خیاطی جز رشته‌های هنری است که علاقه‌مندان بسیاری در سطح جهان دارد. برای خیلی از افرادی که در زمینه خیاطی فعالیت می‌کنند، دوره لباس عروس و شب مانند غول مرحله آخر در آموزش محسوب می‌شود. به طور معمول دوره‌های لباس عروس و شب به صورت مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود که شما می‌توانید در مرکز آموزشی هونام تمام متدهای ژورنالی و ایتالیایی و مولر را فرا بگیرید و یک لباس عروس یا لباس شب تمام عیار بدوزید. 

دوخت لباس مجلسی در تهرانپارس

دوره مبتدی و حرفه‌ای دوخت لباس عروس و شب در مرکز آموزشی هونام

آموزش و دوخت لباس شب و عروس در آموزشگاه هونام طی دو مرحله مبتدی و پپیشرفته به تمام هنرجویان آموزش داده می‌شود. دوره مبتدی، به طور اصولی، هنرجویان با دوخت اولیه لباس مجلسی آشنایی پیدا می‌کنند و همچنین در دوره حرفه‌ای شما با تمام متدهای حرفه‌ای و جواهردوزی و دوختن لباس از روی الگو آشنا شده و آموزش می‌بینید. در دوره‌های آموزشی، شما با انواع دوخت لباس‌های مجلسی و عروس ژورنالی آشنا خواهید شد و طی مدتی توانایی دوخت و برش را بدست خواهید آورد. همچنین شما به توانایی دوختن لباس‌های عروس و شب به طور ژورنالی و الگوسازی دست پیدا می‌کنید که هر کدام از آن‌ها نیازمند مهارت خاص و جزئیاتی نیز است.

در دوره آموزشی دوخت لباس شب و مجلسی چه مهارتی فرا می گیریم؟

در آموزشگاه هونام شما به مهارت دوخت لباس شب و عروسی در خصوص بهترین لباس‌های ژورنالی دست پیدا می‌کنید که شما به عنوان هنرجو با طرح‌های تخصصی و کاربردی و با تکنیک‌های خاص آشنا می‌شوید. در این آموزشگاه نکات بسیار کاربردی را فرا می‌گیرد که شامل:
•    برش و دوخت انواع یقه و برش و دوخت انواع بالا تنه و آشنایی و آموزش با اندازه گیری خیاطی
•    نحو پرو گیری و اشکلات اندامی و برطرف کردن عیوب اندام و طراحی لباس روی اندام و تبدیل کردن الگو استاندارد به الگو شخصی
•    دوخت انواع پارچه آستری و دوخت انواع سجاف
•    آموزش انواع مختلفی از تورهای سر برای عروس و نحوه برش آن و آموزش دوخت لباس شب و عروس به صورت مخصوص
•    تزئین و جواهردوزی روی انواع لباس و پارچه
•    آموزش دوخت تجهیزات لباس عروسی و مجلسی مانند گل، پاپیون، شنل، تور، دستکش
•    آموزش دوخت انواعی از فنر لباس و همچنین کاپ در لباس افراد و دوخت ژیپون
•    آشنایی به طور تخصصی با انواع پارچه‌های لباس عروس و مجلسی مانند ابریشم، تافته، کراپ حریر، پاناما، ساتن

پیش نیاز دوره دوخت لباس عروس و شب

در دوره‌های آموزشی لباس‌های شب و مجلسی، اصول و اساس آموزش برای لباس‌های مجلسی بوده و به همراه متدهای مولر و ژورنالی است. به همین دلیل شرکت کنندگان آن بهتر است با متدهای اولیه خیاطی آشنایی داشته باشند. همچنین آموزش دوخت لباس‌های عروسی و مجلسی یک کارگاه تخصصی است و هنرجویان باید از قبل دوره‌های برش کاری، الگوسازی، ضخیم دوزی، نازک دوزی را گذرانده باشند و با مفاهیم اولیه طراحی و خیاطی لباس آشنایی نسبی داشته باشند.

دوره دوخت لباس مجلسی برای چه افرادی مناسب است؟

جالب است بدانید که آموزش و دوخت لباس‌های مجلسی یکی از مشاغل پردرآمد در جهان محسوب می‌شود. در نتیجه افرادی که به دنبال کسب درآمد بالا و حتی راه اندازی مزون شخصی خود هستند، می‌توانند با گذراندن دوره انواع لباس‌های عروس و مجلسی با مدرک بین‌المللی و کسب مهارت به راحتی به بازار کار وارد شوند. همچنین این دوره برای مزون دارها و افرادی که می‌خواهند تکنیک بیشتری یاد بگیرند نیز مناسب است. 

مزایا یادگیری دوخت لباس عروس و شب در آموزشگاه هونام

در آموزشگاه هونام با اساتید مجرب و باتجربه به راحتی می‌توانید صفر تا صد دوخت لباس‌های مجلسی را فرا بگیرید. در این آموزش شما با بروزترین متدهای روز دنیا آشنا می‌شوید تا پس از اتمام دوره در هرجا جهان بتوانید کسب درآمد کنید. در این آموزش شما مفاهیم تئوری را در کنار مفاهیم عملی یاد می‌گیرید تا به صورت کاربردی با خیاطی آشنا شده و پس از پایان دوره در تولیدی‌ها و مزون‌ها مشغول به کار شوید. از مزایا دیگر این آموزشگاه این است که شهریه خود را می‌توانید به صورت اقساطی بپردازید.

  • دریافت مدرک فنی حرفه‌ای

با اخذ مدرک فنی حرفه‌ای راحت‌تر می‌توانید در هر زمینه‌ای فعالیت و کسب درآمد کنید. شما در مرکز آموزشی هونام می‌توانید با طی کردن ساعات آموزش مدرک فنی حرفه‌ای را دریافت کنید. این مدرک دارای کد بین‌المللی است که قادر هستید در هرجا جهان مشغول به کار شوید. 

آموزش دوخت لبای مجلسی در تهرانپارس

سخن پایانی

آموزش دوخت لباس‌های مجلسی وعروس نیاز به مهارت و حتی علاقه شدید دارد تا بتوانید پس از آموزش بهترین لباس را برای مشتریان خود آماده کنید. در دوره آموزشی لباس‌های شب و عروس با تمام الگوسازی‌ها و طراحی و... آشنا می‌شوید و همچنین با ارائه مدرک بین‌المللی می‌توانید در تمام مزون‌های ایرانی و خارجی مشغول و کسب درآمد کنید. برای اطلاعات بیشتر از دوره آموزشی لباس‌های مجلسی به یکی از راه‌های زیر مراجعه کنید.
آدرس: فلکه سوم تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، خیابان 188 شرقی، پلاک 114، طبقه سوم و واحد 6
شماره تماس: ۰۲۱-۷۷۷۴۴۸۶۳
۰۹۱۲۴۳۴۵۵۴۵
آدرس اینستاگرام: ghasre-honam