آیا متوجه رگ‌های قابل مشاهده زیر سطح پوست صورت خود شده‌اید؟ اگرچه این اولین جایی در بدن نیست که رگ‌های خود را می‌بینید و احتمالاً با افزایش سن تبدیل به یک اتفاق رایج می‌شود. با نگاه کردن به آینه اولین چیزی که فکر شما را به خودش مشغول می‌کند، یافتن راه‌حل رفع عروق واریسی دور چشم است. در ادامه هم قطعاً در مورد کلینک زیبایی و یک پزشک کاربلد تحقیق خواهید کرد. در این مقاله انواع راهکارهای رفع این رگ‌ها در کلینیک زیبایی بدون بیهوشی و درد را توضیح می‌دهیم. 

رفع رگ واریسی در میدان هروی

رگ های اطراف چشم

رگ‌های این ناحیه وظیفه رساندن خون به رگهای چشم را بر عهده دارند و به وریدهای اطراف چشم معروف هستند. به‌طور معمول این وریدها با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیستند، با این حال عوامل خاصی از جمله سابقه خانوادگی، روند طبیعی پیری، رنگ پوست، آسیب ناشی از نور خورشید، سیگار کشیدن یا برنزه کردن وجود دارد که ممکن است باعث برجسته‌ به‌نظر رسیدن وریدهای اطراف چشم شود. پیری شایع‌ترین علت نمایان شدن رگ‌های زیر چشم است، زیرا پوست این ناحیه بسیار نازک و حساس بوده و با افزایش سن نازک‌تر و حساس‌تر هم می‌شود. 
هنگامی که پوست آنقدر نازک می‌شود که تقریباً شفاف می‌شود، ظاهر شدن این رگ‌ها اجتناب‌ناپذیر است. رگ‌ها می‌توانند آبی، بنفش یا زرد به نظر برسند و گاهی اوقات می‌توانند باعث پف یا کیسه‌های زیر چشم شوند و شما را خسته نشان دهند. این رگ‌های زیر چشم معمولاً مضر نیستند و باعث درد، ناراحتی یا آسیب نمی‌شوند. در برخی افراد در سنین پایین هم عروق اطراف چشم قابل مشاهده است. دلیل دیگر می‌تواند آسیب نور خورشید باشد. اگر دائماً بدون استفاده از کرم ضدآفتاب، عینک آفتابی یا کلاه در معرض نور شدید خورشید و اشعه ماوراءبنفش قرار بگیرید، عروق واریسی دور چشم خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رود خود را نشان می‌دهند.

راه های رفع عروق واریسی دور چشم در کلینیک زیبایی تابا

خوشبختانه راه‌های رفع عروق واریسی دور چشم وجود دارند. در کلینیک زیبایی تابا، دکتر سهراب فتحی این عمل زیبایی را ماهرانه انجام می‌دهند. ایشان رگ‌های زیر چشم را با یکی از پرکاربردترین روش‌های برداشتن رگ، یعنی اسکلروتراپی، درمان می‌کنند. این روش بسیار کم تهاجمی، برای درمان رگ‌های واریسی کوچک است. لیزر درمانی گزینه دیگری است، اما به خاطر داشته باشید که این کار اغلب به یک سری درمان نیاز دارد. پرکننده‌های پوستی همچنین می‌توانند به افزایش حجم و ضخامت بیشتر ناحیه زیر چشم و پنهان کردن رگ ها کمک کنند.

درمان اسکلروتراپی برای از بین بردن رگ های زیر چشم

اسکلروتراپی یکی از محبوب‌ترین روش‌های رفع عروق واریسی دور چشم است. به‌طورمعمول، اسکلروتراپی برای درمان و برداشتن رگ‌های واریسی کوچک و رگ‌های عنکبوتی، اغلب روی ساق‌ و ران‌ پا استفاده می‌شود. از آنجایی که عمدتاً برای رگ‌های کوچک استفاده می‌شود، روشی عالی برای رگ‌های زیر چشم است. همچنین این روش کم تهاجمی‌ترین و کم خطرترین، راحت‌ترین و ایمن‌ترین روش برای برداشتن رگ است. دکتر سهراب فتحی و همکاران‌شان در کلینیک زیبایی تابا چندین سال تجربه و موفقیت در این زمینه دارند.

نحوه عملکرد اسکلروتراپی

پزشک یک محلول دارویی را به رگ قابل مشاهده و آسیب دیده تزریق می‌کند. این دارو باعث می‌شود دیواره‌های رگ به هم بچسبند و بسته شوند. سپس خون به وریدهای سالم‌تر هدایت می‌شود و وریدهای درمان شده در نهایت به بافت اسکار تبدیل می‌شوند که به طور طبیعی توسط بدن خارج می‌شود. سپس بافت سالم در جای خود رشد می‌کند. درد بسیار کمی در طول عمل وجود دارد و پس از اتمام آن نیازی به استراحت نیست.
فواید اسکلروتراپی برای از بین بردن رگ زیر چشم
1.    از بین بردن فوری رگ‌های آبی اطراف چشم 
2.    حذف مویرگ‌های شکسته روی صورت
3.    امکان درمان پوست برنزه 
4.    بدون نیاز به استراحت
5.    حداقل ریسک
6.    بدون بیهوشی
از دیگر مزایای آن می‌توان به حذف رگ‌های پا، بهبود آسیب‌های ناشی از آفتاب و چروک پوست، کاهش موهای زائد، و تحریک سنتز کلاژن جدید برای بهبود رنگ پوست اشاره کرد.

لیزر درمانی برای از بین بردن رگ زیر چشم

لیزر درمانی هم برای برداشتن رگ زیر چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. درمان‌های لیزری مشابه اسکلروتراپی عمل می‌کنند، زیرا لیزر رگ‌های خونی را از وریدهای اطراف چشم می‌بندد و خون به وریدهای سالم‌تر هدایت می‌شود. گزینه دیگری که بسیار مقرون به صرفه است، فیلر پوستی بوده که می‌تواند به ناحیه زیر چشم حجم داده و ظاهری شادتر برای شما پدید آورد. لازم به ذکر است از فیلرهای پوست فوراً نتیجه می‌گیرید. تولید طبیعی کلاژن و الاستین را نیز در پوست افزایش می‌دهد. اگر به دنبال درمان اقتصادی‌تری هستید، این روش مناسب را انجام دهید. تزریق فیلر بسیار کم خطر و بدون هرگونه عارضه‌ای است، امروزه نسبت به گذشته درد بسیار کمتر و هزینه کمتر دارد. در کلینیک تابا هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشید. در مشاوره با پزشک اطمینان حاصل خواهید کرد که نتایج شما تا حد امکان طبیعی به نظر می‌رسد.

بهترین مرکز رفع رگ واریسی در میدان هروی

سخن پایانی

کلینیک زیبایی تابا هرروز از شنبه تا پنج‌شنبه، با حضور پزشکان متخصص با دسترسی به امکانات پیشرفته درمان زیبایی رفع عروق واریسی دور چشم آماده ارائه خدمات است. ما مفتخریم که گزینه‎های درمانی پیشرفته و کم‌تهاجمی را از طریق رویکرد روش‌های به روز و نوین درکمترین زمان ارائه ‌دهیم. تمرکز ما بر درمان‌های زیبایی برای پاسخگویی به نیازهای خاص شما است. درمان‌های غیرجراحی که ما ارائه می‌دهیم با اطمینان از حداقل اختلال در زندگی شما طراحی شده‌اند و به شما امکان می‌دهند در اسرع وقت به روال خود بازگردید. برای تجربه ایمن، موثر و بیمار محور بهبود زیبایی، کلینیک زیبایی تابا را انتخاب کنید.
آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، نبش بن بست آبنوس، پلاک ۲۹، طبقه اول
شماره تماس: 02122960942 / 02188647278 / 09384085110
آدرس اینستاگرام: sohrabfathi