داشتن صورتی آراسته و مرتب، از ویژگی‌هایی است که اکثر افراد و به‌ویژه خانم‌ها به دنبال آن هستند. همان‌طور که می‌دانید، زیبایی  و مرتب بودن ابروها تاثیر زیادی بر آراستگی ظاهری دارد و نامرتب و قرینه نبودن آن‌ها، ظاهری نامناسب برای شما ایجاد می‌کند. روش‌های مختلفی برای قرینه سازی و ایجاد ظاهری مرتب در ابرو وحود دارد. از آن‌جایی که ابروها بسیار ظریف هستند و احتمال ریزش و خراب شدن آن‌ها زیاد است، نمی‌توان به هر روشی اعتماد کنید و بهتر است، با تحقیق فراوان، سالن معتبر و کاربلدی را برای قرینه سازی و مرتب کردن ابرو انتخاب کرد. سالن نیکی خلعتبری، یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خدمات قرینه سازی ابرو است.

بهترین سالن برای قرینه سازی ابرو در اشرفی اصفهانی

انواع روش های قرینه سازی ابرو در سالن زیبایی و عروس سرای نیکی خلعتبری

قرینه سازی ابرو علاوه‌بر ایجاد ظاهری مرتب در صورت، باعث افزایش دقت و تمیزی کار در انجام انواع کارهایی چون میکروبلیدینگ، فیبروز و… خواهد شد. چندین روش برای انجام قرینه سازی ابرو وجود دارد که بسیار کارآمد هستند و پایان کار آن‌ها به سلیقه و مهارت آرایشگر شما بستگی دارد. قرینه سازی ابرو با کولیس، نخ و مداد چشم، خط کش ژله‌ای یا چسبی، دیوایدر و… از جمله روش‌های رایج است. دیوایدر و کولیس، دقیق‌ترین لوازم برای قرینه سازی ابرو هستند. 
دقت کنید که حتما قرینه سازی ابرو در یک آرایشگاه معتبر انجام شود؛ چراکه حتی یک خطای کوچک در این کار، می‌تواند تاثیر زیادی روی تناسب چهره شما بگذارد. سالن زیبایی و عروس سرای نیکی خلعتبری، با کادری مجرب و فضایی لوکس و بهداشتی، قرینه سازی و خدمات ابرو را با جدیدترین متدها و بهترین روش‌ها برای شما انجام می‌دهد. با خدمات سالن نیکی خلعتبری، دیگر نیاز نیست نگران عدم تناسب ابروهای خود باشید. در این سالن تخصصی، طولانی‌ترین بخش قرینه سازی، اندازه‌گیری اصولی ابروهاست و این یک ویژگی مهم است که در هر سالنی دیده نمی‌شود.

قرینه‌کردن ابرو با خط کش و کولیس

●    ابتدا از نوک بینی به سمت بالا حرکت کرده و نقطه وسط ابروها را علامت بزنید. اگر مبتلا به انحراف بینی هستید، باید بیش‌تر دقت کنید تا دچار خطا نشوید. فراموش نکنید که برای علامت گذاری از ماژیک‌های آرایشی بدون سرب، که برای پوست ضرر ندارند استفاده کنید. طرح ابروی کشیده شده با این ماژیک‌ها دیرتر پاک می شود. 
●    اکنون نقطه صفر خط کش را روی نقطه مشخص شده در وسط ابروها، به‌صورت افقی قرار دهید و از هر طرف حدود یک و نیم سانتی‌متر را مشخص کنید. در انتخاب این عدد بسیار دقت کنید تا فاصله ابروهای‌تان از هم متناسب باشد. 
●    در مرحله بعد از نقطه‌ای که در تاج ابرو علامت زده‌ایم، حدوداً به اندازه شش و نیم سانتی‌متر علامت زده و طول ابرو را مشخص می‌کنیم. 
●    حالا که طول ابروها مشخص شد، قله و تاج ابروها را به اندازه طراحی کرده و فضای خالی در دم ابروها را نیز درصورت نیاز می‌کشیم.
ا    درمرحله آخر، با وسیله‌ای به نام کولبس خطوط تاج و قله‌ها و… را به هم وصل می‌کنیم.

قرینه کردن ابرو با دستمال کاغذی

قرینه کردن ابروها با دستمال کاغذی، ساده‌تر از روش قبل بوده و خیلی دقیق نیست. از آن‌جایی که قرینه سازی ابرو روشی بسیار ریسکی بوده و در ظاهر شخص خیلی مهم است، آرایشگرهای ماهر با روش اول قرینه سازی را انجام می‌دهند. برای قرینه سازی ابرو با دستمال کاغذی، در مرحله اول یک دستمال کاغذی تمیز را زیر تاج ابروها گذاشته و دو نقطه پایینی تاج ابرو را علامت بزنید، در مرحله بعد نیز به طرف قسمت بالای تاج ابرو رفته و دو نقطه بالایی را نیز مشخص کنید. فراموش نکنید که هرگز نباید قرینه کردن ابروها را کار ساده‌ای تصور کنید و بدون مهارت آن را انجام دهید یا اینکه ابروهای خود را به دست اشخاص کم تجربه بسپارید. 

کاربرد قرینه سازی ابرو

قرینه سازی ابرو روشی است که تناسب و آراستگی خاصی به چهره می‌بخشد و تا حد زیادی شما را زیباتر جلوه می‌دهد. اگر قصد آرایش دائم، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و … دارید، حتما سالنی را انتخاب کنید که قبل از هرچیز، روی قرینه شدن ابروهای شما کار کند تا پس از انجام آرایش دائم دچار عدم تقارن ابرو و در نهایت پشیمانی نشوید! با قرینه سازی ابرو، می‌توان حالت نامناسب ابروها را اصلاح کرد. مثلا اگر ابروهایی افتاده دارید یا به هر دلیل، از حالت آن‌ها ناراضی هستید می‌توانید با انجام یک قرینه سازی درست و اصولی به ابروهای خود حالت مناسب ببخشید. پس از انجام قرینه سازی نیز اگر مایل باشید، می‌توانید با خیال راحت و بدون استرس، هرگونه خدمات آرایش دائم ابرو را انجام دهید.

انجام قرینه سازی ابرو در سالن زیبایی و عروس سرای نیکی خلعتبری

همان‌طور که گفته شد پایه ابروهای زیبا و مرتب، قرینه بودن آن‌ها است. قرینه بودن ابرو ظاهری زیباتر برای شما می‌سازد و دقت انجام انواع آرایش‌های دائمی را بالا می‌برد. اگر شما هم به زیبایی و سلامت ابروهای‌تان اهمیت می‌دهید و به دنبال سالنی مطمئن و با تجربه در زمینه خدمات ابرو هستید، ما به شما سالن زیبایی و عروس سرای نیکی خلعتبری را معرفی می‌کنیم. در سالن زیبایی نیکی خلعتبری، انواع خدمات عروس، پوست، مو، ناخن، ابرو، مژه و… با جدیدترین متد و متریال روز انجام خواهد شد. سالن زیبایی و عروس سرای نیکی خلعتبری، همه روز به‌جز جمعه‌ها از ساعت ده و سی دقیقه صبح تا ۱۸ عصر آماده خدمت‌رسانی خواهد بود.
شماره تماس: 02144618006 / 02144618005 / 09364444151
آدرس: اشرفی اصفهانی، خیابان مخبری (دور میدان عدل)، ضلع جنوب شرقی میدان عدل
آدرس اینستاگرام: niki.khalatbari