از قدیم‌الایام، روش‌های مختلفی برای حذف سلول‌های مرده از روی پوست و روشن شدن پوست مورد استفاده قرار می‌گرفته است؛ اما در دنیای مدرن امروزی، استفاده از کیسه و سفیدآب جای خود را به ماساژ اسکراب داده است. با بهره بردن از ماساژ حال خوش اسکراب، پاکسازی عمیقی در پوست ایجاد می‌گردد که می‌تواند شادابی و سرزندگی را به بدن شما ببخشد. اسکراب که محصولی ارگانیک و مفید به‌ حساب می‌آید، وظیفه مراقبت از بدن را دارد؛ اما اسکراب چیست و چه فوایدی برای بدن دارد؟

بهترین مرکز ماساژدر فاطمی

ماساژ اسکراب چیست؟

در ماساژ اسکراب، از مواد مراقبتی استفاده شده تا لایه‌برداری مناسبی از پوست بدن صورت گیرد. با اجرای این روش جذاب، می‌توان سلول‌های مرده را از روی پوست و بدن خود حذف کرد. این پروسه، در نهایت منجر به روشن‌تر شدن پوست شود. علاوه‌بر این، آب‌رسانی پوست بدن در دستور کار ماساژ اسکراب قرار دارد و از بروز ترک، خشکی و پوسته پوسته شدن در بدن جلوگیری می‌کند. محلول مورداستفاده برای ماساژ اسکراب، دارای دانه‌های ریز است و با کشیده شدن آن‌ها روی پوست، می‌توان سلول‌های مرده را پاکسازی کرد؛ اما باید توجه داشت که ماساژ اسکراب نباید مکررا اجرا گردد و هفته‌ای دو مرتبه کافی است.

نحوه اجرای ماساژ اسکراب در ماساژ حال خوش

اسکراب تهیه شده، باید مناسب با پوست بدن شما باشد. در مرکز زیبایی و تندرستی ماساژ، حال پوست بدن شما آنالیز می‌شود تا اسکراب مناسب شما، مورد استفاده قرار بگیرد. پس از این مرحله، از لیفی یک‌بار مصرف و تمیز استفاده می‌شود تا بتوان محلول را روی بدن پراکنده کرد و بدن را به آن آغشته نمود. به مقدار کافی، اسکراب روی بدن ریخته می‌شود و آن را به صورت دورانی روی پوست می‌کشند. شروع ماساژ از پاها است و به سمت بالا می‌آید تا به قلب برسد. این امر، شادابی پوست را به دنبال دارد و باعث کاهش استرس و اضطراب می‌گردد. پس از تمام شدن ماساژ اسکراب، باید دوش بگیرید و محلول را از روی بدن خود حذف کنید؛ سپس از مرطوب کننده یا لوسیون‌های مختلف برای شما استفاده می‌شود تا بدنی شاداب و سرزنده داشته باشید. 

فواید ماساژ اسکراب با ماساژ حال خوش

ماساژ اسکراب، می‌تواند فواید بسیاری را برای فرد به دنبال داشته باشد. با بهره بردن از این روش جذاب، می‌توان از مزایای بسیاری بهره‌مند شد. موارد زیر، از جمله فواید ماساژ اسکراب هستند. 
•    از بین رفتن سلول‌های مرده از روی بدن
•    بالا رفتن شادابی، سرزندگی، طراوت و... در پوست
•    آب‌رسانی پوست بدن
•    از بین رفتن اضطراب و استرس
•    برطرف شدن جوش‌ها و لک‌های موجود در پوست

انواع اسکراب موجود در ماساژ حال خوش

اسکراب‌های مختلفی وجود دارند که از گیاهان و ترکیباتی خاص و معجره‌آسا تهیه می‌شوند. هر یک از آن‌ها، خواص منحصربه‌فردی دارند و می‌توانند تاثیری شگرف روی پوست بگذارند. اسکراب شکر و عسل، شکر قهوه‌ای یا جوش شیرین و روغن معطر، اسکراب جو دوسر و عسل، زردچوبه و شکر و روغن نارگیل و... انواعی از محصولاتی هستند که به صورت دست‌ساز تهیه می‌شوند، ارگانیک و طبیعی هستند و تاثیری صددرصدی ‌می‌گذارند؛ اما اسکرا‌ب‌های آماده نیز وجود دارند که می‌توان درخواست داد و از آن‌ها در زمان ماساژ دادن استفاده کرد. 

ماساژ اسکراب در خیابان فاطمی

سخن پایانی

در مجموعه ماساژ حال خوش، با تنوع بالایی از لایه‌بردارها و اسکراب‌ها روبه‌‌رو هستیم. این موارد، از موادی مرغوب و ارگانیک تهیه شده‌اند. پرسنل ماهر مجموعه ماساژ حال خوش، به شما کمک می‌کنند تا پروسه ماساژ اسکراب را به خوبی پشت سر بگذارید و به پوست خود، حس تازگی و جوانی را هدیه دهید. شادابی و شفافیت پوست، مرطوب شدن، آب‌رسانی و... مواردی هستند که پس از ماساژ اسکراب، با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد و لذتی وصف‌نشدنی را تجربه می‌کنید. برای حضور یافتن در مرکز زیبایی، تندرستی و ماساژ حال خوب، می‌توان به خیابان فاطمی، خیابان جو یبار، خیابان غفاری شرقی، پلاک ۱۴، واحد۲ مراجعه کرد. همچنین برای برقراری ارتباط با این مرکز کاردرست، می‌توان شماره‌های 02188919720 و 09122956118 را ذخیره کرد و با آن‌ها تماس حاصل نمود.
آیدی اینستاگرام: halekhosh