یادگیری زبان دوم برای کودک می‌تواند بسیار اهیمت داشته باشد. در این سن، کودک می‌تواند راحت‌تر زبان دومی  بیاموزد و در حافظه طولانی مدت خود قرار دهد. خانواده‌ها در صدد آن هستند تا کودک خود را به خانه زبان مناسبی بفرستند که علاوه‌بر بالا بردن اشتیاق آنها برای یادگیری زبان، بتوانند بهترین دوران خود را سپری کنند و از فرصت‌های پیش‌رو خود لذت ببرند. خانه زبان تاک نوین با بهره بردن از امکاناتی حرفه‌ای در کنار اساتید باتجربه می‌تواند کودک شما را در زمان کمی به تسلطی مناسب برساند.

بهترین خانه زبان کودک در زعفرانیه

ویژگی‌های ممتاز خانه زبان تاک نوین

زمانی که بخواهیم از آموزشگاه یا خانه زبان با کیفیت صحبت کنیم می‌توانیم خانه زبان تاک نوین را مثال بزنیم. در مجموعه تاک نوین بهترین شرایط را برای کودک خود شاهد هستید. راهکاری عالی و اساسی برای فراگیری زبان در کودکان، آموزش در کنار بازی است. کودک شما می‌تواند بهترین تجربیات را در این دوران کسب کند. ویژگی‌ها و وجه تمایز خانه زبان کودک تاک نوین به شرح زیر است:

  • موقعیت مکانی مناسب

خانه زبان کودک باید در شرایط مکانی مناسبی باشد تا کودک شما بتواند با روش‌های مختلف نظیر اتوبوس، مترو، تاکسی و... به راحتی به خانه زبان دسترسی پیدا کند. اگر خانه کودک در شرایط مکانی نامناسبی باشد می‌تواند مشکلات بسیاری را برای والدین به وجود آورد و نتوانند در ساعت تعیین شده و مشخص کودک خود را به خانه زبان کودک برسانند. این موضوع در شهرهای بزرگ مانند تهران بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه شود.

  • مربیات با تجربه

تنها فرا داشتن زبان معیار کافی و لازم نیست. مربی باید در کنار مسلط بودن به زبان بتواند ارتباط خوب و باکیفیتی را با کودک برقرار کند؛ همچنین شرایط را به گونه‌ای برای کودک فراهم کند تا بتواند با اشتیاق زبان را آموزش ببیند. برخی مربیان سیستم آموزشی تئوری دارند اما این روش اصلا مناسب کودک نیز و باید مربی در کنار بازی و فعالیت زبان را آموزش دهد.

  • زمانبندی مناسب

موسسه و خانه زبان کودکی مناسب است که زمانبندی مناسبی برای کلاس‌های خود داشته باشد. در ابتدا باید شرایط سنی کودک را آنالیز کرد و با توجه به این موضوع ساعات مناسب را ارائه داد؛ همچنین باید خانه زبان کودک در زمان‌های مختلف کلاس ارائه دهد تا خانواده کودک بتواند انتخاب مناسبی داشته باشند.

  • وجود آرامش

در خانه زبان کودک باید آرامش برقرار باشد. درست است که در این مجموعه باید باواسطه بازی به کودک زبان را آموزش داد ولی نباید صداهای ناهنجار و غیر قابل تحمل وجود داشته باشد. در این شرایط کودک از شرایط آموزش خارج می‌شود و تمرکز لازم را برای فراگیری نخواهد داشت.

  • امکانات مناسب

با توجه به آموزش در کنار بازی باید خانه زبان کودک امکانات و تجهیزات مناسبی داشته باشد تا مربی بتواند با دستی پر به کودک آموزش دهد. همچنین تدریس در این شرایط بهترین گزینه خواهد بود و مربی می‌تواند رنگ‌ها، اشیاء، اعداد و... را به وسیله امکانات موجود به کودک آموزش دهد تا در ذهن آن تثبیت شود.

  • متد آموزش

در خانه زبان کودک باید متد و روشی را برای آموزش در پیش گرفت که کودک خسته و کسل نشود. اشتیاق، خلاقیت، ایده‌پردازی و... مواردی است که باید در خانه زبان کودک وجود داشته باشد که کودک بتواند در کنار آموزش، جنبه‌های دیگر شخصیتی خود را تقویت کند. وجود فعالیت‌های هنری، به چالش کشیدن کودک و... مورادی است که می‌توانید در خانه زبان کودک تاک نوین بهره‌مند شوید. همچنین کودک استقبال بی‌نظیری باید از متد و روش موجود داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو آموزش زبان را اجرایی کرده و به نتیجه دلخواه رسید.

بهترین خانه زبان کودک در شمال تهران

سخن پایانی

خانه زبان کودک تاک نوین با ارائه خدماتی عالی و منحصربه‌فرد به کودک توانسته است نظر بسیاری از والدین را به خود جلب کند. وجود مربیان و معلمان باتجربه، وجود امکانات بسیار، متد آموزشی شاد و مفرح و... از مواردی است که می‌توان به آنها اشاره کرد. آموزش در خانه زبان تاک نوین به گونه‌ای است که کودک اشتیاق بالایی به آموزش پیدا می‌کند و تمایل دارد که به خانه زبان کودک رفته و فراگیری را شروع نماید. برخی مراکز روش تئوری را در پیش می‌گیرند که کودک خسته می‌شود و تمایلی به ادامه تدریس ندارد اما در خانه زبان کودک تاک نوین از روش تئوری خبری نیست و کودک در کنار فعالیت و بازی، آموزش می‌بیند و یادگیری بلند مدت دارد.
آدرس: دپارتمان کودکان زعفرانیه، سه راه آصف، خیابان رامکوه، کوچه فهمیده، پلاک ۳
دپارتمان بزرگسالان: شریعتی، نرسیده به میدان قدس، پلاک ۱۹۵۵
شماره تماس:
۰۲۱-۲۲۷۱۰۴۰۴ 
۰۲۱-۲۲۷۵۳۵۹۶
 ۰۹۹۰۱۲۳۴۹۱۸

آیدی اینستاگرام: newtalk_kidsland