یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌های روزانه، آشپزی کردن و پخت‌وپز به‌شمار می‌آید. زمانی که این فعالیت را انجام می‌دهیم، می‌توانیم به آرامش روحی دست یابیم. آشپزی ملل علاوه‌بر تقویت روحیه می‌تواند ما را با طعم‌های مختلف و اعجاب‌انگیز غذاها روبه‌رو کند. همچنین ما می‌توانیم با آداب و رسوم غذا خوردن، نحوه طبخ، آشنایی با مواد اولیه مناسب و با کیفیت، چگونگی پخت و کشیدن انواع غذاها در ظروف مختلف و همچنین با انواع تجهیزات آشپزی آشنا شویم. دوره آشپزی ملل باعث می‌شود تا بتوانیم کسب درآمد مناسب داشته باشیم و این هنر زیبا منبع درآمدی برای ما باشد.

بهترین آموزشگاه غذای بین الملل در غرب تهران

کشور های مقصد در آشپزی ملل با میزبان

در دوره آشپزی ملل می‌توانیم غذاهای کشورهای مختلفی را مقصد خود قرار دهیم و اصول و قواعد هر یک را به طور کامل بررسی کنیم. در مرحله اول می‌بایست با مواد اولیه مناسب برای آشپزی ملل آشنا شد تا بتوان در اولین گام موفق عمل کرد. اما کشورهایی که می‌توانند ما را در دوره آشپزی ملل یاری دهند شامل آشپزی ایتالیایی، هندی، مدیترانه‌ای، عربی، فرانسوی، آسیایی، مکزیکی و... می‌شوند. هر یک از موارد مذکور به شرح زیر هستند.
•    آشپزی ایتالیایی: پارمزان چیکن، کیش لورن، پاستا بلونز، پاستا پستو، آلفردو پاستا، بروسکتا مرغ و...
•    آشپزی هندی: پاکورا، آلو هندی، پوره بادمجان، کاری گوشت، نان پراتا، باتر چیکن و...
•    آشپزی مدیترانه‌ای: پایال اسپانیایی، اسپانا کوپیتا، کوفته یونانی، رویتوکفتدس و...
•    آشپزی عربی : مجبوس، محمره، عرایس، شاورما، حمص و...
•    آشپزی فرانسوی : راتتویی، راگو گوشت، رولت فرانسوی، بیفتک الزاس و...
•    کباب‌های ملل : آدنا کباب، کباب یونانی، کباب کشمیری، کباب قفقازی، کباب مکزیکی، آشوکا، کباب بلغاری و...
•    غذاهای آسیایی : مرغ ترش و شیرین، ماسامان کاری، کیمجی، نودل با سس بادام زمینی، سبزیجات و نودل و...
•    غذاهای مکزیکی : ناچو و دونوع دیپ، پلو مکزیکی و مرغ، سوپ ترتیا، فاهیتا و...

اهداف آموزش آشپزی ملل با میزبان

زمانی که به طور کاملا تخصصی و حرفه‌ای آشپزی ملل را آموزش ببینیم و از مربیان ماهر و با تجربه بهره بگیریم می‌توانیم به نتایج بسیار باکیفیتی دست بیابیم. در آموزش تخصصی آشپزی ملل می‌توانیم به طور کامل و حرفه‌ای با هنر آشپزی، با رسپی‌های هر کشور، چگونگی کیفیت غذا، چگونگی بالا بردن سرعت طبخ، آموزش گارنیش و تزیین متناسب با هر غذا، طبخ غذا با توجه به استاندار های جهان و... آشنا شویم. همگی از مواردی هستند که سبب می‌شوند تا نتایج بسیار مناسبی ایجاد گردد.

بهترین آموزشگاه غذای بین الملل در جنت آباد

سخن پایانی

آشپزی و تهیه غذاهای هر کشور سبب می‌شود تا ما تا حدودی با فرهنگ و آداب و رسوم آنها آشنا شویم. آشپزی ملل تنوع بالایی دارد و ما می‌توانیم به راحتی با طعم بی‌نظیر غذاها روبه‌رو شویم و آنها را تست کنیم. غذاهایی نظیر پلو مکزیکی و مرغ، سوپ ترتیا، فاهیتا، اسپانا کوپیتا، کوفته یونانی و... به شما آموزش داده می‌شوند تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید. علاوه‌بر این، نحوه سرو هر غذا، رسپی هر کشور و... نیز آموزش داده می‌شود تا با اصول و قواعد آنها به طور کامل آشنا شوید. در مجموعه میزبان می‌توانید به راحتی با تمامی اقدامات لازم آشنا می‌شوید و می‌توانید مدرک بین‌المللی مورد تایید وزارت امور خارجه ایران را کسب کنید. برای برقراری تماس با این مجموعه می‌بایست با شماره 02144414315 و 09355355819 تماس بگیرید. همچنین برای مراجعه حضوری می‌توان به جنت آباد جنوبی، چهارباغ شرقی، پلاک 59، طبقه چهارم، واحد 8 مراجعه کنید.
آیدی اینستاگرام: mizban.yavari