در صورتی که قسمتی از ابروی شما به دلیل جراحی، ضربه یا سایر مسائل کم پشت و کچل شده است، بدون شک به دنبال روشی برای رفع این کچلی هستید. در حال حاضر و با توسعه روش‌های زیبایی و درمانی افراد می‌توانند بیش از پیش به زیبایی ظاهری خود اهمیت دهند. یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بخش‌های صورت افراد ابروهای آنها است. در نتیجه داشتن ابروهایی پرپشت و حجیم به زیبایی شما کمک بزرگی خواهد کرد. برای اینکه ابروهایی حجیم و پرپشت داشته باشید، بهتر است از فرآیند میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو کمک بگیرید. این فرآیند زیبایی در بسیاری از سالن‌های زیبایی قابل انجام است که یکی از بهترین آنها، سالن زیبایی سرخاب نام دارد که کلیه امور مربوط به میکروپیگمنتیشن را زیر نظر یک متخصص حرفه‌ای انجام می‌دهد. 

بهترین سالن زیبایی در سهروردی

میکروپیگمنتیشن ابرو چیست؟ 

میکروپیگمنتیشن ابرو یک روش انقلابی در دنیای آرایش نیمه دائمی است. برخلاف سایر روش‌های درمانی قدیمی، این روش یکی از موثرترین روندها است که رنگدانه از طریق یک سوزن در لایه بالایی پوست رسوب می‌کند. دستگاه میکرو نه تنها به طبیعی شدن ابروهای شما کمک می‌کند بلکه موهایی واضح، ظریف و دقیق نیز ارائه می‌دهد. 
دستگاه میکرو نتیجه بهتر و پیشرفته‌تری در مقایسه با دستگاه‌های تاتو ساده، دستی و معمولی دارد. به طور حتم در برخی محافل با بانوانی برخورد داشته‌اید که ابروهایی بی‌عیب و نقص دارند و این امر برای شما عجیب است که چقدر زمان برای کشیدن این ابروها صرف کرده‌اند؟ 
اما در این نقطه باید رازی را کشف کرد، این بانوان نیز وقت کافی برای رسیدگی دائمی به ابروهای ندارند بلکه از یک ترفند جادویی به نام میکروپیگمنتیشن ابرو استفاده می‌کنند. این روند می‌تواند برای شما نیز مناسب باشد البته باید سعی کنید سالن زیبایی قوی و قدری در این مسیر برای خود بیابید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. 

چرا میکروپیگمنتیشن از میکروبلیدینگ بهتر است؟ 

از آنجایی که روند انجام میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ با یکدیگر متفاوت هستند، بدون حتم یکی از این 2 روش باید نتیجه بهتری در مقایسه با دیگری داشته باشد. طی میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو، سوزن‌ فوق‌العاده نازکی باعث استفاده نرم‌تر از رنگدانه‌های درون پوست می‌شود. 
این سوزن به آرامی به پوست نفوذ می‌کند، در حالی که هیچ آسیبی به پوست نمی‌رساند. در نتیجه این روش برای پوست‌های حساس و نازک ایده‌آل‌ترین روش هستند. در ضمن این روش برای پوست‌های چرب خیلی سریع جواب می‌دهد زیرا در جلسه اول می‌توان تقویت شدن ابروها را متوجه شد. 
میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو هیچ کربنی ندارد و بهترین نتیجه را خواهد داشت و در نهایت اینکه سایه‌های خاکستری و بدفرمی را نخواهد داشت. در نهایت اینکه این روش موهایی نازک و ظاهری طبیعی به همراه ابروهایی یکدست ایجاد می‌کند که در سایر تکنیک‌ها چنین نتیجه‌ای یافت نمی‌شود. 

نحوه انجام میکروپیگمنتیشن 

میکروپیگمنتیشن با استفاده از آخرین تکنیک‌ها، ماشین‌آلات و محصولات آرایشی نیمه دائمی انجام می‌شود. یکی سوزن بسیار ظریف در این روش استفاده می‌شود که این سوزن به دستگاهی دیجیتالی متصل است و نتیجه دلخواه و دقیقی را ارائه می‌دهد. 
این تک سوزن نازک روند دقیقی را پشت سر می‌گذارد و دستیابی به عدم تقارن ابرو را تضمین می‌کند. علاوه بر این توضیحات، سوزن‌های نازک این فرآیند بدون هیچ بریدگی و به آرامی به پوست نفوذ می‌کنند. این در حالی است که تکنیک‌های دستی باعث بریدگی زیادی در ابروها می‌شوند. 
تکنیک میکروپیگمنتیشن همانند میکروبلیدینگ دستی روش تهاجمی به حساب نمی‌آید. ابروهایی با ظاهر طبیعی ایجاد می‌کند که پر و شفاف هستند. میکروپیگمنتیشن از تاتوهای سنتی ابرو که باعث رسوب جوهر خالکوبی برای پر کردن ابروها می‌شوند و به ابروها شکل خشنی می‌دهند متفاوت خواهد بود. 
در این روش از طیف گسترده‌ای از سایه‌های قهوه‌ای برای هماهنگی با موهای واقعی ابرو و در نظر گرفتن رنگ پوست استفاده می‌شود. بسته به نوع پوست، مراقبت‌های بعد از این فرآیند و عادات سبک زندگی حدود 12 ماه باید با طبق دستورالعمل‌های لازم پیش رود. 
در ضمن طی میکروپیگمنتیشن از کرم بی‌حس‌کننده موضعی برای اطمینان از راحتی فرد متقاضی استفاده می‌شود. برای جلوگیری از تورم تا حد ممکن بعد از جلسه میکروپیگمنتیشن خود، در کار کردن ملایمت به خرج دهید. 

مزایای میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو 

نیمه دائمی بودن این روش حجیم کردن ابروها، می‌تواند از بهترین مزایای این روش به شمار آید. از آنجایی که نوع و فرم پوست شما با افزایش سن تغییر می‌کند، موهای ابرو نیز قابل تغییر هستند بنابراین نباید از روش دائمی برای حجیم کردن ابروهای خود استفاده کنید. 
به عبارت دیگر شاید ابروهایی که امروز کشیده شود تا 2 سال دیگر چندین زیبا به نظر نرسد. بنابراین با کمک روش میکروپیگمنتیشن این فرصت را دارید که هر 2 ماه یکبار شکل ابروهای خود را به حالت دلخواهتان تغییر دهید و آن را اصلاح کنید.

بهترین میکروپیگمنتیشن کار در سهروردی

 بهترین سالن زیبایی برای میکروپیگمنتیشن 

با توجه به اینکه سالن‌های زیبایی زیادی مشغول به میکروپیگمنتیشن یا سایر روش‌های زیبایی هستند انتخاب بهترین سالن زیبایی برای حجیم کردن ابروها امری دشوار و مهم خواهد بود. توصیه می‌کنیم با توجه به خواسته، نیاز، هدف و بودجه خود یکی از بهترین سالن‌های زیبایی را در نظر بگیرید. 
سالن زیبایی سرخاب یکی از بهترین سالن‌ها برای انجام میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو است که توسط متخصصی با تجربه و با سلیقه به طراحی دائمی ابروها، خط چشم و لب‌ مشغول خواهد بود. رنگ‌های این سالن زیبایی به طور کامل طبیعی هستند و بدون حساسیت و خونریزی ابروهای شما را زیباتر از قبل خواهند کرد. 
اینستاگرام : salonesorkhab