آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که دغدغه‌ی یک لبخند زیبا و دندان‌های سالم و را دارید؟ دندان‌ها علاوه‌بر زیبایی در سلامت فرد نیز اهمیت زیادی دارند. پس رسیدگی به دندان‌ها و اهمیت به زیبایی و علی‌الخصوص سلامت آن‌ها فوق‌العاده مهم است. داشتن دندان‌های سالم، باعث می‌شود که شما با اعتماد بنفس بیش‌تر، لبخند بزنید و با دیگران ارتباط برقرار کنبد. مرکز دندانپزشکی دکتر نازنین نوربخش، با ارائه خدماتی چون کاشت و ایمپلنت دندان، چنین شرایطی را برای شما فراهم‌ خواهد کرد. با انجام خدمات کاشت دندان در این مرکز، از داشتن دندان‌هایی بلوری و سفید و محکم لذت ببرید.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در خیابان فرشته

چرا کاشت دندان خود را در مرکز تخصصی دکتر نازنین نوربخش انجام دهیم؟

داشتن دندان‌های سالم و کامل در کیفیت زندگی افراد، بسیار  مؤثر است. درصورت وجود مشکلات دندانی علاوه‌بر جلوه ظاهری، اختلال‌های دیگری نیز مانند اختلال در تغذیه ایجاد می‌شود. به تبع اختلال در تغذیه نیز مشکلات دیگری برای بدن ایجاد می‌کند و آسایش و رفاه زندگی را می‌کاهد. بنابراین با وقوع مشکلات دندانی و از دست دادن دندان‌ها، مشکلات دیگری نیز گریبان گیر افراد می‌شود که اصلاح و ترمیم دندان را ضروری می‌کند.
از دست دادن دندان‌ها، از مشکلات عمده‌ای است که برای برخی افراد و بیش‌تر سالمندان ایجاد می‌شود. اگرچه ممکن است از دست دادن دندان برای افراد جوان‌تر در اثر پوسیدگی و حوادث و تصادفات و… نیز اتفاق بیافتد. کاشت دندان روشی بسیار خوب است که دندان‌ها را با ریشه‌ای مصنوعی یا بدون ریشه جایگزین می‌کند. 

روش‌های مختلف کاشت دندان در مرکز دندانپزشکی دکتر نازنین نوربخش

کاشت دندان مزایای زیادی داشته و بسیاری از مشکلات افراد را در غذا خوردن، تحلیل لثه و… برطرف می‌کند. برای کاشت دندان روش‌های مختلفی وجود دارد که شامل کاشت ایمپلنت، روش بریج، استفاده از دندان‌های مصنوعی، نوع بریج رزینی و… می‌شوند. برای کاشت دندان، از آلیاژ تیتانیوم استفاده می‌شود که کمترین واکنش را با بدن انجام می‌دهد و بهترین و سازگارترین ماده با بدن انسان است. عدم وجود دندان باعث پایین آمدن فک و تحلیل لثه نیز می‌شود که کاشت دندان از این امر جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید در مرکز دندانپزشکی دکتر نازنین نوربخش، انواع خدمات دندانپزشکی و کاشت دندان را با خیال راحت انجام دهید و از دندان‌های جدید و زیبای خود لذت ببرید.

ایمپلنت دندان 

کاشت دندان به روش ایمپلنت روشی بسیار کارآمد بوده که هنگام از دست دادن دندان طبیعی استفاده می‌شود. هنگامی که دندان از بین رفته و ریشه دندان غیرقابل استفاده باشد، یک ریشه مصنوعی ساخته و درون لثه قرار می‌دهند. از این ریشه مصنوعی به‌عنوان پایه استفاده می‌شود و دندان جایگزین را روی آن قرار می‌دهند. دو روش مختلف برای ایمپلنت دندان استفاده می‌شود که شامل روش  ساب پریوستئال و اندوستال می‌شود. براساس شرایط شما و تشخیص پزشک، هرکدام از این روش‌ها، قابل انجام است. اما روش اندوستال ایمن‌تر و پرطرفدارتر است.
●     در روش اندوستال، فک و لثه را سوراخ می‌کنند و ریشه ایمپلنت تیتانیومی را در آن قرار می‌دهند. پس از جوش خوردن استخوان فک و تیتانیوم، پوشش دندان روی ریشه مصنوعی قرار داده می‌شود.
●     روش ساب پریوستئال، امروزه محبوبیت کم‌تری دارد. این روش ایمپلنت برای افرادی انجام می‌شود که فکی با اندازه نامناسب و کوچک دارند. این روش ماندگاری بیش‌تری از پروتز‌های فاقد ایمپلنت دارد اما ماندگاری زیادی ندارد و با استخوان فک مچ نمی‌شود.

کاشت بریج دندان

روش بریج یا پل دندان، روشی کارآمد و مناسب برای جایگزین کردن دندان است. در این روش برخلاف ایمپلنت فک و لثه سوراخ نمی‌شود و برای پایه دندان جدید، از دندان‌های اطراف استفاده می‌شود. دندانپزشک ابتدا قالب دندان‌ها را اندازه‌گیری می‌کند. سپس براساس قالب دندان‌های مناسب شما را می‌سازد. طول درمان با بریج یا پل، کمتر از ایمپلنت بوده و بسیار راحت‌تر است. متاسفانه این روش مناسب و کارآمد برای همه افراد امکان پذیر نیست و فقط اگر تا سه دندان پوسیده داشته باشید و دندان‌های پایه اطراف آن‌ها پوسیده نباشند، امکان انجام کاشت بریج وجود دارد. 

کاشت دندان مصنوعی

کاشت دندان مصنوعی روشی دیگر برای پر کردن جای خالی دندان‌هاست. این روش نیز نیازی به ایمپلنت و سوراخ کردن فک ندارد. دندان مصنوعی شامل یک قسمت پلاستیکی لثه مانند می‌شود که به فک و دندان‌های مصنوعی متصل شده و آن‌ها را روی هم نگه می‌دارد. در این روش برخلاف بریج و ایمپلنت، دندان‌های شما متحرک هستند و می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را خارج کرده و تمیز کنید. هزینه انجام این روش بسیار پایین‌تر از ایمپلنت و بریج است.

دندانی سالم و لبخندی زیبا هنر دستان دکتر نازنین نوربخش

با کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر نازنین نوربخش، دیگر نیاز نیست نگران جای خالی دندان‌های پوسیده یا از دست رفته خود باشید. این مرکز معتبر خدمات دندانپزشکی زیبایی و درمانی از جمله انواع کاشت دندان را با جدیدترین متد و بهترین دستگاه‌ها ارائه می‌کند. اگر به‌دنبال مرکزی مطمئن، با رعایت کامل اصول بهداشتی و دستگاه‌های جدید هستید، کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر نازنین نوربخش بهترین انتخاب برای شما است. این کلینیک معتبر همه روزه به‌جر جمعه‌ها، از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز خواهد بود. 
شماره تماس: 09122039774
آدرس: تهران، خیابان فرشته، پلاک ۲۵، ساختمان رودیوم
آدرس اینستاگرام: dr.n.noorbakhsh