برای ورود به بازار کار آشپزی، نیاز به گذراندن این دوره‌ها به خصوص دوره تخصصی صبحانه در آکادمی مهرافشان را دارید. صبحانه به عنوان یک وعده غذایی بسیار مهم شناخته شده است. در اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها صبحانه نیز سرو می‌شود که باید به طور تخصصی آماده شده باشند. اینجا در آکادمی فوق تخصصی مهرافشان می‌توانید تمام صبحانه‌هایی که در رستوران‌ها سرو می‌شود را به خوبی آموزش ببینید که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

آموزش تخصصی آشپزی در تجریش

معرفی دوره آموزشی تخصصی صبحانه

دوره آموزش تخصصی صبحانه و برانچ در دو جلسه برگزار می‌شود که این دوره‌ها به صورت عملی هستند. انواع مواد غذایی که در صبحانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، در این دوره گنجانده شده است. همه افراد از جمله خانم‌ها و آقایان می‌توانند در این دوره شرکت کنند؛ چراکه مجموعه هیچ گونه محدودیتی از این بابت ندارد. اساتید بزرگ آشپزی ایران در این مجموعه گرد هم آمده‌اند تا آموزش حرفه‌ای به شما بدهند.
در دوره‌های آموزشی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود و بعد از تدریس و آموزش توسط استاد افراد تمرین عملی خواهند داشت. هر گونه ایراد یا مشکلی که وجود داشته باشد، توسط اساتید به طور کامل رفع خواهد شد. با مواد غذایی گوناگون به طور کامل آشنا شده مراحل طبخ و آماده‌سازی را طی کرده و در نهایت دیزاین و سرو غذا را آموزش خواهند دید.

صبحانه‌های معروفی که باید در این دوره یاد بگیرید

صبحانه‌های معروفی که در رستوران‌ها طبخ می‌شود بسیار متنوع هستند و باید همه آن‌ها را به خوبی یاد بگیرید. اینجا تعدادی از صبحانه‌های محبوب را برایتان معرفی می‌کنیم:
پنکیک (Pancakes): پنکیک‌ها نوعی کیک هستند که با اضافه کردن تخم‌مرغ، شیر، پودر کاکائو و وانیل به آرد تهیه می‌شوند. این صبحانه معمولاً با عسل، مربا، میوه‌های خشک یا سس شکلات تزیین می‌شود.
موسلی (Museli): موسلی غذایی باستانی بوده که شامل مواد غذایی متنوعی مانند جو دوسر، مغز‌های خشکبار، عسل، میوه‌های خشک و شیر است. معمولاً این مواد را با یکدیگر مخلوط کرده و سرو می‌کنند.
املت فرانسوی (French Omelet): یکی از املت‌های معروف در جهان است که در منو ملل قرار می‌گیرد. همچنین این املت فرانسوی در وعده صبحانه خورده می‌شود.
صبحانه انگلیسی (ّFull English Breakfast): از صبحانه‌های معرف کشور انگلیس به خصوص شهر لندن است. مواد اولیه به کار رفته در این صبحانه لذیذ شامل تخم مرغ، سوسیس و حبوبات است.
فرنچ تست (French Toasts): این صبحانه طرفداران خاص خود را داشته و در واقع به عنوان یک صبحانه کاملاً سالم شناخته می‌شود. موادی که برای تهیه آن نیاز دارید شامل نان تست و تخم مرغ و در نهایت میوه‌های مختلف مانند توت فرنگی است.
املت قارچ و اسفناج (Mushroom & Spinach Omelet): اگرچه املت‌های زیادی برای وعده صبحانه وجود دارد، اما این نوع از املت مزه خاص و متفاوتی دارد. وجود سبزی پر خاصیت اسفناج در این املت علاوه بر ساختن یک مزه متفاوت توانسته ارزش غذایی صبحانه را بالا ببرد.
سیمیت (Simit Sucuk): این صبحانه در کشور ترکیه طبخ می‌شود و توانسه به تمام جهان راه پیدا کند. مواد اولیه آن نان سیمیت و یک نوع خاص از سوسیس است که به عنوان یک صبحانه کامل و سیر‌کننده شناخته می‌شود.

مزایای این دوره در آکادمی مهر افشان

• آموزش زیر نظر بزرگترین اساتید کشور و متبحر در این زمینه‌ها
• برگزاری کلاس‌ها در دوره عمومی و دوره‌های خصوصی
• امکان انتخاب زمان برگزاری کلاس‌ها برای افراد شرکت‌کننده در دوره خصوصی
• برگزاری ورکشاپ‌های متنوع و امکان حضور افراد در جمعی دوستانه
• آموزش‌های مبتدی تا حرفه‌ای
• آموزش تمام دستور‌های آشپزی به صورت عملی در کلاس و زیر نظر اساتید
• حضور اساتید در زمان دوره‌های عملی و آموزش حرفه‌ای
• علاوه بر آشپزی آشنایی با فرهنگ طبخ و ارائه انواع صبحانه
• آموزش کامل طبخ از مواد اولیه گرفته تا دیزاین صبحانه

سخن پایانی

از آن جایی که دوره آموزش تخصصی صبحانه یکی از واجب‌ترین دوره‌ها در شروع کار و یادگیری آشپزی است، شما می‌بایست در این دوره شرکت کنید. اینجا در آکادمی مهر افشان تمام نیاز‌های شما برای یادگیری این دستورات غذایی پاسخ داده خواهد شد. بعد از گذارندان دوره خودتان متوجه تغییر و بالا رفتن سطح دانشتان خواهید شد. دوره‌های مختلفی که شامل دوره‌های قنادی، کافی شاپ، نانوایی، سوشی، فینگر فود، دوره گارنیش، غذا‌های ترکیه‌ای، غذا‌های دریایی، انواع سالاد‌ها، انواع دسر ملل، شیرینی پزی، آشپزی سنتی و... هستند را آموزش خواهید دید. آموزشگاه مهر افشان آماده ارائه تمامی این آموزش‌ها به شما عزیزان بوده و از سال ۱۳۷۴ یعنی به مدت بیش از ۲۸ سال در این زمینه فعایت دارد.
آدرس: تهران نیاوران خیابان باهنر جنب کوچه شفیعی روبه روی پارکینگ شهرداری پلاک ۵۴۵ واحد ۳
تلفن های تماس: 22717032- 22717039
آدرس ایمیل:  mehrafshan_academy