را با استفاده از سشوار کاملا صاف و ابریشمی می‌کنیم تا موجدار نباشند. موجدار بودن موها می‌تواند از زیبایی فر روسی ما بکاهد.

  • مرحله سوم

برای اینکه موهایی براق داشته باشیم می‌توانیم از تافت مو استفاده کنیم. البته تافت مو تنها موها را براق نمی‌کند و می‌تواند در زمان حالت داده به موها، آنها را در سر جای خود نگه دارد. در این مرحله مقداری تافت به موها می‌زنیم.

  • مرحله چهارم

در این مرحله باید با استفاده از بابلیس موها را حالت دهیم. تقسیم بندی مو در فر روسی به سبک لوانکف بسیار مهم است. باید تکه‌ای تسبتا ضخیم انتخاب کنیم و در راستایی مناسب مو را به دور بابلیس بچرخانیم.

  • مرحله پنجم

پس از فر شدن موبایست آن را در کف دست چپ خود قرار دهیم. با دست را از بالا آن را به آرامی بکشیم تا پهنای مو افزایش یابد. پس از ایجاد پهنای مناسب و مطابق سلیقه شما، می‌بایست از تافت استفاده شود تا مو در سر جای خود فیکس شود و تکان نخورد.

  • مرحله ششم

پس از ایجاد حالت مناسب به قسمت بالای مو، نوبت به ایجاد پیچش در مو می‌شود که دوباره باید مو را پهن کنیم و با تافت آن را فیکس کنیم. 
مراحل مذکور ادامه دارند تا قسمت موی انتخاب شده فر شود و به انتها برسد. سپس باید قسمتی دیگر انتخاب کنیم و مراحل را طی کنیم تا تمام موهای ما به زیباترین حالت در آیند.

آموزش فر روسی به سبک لوانکف

سخن پایانی

سالن زیبایی الهه ونوس با ارائه خدماتی بی‌نظیر و باکیفیت نظیر آموزش فر روسی به سبک لوانکف می‌تواند گزینه مناسب باشد. فر روسی به سبک لوانکف از پرطرفدارترین روش‌های فر مو است که می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم از این راه درآمدی مناسب داشته باشیم. برای دیدن نمونه کارهای سالن زیبایی الهه ونوس می‌توانید به پیج اینستاگرام با آیدی shabnamati_makeup مراجعه کنید. برای مراجعه حضوری به سالن زیبایی الهه ونوس می‌توانید به هروی، میدان شریفی، پلاک ۹۶۴، طبقه اول بروید و حضوری در مورد خدمات باکیفیت مجموعه اطلاعات کسب کنید. 
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۱۴۹۵۶
 ۰۹۱۹۰۸۵۰۸۷۹