در کشور ایران مانتو و شومیز از لباس‌های پرمصرف و پرفروشی است که خیاط‌ها و طراحان باید ایده‌های ناب و جذابی داشته باشند، تا بتوانند بهترین مانتو را تولید و به فروش برسانند. شما در دوره آموزشی هونام قادر هستید بهترین الگو و دوخت را بی‌آموزید و اساتید با تجربه این مجموعه بهترین تکنیک را به شما آموزش می‌دهند تا بتوانید در بهترین مزون‌ها مشغول به کار شده و درآمد کسب نمایید. 

آموزشگاه خیاطی در تهرانپارس

هدف از شرکت در دوره آموزش مانتو و شومیز در آموزشگاه هونام

•    دوخت انواع مدل‌های شومیز و مانتو و...
•    شناخت کامل نسب به جیب داخل درز و برش منحنی و جیب داخل و...
•    آموزش انواع آستین‌های پفکی و چین‌دار پ، لاله‌ای، یقه ب ب، آرشال شکاری، آمریکایی، آرشال، سجاف، پنس‌ها و...
•    برطرف کردن ایرادات اندامی در شومیز و مانتو
•    شناخت کامل نسبت به اندام بانوان
•    آموزش دوخت تخصصی و اصولی بالا تنه در شومیز و مانتو
د    آشنایی و آموزش با انواع برش‌ها مانند عصایی و منحنی و زاویه‌دار
•    آموزش مغزی دوزی منحنی و زاویه‌دار
•    آشنایی کامل و اصولی انواع پارچه
•    آشنایی و آموزش کامل انواع الگوسازی (رسم الگو و اندازه گیری)
شما هنرجویان می‌توانید با طی کردن دوره‌های آموزش و یا مقدماتی نازک دوزی و همچنین آموزش دوخت انواع مانتو، مهارت بسیاری کسب خواهید کرد و همچنین شما دوخت اصولی و پیشرفته انواع شومیز و مانتو را تجربه خواهید کرد. در آموزشگاه هونام شما با انواع یقه و آستین و... آشنا می‌شوید. لازم به ذکر است که شما با آموزش مانتو و شومیز نقش به سزایی در تامین نیاز بازار ایفا می‌کنید. با طی کردن دوره آموزشی شومیز و مانتو، صاحب تخصص بالایی خواهید شد و به راحتی وارد بازار کار می‌شوید و به درآمد بالا خواهید رسید.

آموزش دوخت مانتو و شومیز بدون پیش نیاز

برای بسیاری از هنرجویان ممکن است این تفکر شکل بگیرد که برای دوره آموزشی باید یک سری مهارتی را کسب کنند؛ باید گفت که این شرایط به خود هنرجو بستگی دارد. همچنین افرادی که علاقه به آموزش تخصصی و حرفه‌ای دوخت شومیز و مانتو را دارند، بهتر است دوره آموزش نازک دوزی و طراحی را گذرانده باشند؛ اما ضرورتی نیز ندارد. لذا کسانی که دنبال آموزش ایده‌آل و کاربردی و دقیق و اصولی هستند، با گذراندن دوره‌های ذکر شده، ذهنی جسور و خلاق‌تر خواهند داشت و تخصص آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. 

دوره آموزش دوخت مانتو و شومیز شامل چیست؟

در دوره آموزشی شومیز و مانتو دوزی تمام مهارت و تخصص‌های لازم به صورت تئوری و عملی را یاد خواهید گرفت و همچنین در دوره مقدماتی با گذراندن نازک دوزی، آموزش مانتو و شومیز را خیلی بهتر فرامی‌گیرید و کار برای شما آسان‌تر خواهد شد. آموزش دوخت مانتو شامل:
•    دوخت مانتو اداری
•    دوخت مانتو کتی
•    دوخت مانتو جلوبسته
•    دوخت مانتو جلوباز
•    دوخت مانتو عبایی

چرا باید در دوره آموزشی دوخت مانتو و شومیز آموزشگاه هونام شرکت کنیم؟

همان طور که گفته شد مانتو و شومیز از نیازهای اساسی بانوان ایرانی محسوب می‌شود، به همین علت تقاضا آن در کشور زیاد است و در نتیجه بازار کار خوبی نیز دارد. شما پس از اتمام دوره آموزشی شومیز و مانتو می‌توانید در مراکز متعدد مانند تولیدی‌ها، کارخانه‌ها، مزون‌ها و موقیعت‌های دیگر به راحتی مشغول بکار شوید و درآمد خوبی کسب نمایید. 

در پایان آموزش دوخت شومیز و مانتو چه مهارتی یاد می‌گیریم؟

پس از پایان دوره آموزش شومیز و مانتو، شما با نحو دوخت انواع مانتو، شومیز، برش، الگوسازی آشنا خواهید شد. قادر هستید اندام مختلف بانوان را بشناسید و یاد بگیرید که چگونه ایرادات اندامی را برطرف کنید. با آموزش انواع سجاف، یقه، آستین، پنس، همچنین نحوه اتصال شدن دکمه به شومیز و مانتو از آموزش این دوره به شمار می‌رود. در پایان دوره آموزشی، با آشنایی انواع پارچه و همچنین اگر علاقه داشتید با شرکت در دوره نقاشی روی پارچه می‌توانید مانتو و شومیز منحصربه‌فردی را خلق کنید.

ارائه مدرک فنی حرفه‌ای پس از اتمام دوره آموزشی دوخت شومیز و مانتو

در آموزشگاه هونام، هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی دوخت شومیز و مانتو مدرک فنی حرفه‌ای بین‌المللی را دریافت خواهند کرد. همچنین در این دوره، آموزش‌هایی به صورت فشرده برای کارمندان و مزون داران نیز دایر است. شهریه آموزشگاه هونام به صورت اقساطی و مطابق تعرفه دولتی است. شما پس از اتمام دوره می‌توانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

آموزشگاه دوخت مانتو در تهرانپارس

سخن پایانی

آموزش دوره‌های مانتو و شومیز، بسیار پرکاربرد و همچنین از درآمد بالایی برخوردار است. شما در این دوره با تمام اصول و تکنیک‌های دوخت مانتو و شومیز آشنا خواهید شد و قادر هستید پس از پایان دوره بهترین مانتو را بدوزید. دوره‌ دوخت شومیز و مانتو در مجموعه هونام بسیار اصولی و تخصصی است و حتی افرادی که هیچ چیزی از خیاطی نمی‌دانند، می‌توانند در دوره صفر تا صد این مجموعه شرکت کرده و یک خیاط ماهر شوند. ضمن تشکر، امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد و برای اطلاعات بیشتر به یکی از راه‌های زیر مراجعه کنید. 
آدرس: فلکه سوم تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، خیابان 188 شرقی، پلاک 114، طبقه سوم و واحد 6
شماره تماس: ۰۲۱-۷۷۷۴۴۸۶۳،۰۹۱۲۴۳۴۵۵۴۵
آدرس اینستاگرام: ghasre-honam