اکثر خانم‌ها برای خوش فرم کردن بدن خود به دنبال بزرگ‌تر کردن باسن خود هستند. بهترین راه برای این کار انجام عمل پروتز باسن است. با انجام این عمل باسنی سفت، خوش فرم و حجیم خواهید داشت. برای انجام عمل پروتز باسن نیاز است حتماً با پزشکی حرفه‌ای در زمینه جراحی پلاسیک مشورت کنید. خانم دکتر مطهره عبداللهی بهترین جراح پلاسیک بوده که این عمل زیبایی را به بهترین نحو برای شما انجام می‌دهد.

پروتز باسن در جردن

تعریف پروتز باسن

در صورتی که باسنی بسیار کوچک و بدون هیچ حالتی دارید، توصیه ما به شما انجام عمل پروتز باسن است. با انجام این عمل باسن افتاده شما برجسته و خوش فرم خواهد شد. در این عمل از پروتز استفاده می‌کنند. این پروتزهای مصرفی نیمه جامد و نرم و از جنس سیلیکون هستند. سیلیکون‌هایی که در این عمل مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار مقاوم بوده و از جنس ژل نیستند. اگر بجای سیلیکون از ژل در انجام عمل پروتز باسن استفاده شود؛ با هر بار نشستن احتمال نشتی وجود دارد.
جراح بعد از برش‌های مختلف در باسن، پروتز را داخل باسن قرار می‌دهد و آن را بزرگ‌تر و خوش فرم خواهد کرد. نام تخصصی این عمل گلوتئال است. در چند سال اخیر و فقط در 15 سال متقاضیان این عمل رشدی 252 درصدی داشته‌اند. پرطرفدارترین جراحی‌های باسن مربوط به تزریق چربی، پروتز باسن و لیفت آن می‌شوند.

مراحل انجام عمل پروتز باسن توسط دکتر مطهره عبداللهی

برای انجام عمل پروتز باسن باید بیمار بیهوش شود و از 1 تا 2 ساعت هم در اتاق عمل باشد. در ابتدای شروع عمل دکتر مطهره عبداللهی دو برش به اندازه‌های 7 و یا 8 سانتی‌متری بر روی باسن ایجاد خواهد کرد. این دو برش ممکن است در وسط، بالا و یا پایین باسن ایجاد شوند. سپس پزشک جراح با کمک گیره‌های مخصوص برش‌ها را باز نگه می‌دارد. در این زما با دسترسی به عضلات ران و باسن می‌تواند کار را راحت‌تر تمام کند. پروتز باسن را می‌توان در دو محل قرار داد. 
این پروتز می‌تواند بر روی عضله باسن و یا در درون عضله کار گذاشته شود. البته تعدا کثیری از متخصصین جراح پلاسیک بر این اصل معتقدند که پروتز باسن باید در داخل عضله کار گذاشته شود. اگر این کار بر روی عضله باشد به مرور زمان باعث بوجود آمدن عوارض خطرناکی مانند ایجاد خط‌هایی غیر طبیعی بر روی باسن، افتادگی پروتز در اثر گذشت زمان، بوجود آمدن انقباض‌های کپسولی و نازک شدن لایه چربی خواهد شد. این روش برای فرد دردناک بوده و ظاهر طبیعی باسن را خراب خواهد کرد. بعد از قرارگیری پروتز در محل مناسب، پزشک ماهیچه و لایه پوست باز شده را بخیه میزند. به طور معمول بعد از پایان عمل از لباس‌های بخصوصی برای فشار بر روی باسن استفاده می‌شود. این لباس با فشار وارده بر باسن از تور آن می‌کاهد و زمان بهبودی را کمتر خواهد کرد.

مدل های مختلف پروتز باسن در مطب دکتر مطهره عبداللهی

به طور کلی دو نمونه مهم برای پروتز باسن یا همان عمل گلوتئال وجود دارد. این نوع پروتزهای یا شکل بیضی دارند و یا گرد هستند. معمولاً پزشکان جراح پلاسیک و همچنین خانم دکتر مطهره عبداللهی، برای پاسخگویی بهتر عمل گلوتئال پروتز گرد را پیشنهاد می‌کنند. جا گذاری پروتز باسن گرد به نسبت پروتزهای بیضی ساده‌تر است. همچنین اکثر بیماران باسنی کشیده نمی‌خواهند و دوست دارند باسنی گرد و حجیم داشته باشند. همچنین اگر پروتزهای بیضی از سر جای خود بچرخند، باسن تغییر شکل خواهد یافت.

مهم ‌ترین نکات قبل از انجام عمل پروتز باسن

پیش از عمل جراحی پروتز باسن باید برخی نکات را رعایت کنید تا در حین عمل دچار مشکل نشوید:
•    پیش از عمل جراح برای شما آزمایش خون می‌نویسد که باید حتماً انجام دهید.
•    اگر سابقه مصرف دارویی خاص را دارید حتماً به پزشک جراح اطلاع رسانی کنید.
•    اگر اهل سیگار هستید  3 هفته پیش و 4 هفته بعد از انجام عمل گلوتئال از استعمال آن خودداری نمایید.
•    داروهایی مانند ضدالتهاب، مکمل‌های گیاهی و آسپرین خون را رقیق می‌کنند و در حین و بعد از عمل امکان خونریزی را بالا می‌برند. بهتر است مدتی قبل از عمل این داروها را مصرف نکنید.

پروتز باسن توسط دکتر مطهره عبداللهی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از کوچک بودن باسن خود رنج می‌برید و به دنبال راهی امن و مطمئن برای انجام عمل پروتز باسن هستید؛ پیشنهاد ویژه ما به شما مراجعه حضوری به دکتر خانم مطهره عبداللهی است. خانم دکتر عبداللهی عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در  ایران است. ایشان تمامی عمل‌های پیکرتراشی (لیپوماتیک، لیپولیزر، بادی جت، لیپوساکشن)، پروتز باسن، ابدومینوپلاستی، جراحی سینه (پروتز سینه ، لیفت سینه ، ماموپلاستی ، ژنیکوماستی) و... را به صورت کاملاً تضمینی انجام می‌دهد.
شماره تماس: 02122056879 / 09120733370
آدرس: جردن، بلوار نلسون ماندلا، نرسیده به بلوار مدرس، طبقه زیر همکف داروخانه شبانه روزی آفریقا
آدرس پیج اینستاگرام: drabdollahi.plastic