شاید شما نیز یکی از افرادی هستید که قصد ریشه‌زنی فرش‌های نو و کهنه خود دارید. ریشه‌زنی فرش، از جمله اقداماتی به حساب می‌آید که با هدف بالا بردن طول عمر فرش صورت می‌پذیرد. در حالت کلی، فرش‌ها از جمله وسایل اصلی خانه‌های ایرانی به شمار می‌روند که نقش موثری در زیبایی خانه دارند. با توجه به افزایش قیمت فرش در بازار امروز، اکثر افراد مایل هستند از فرش‌های خود، مدت طولانی‌تری استفاده کنند. با انجام ریشه‌زنی فرش، شما می‌توانید به زیبایی و طول عمر فرش خود بیفزایید. 

بهترین ریشه زنی فرش در تهران

ریشه زنی فرش؛ یکی از خدمات ویژه قالیشویی بانو 

به علت رفت‌وآمد زیاد روی فرش، بخش‌های مختلف فرش امکان دارد به سرعت با فرسودگی مواجه شوند. یکی از قسمت‌هایی که به نسبت دیگر قسمت‌های فرش بیشتر فرسودگی را تجربه می‌کند، ریشه فرش است. ریشه فرش اثرات ویژه‌ای بر زیبایی دکوراسیون خانه برجای می‌گذارد. در صورتی که از پیش برای ست کردن طراحی فرش خود با سایر لوازم خانه اقدام کرده‌اید، داشتن ریشه فرش نامرتب و آسیب‌دیده، امکان دارد اثراتی منفی روی زیبایی دکوراسیون منزل برجای بگذارد. 
اگرچه عموم مردم بر این باور اعتقاد دارند که تنها جنبه زیبایی ریشه فرش مطرح است؛ اما بهتر است بدانید که ریشه فرش از جمله اصلی‌ترین بخش‌های فرش به حساب می‌آید. در صورتی که به ریشه فرش آسیبی وارد شود، با گذشت زمان شاهد از بین رفتن همه بافت فرش هستیم. ریشه فرش ماشینی و دستبافت، نقش موثری در سلامتی فرش ایفا می‌کند؛ به همین خاطر، تعمیر ریشه فرش کاری حساس به حساب می‌آید. این بخش از فرش به علت آنکه در قسمت‌های لبه‌ای فرش جای دارند، آسیب‌پذیرتر از دیگر بخش‌ها است. 

مزیت ترمیم ریشه فرش با قالیشویی بانو

ریشه‌زنی فرش از جمله کارهایی است که برای سالم نگه داشتن فرشتان به آن نیاز پیدا خواهید کرد. در واقع با ترمیم و تعویض ریشه فرش، شما به سادگی می‌توانید از هزینه‌های احتمالی فرش خود در آینده بکاهید. لازم به ذکر است که ریشه‌زنی فرش همواره به علت خرابی آن انجام نمی‌گیرد؛ بلکه در بعضی موارد با هدف تغییر رنگ انجام می‌گیرد تا تناسبی میان رنگ آن با دکوراسیون منزل صورت بگیرد. مزیت‌های ریشه‌زنی فرش شامل موارد زیر می‌شوند. 
•    مراقبت از حالت طبیعی بافت فرش
•    کاهش نیافتن قیمت فرش به علت خرابی ریشه آن
•    پوسیده نشدن ریشه و بالا رفتن میزان طول عمر
•    جلوگیری از وارد شدن آسیب به دیگر بخش‌های فرش

آشنایی با انواع ریشه فرش

ریشه فرش انواع متنوعی داشته و پیش از اقدام برای انجام ریشه‌زنی، بهتر است با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین نتیجه را از ریشه‌زنی فرش حاصل کنید. ریشه‌دوزی یا ریشه‌زنی توسط دست یا دستگاه به شیوه‌های متنوعی انجام می‌شود. موارد زیر اشاره به انواع ریشه فرش دارد. انواع ریشه فرش دارای میزان استحکام یکسانی نیستند. 
•    ریشه ساده
•    ریشه توری
•    ریشه اوریب 
•    ریشه گره‌دار
•    ریشه حلقه‌ای 
•    ریشه پنجره‌ای 
•    ریشه گیس بافت 

هزینه ترمیم ریشه فرش با قالیشویی بانو 

هزینه ترمیم ریشه فرش و ریشه‌زنی آن در واقع به نوع فرش همچون ماشینی یا دستبافت بودن آن و شیوه به کار گرفته در ریشه‌زنی فرش بستگی دارد. گره زدن ریشه فرش، یکی از راه‌هایی است که با انجام آن می‌توانید هزینه ریشه‌زنی فرش را کاهش دهید. انجام ترمیم ریشه فرش و به اصطلاح ریشه‌زنی، نیازمند تخصص و تبحر بالایی است؛ چرا که ریشه‌زنی فرش یک کار حساس به حساب می‌آید. قالیشویی‌ها شیوه‌های متفاوتی را برای انجام ریشه‌زنی فرش به کار می‌گیرند و هزینه این پروسه، براساس شیوه به کار رفته در انجام آن و نوع خدمات ارائه شده در هر قالیشویی متفاوت است. در صورت تمایل برای اطلاع یافتن از هزینه ترمیم ریشه فرش در قالیشویی بانو، می‌توانید از کارشناسان این مجموعه بخواهید تا با بررسی نوع فرش شما و شیوه ریشه‌زنی آن، هزینه نهایی را به شما اعلام کنند.   

ریشه زنی فرش در قالیشویی بانو

داشتن ریشه فرش سالم و تمیز، نقش موثری بر زیبایی دکوراسیون دارد. اگر ریشه فرش شما آسیب دیده و اثراتی منفی بر زیبایی ظاهری خانه شما برجای گذاشته، جایی برای نگرانی وجود ندارد! شما به کمک ریشه‌زنی فرش می‌توانید زیبایی و سلامت را به فرش خود بازگردانید. ریشه‌زنی فرش یکی از خدمات ویژه قالیشویی بانو به حساب می‌آید که با بهترین کیفیت، این خدمات به مشتریان عزیز ارائه می‌شود. شما با خیالی راحت می‌توانید ریشه فرش آسیب دیده خود را به قالیشویی بانو بسپارید. 
شماره تماس: 02177724626 / 02177725095 / 02144440175 / 02144246054 / 02188366868 / 02122173609 / 02122404923 / 02122404879 / 09123431233
آدرس: ستارخان، خیابان خسرو جنوبی، نبش کوچه قدیانی، پلاک ۷۰