اگر به دنیال روشی کم تهاجم و بی‌خطر برای زیباسازی چهره خود هستید، استفاده از لیفت صورت با نخ بهترین انتخاب است. امروزه زیبایی و جوانسازی پوست یکی از مواردی است که باید به آن توجه شود. افتادگی و چین‌وچروک در پوست می‌تواند باعث آزار افراد شود که با بهره بردن از لیفت صورت با نخ می‌توان به نتایج مطلوب و مناسبی رسید. نحوه کارگذاری نخ‌های لیفت در صورت یکی از مورادی است که درباره آنها برای افراد سوال ایجاد می‌شود. در حقیقت نخ‌های لیفت صورت قابل جذب هستند و برای فرد مشکلی ایجاد نمی‌کنند.

کاربردهای لیفت با نخ

کاربردهای لیفت با نخ

نخی که از آن برای لیفت صورت استفاده می‌شود، نخ سیلوئت است. این نخ می‌تواند پوست صورت را به سمت بالا و جهتی که پزشک تعیین کرده است بکشد و از شل شدگی و افتادن پوست جلوگیری کند. کاربردهای نخ‌های لیفت صورت به شرح زیر هستند:

  • رفع غبغب
  • بهبود شل شدن پوست
  • حدف چین‌وچروک
  • بهبود افتادگی پوست در گردن
  • از بین بردن افتادگی گونه و ابرو

نحوه کارگذاری نخ‌ های لیفت

برای قرار دادن نخ‌های لیفت در صورت و قسمت‌های مشخص شده باید مراحلی را طی کرد. باید در ابتدا از بی‌حسی استفاده شود تا بیمار دردی را در ناحیه مورد نظر احساس نکند. پس از بی‌حس شدن قسمت مورد نظر، پزشک متخصص از قبل سوزن مورد نیاز و مربوط به لیفت صورت را نخ می‌کند. این سوزن که نخ لیفت صورت به آن متصل است را به زیر پوست صورت هدایت کرده و در آن فرو می‌برد. سوزن دقیقا در لایه‌ای از پوست است که قابل مشاهده باشد. در دو طرف قسمتی که قرار است کشیده و لیفت شود این عمل اجرا می‌گردد. این کار به پزشک امکان می‌دهد تا پوست را به جهت دلخواه هدایت کند. زمانی که نخ‌ها در جای خود قرار گرفتند، کلاژن سازی شروع شده و دور نخ‌ها تشکیل می‌شوند. همین موضوع می‌تواند باعث سفت شدن پوست و نگه‌داشتن بافت صورت گردد.

نخ های لیفت صورت قابل جذب هستند؟

یکی از نگرانی‌های افراد این است که آیا باید نخ‌های لیفت صورت را بکشیم یا قابل جذب هستند؟ نخ‌های لیفت صورت تا چند ماه زیر پوست هستند اما جای نگرانی وجود ندارد. بعد از گذشت چند ماه و انجام فعالیت مورد نظر یعنی کلاژن سازی و تشکیل رشته‌های فیبری در پوست از بین می‌روند. استفاده از نخ‌های لیفت می‌تواند شما را به عدم تحمل درد برای کشیدن بخیه کمک کند.

نحوه کارگذاری نخ‌ های لیفت

سخن پایانی

روش‌های مختلفی برای سفت و خوش حالت کردن صورت، گونه، ابرو، غبغب و... وجود دارد که یکی از آنها استفاده از نخ‌های لیفت است. این روش در کلینیک دکتر مهشید طالبی به همراه خدمات دیگری همچون کرایوتراپی زگیل، کربوکسی تراپی، تزریق ژل و بوتاکس و جوانسازی، با دستگاه‌هایی چون دستگاه آر اف فرکشنال، میکرونیدلینگ آمیا، پلکسرمدایون، آر اف جراحی خال، اسکن آنالیز صورت انجام می‌شود. این نخ‌ها هیچگونه مشکل و عارضه‌ای را برای بیمار به همراه ندارند. برای رزرو نوبت به جهت انجام لیفت صورت با نخ می‌توانید با شماره‌ مطب شریعتی 02122251225 و مطب پیروزی 02133350012 و موبایل 09002252052 تماس بگیرید. آیدی اینستاگرام ایشان dr_mtalebi است و می‌توان نمونه‌ کارهای دکتر مهشید طالبی را بررسی کرد و بهترین تصمیم را گرفت. وجه تمایز دکتر مهشید طالبی با دیگر رقبا، استفاده از جدیدترین تکنیک‌های تزریق و درمان است. همچنین دارا بودن گواهینامه تخصصی تزریقات زیبایی از انجمن جراحان عمومی ایران و انجمن جراحان سر و گردن از دیگر مزایای دکتر مهشید طالبی است.