اکثرخانم‌ها به خصوص دختران جوان دنبال مد و زیبایی هستند و به زیباتر نشان دادن چشم خود اهمیت می‌دهند. یکی از راحت‌ترین کارهایی که جلوه زیبایی به چشم‌ها می‌دهد و باعث پرپشتی مژه‌ها می‌شود اکستنشن مژه است. اکستنشن مژه درواقع یک نوع الیاف مصنوعی است که به شکل تار‌هایی شبیه به موهای مژه تولید می‌شود و با استفاده از چسب مخصوص بین مژه‌ها جایگذاری می‌شود. این تارها به اندازه‌های 6 میلی‌متری تا 18 میلی‌متری تولید می‌شوند که می‌توانید با توجه به فرم چشم‌هایتان از آن‌ها استفاده کنید. به تکنیک‌های مختلفی مانند والیوم، مگاوالیوم، کلاسیک، هیبریدی، اسپایکی، عروسکی، گربه‌ای، ابریشمی و نامنظم انجام می‌شود.

بهترین مرکز اکستنشن مژه در شهرک غرب

اکستنشن مژه والیوم

این مدل معمولا برای مژه‌های کم پشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مدل‌های معروف اکستنشن والیوم؛ مدل روسی است. با انجام دادن این مدل لذت پرپشتی و مژه‌هایی زیبا را تجربه می‌کنید. تارهای مژه این روش بسیار نازک است و می‌توانید چندین مژه را روی مژه طبیعی قرار دهید؛ ولی به طور معمول 2 تا 5 عدد تار روی هر مژه قرار می‌گیرد. این مدل اکستنشن در حجم‌های 2 بعدی و 3 بعدی و 5 بعدی انجام می‌شود.

اکستنشن مژه مگاوالیوم

اکستنشن مگاوالیوم تقریبا شبیه به اکستنشن والیوم انجام می‌شود. با این تفاوت که مژه‌ها بسیار پرپشت تر هستند و روی هر مژه 5 تا 7 تار سوار می‌شود. مژه‌ها پررنگ تر و پرپشت تر نشان داده می‌شوند.

اکستنشن مژه کلاسیک

اگر می‌خواهید اکستنشن مژه را انجام دهید؛ ولی چشم شما تغییر نکند و حالت طبیعی خود را حفظ کند، اکستنشن مژه کلاسیک بهترین روش است. این روش همچنین به اکستنشن طبیعی هم معروف است. با مدل کلاسیک مژه‌های طبیعی شما فقط بلندتر و پرپشت تر می‌شوند؛ ولی حالت طبیعی چشم خود را از دست نمی‌دهید. معمولا 4 تا 6 هفته دوام دارد و هر 2 تا 3 هفته یک بار باید به ترمیم بروید.

اکستنشن مژه هیبریدی

این مدل ترکیبی از سه مدل والیوم، مگاوالیوم و کلاسیک است. با استفاده از مژه‌های زیادی این ترکیب انجام می‌شود. یک حالت بی‌نظمی روی پلک شما ایجاد می‌کند؛ ولی در عین بی‌نظمی جذابیت زیادی در چهره و چشم‌ها پدید می‌آورد. حدود 3 تا 4 هفته نصف بیشتر مژه‌ها از بین می‌روند و باید به ترمیم بروید؛ حداکثر 4 تا 8 هفته نیز ماندگاری دارد.

اکستنشن مژه اسپایکی

اکستنشن مژه اسپایکی یکی از پرطرفدارترین روش‌های اکستنشن مژه است. معمولا به هر مدل چشمی می‌آید. برای انجام این روش حتما به یک سالن معتبر بروید؛ چرا که تنظیم کردن تارها روی هر فرم چشمی متفاوت است. سالن آرایشی شیوانا افراد فوق حرفه‌ای در زمینه مژه دارد که می‌توانید به آن‌ جا مراجعه کنید. این مدل برخلاف مدل‌های دیگر حجم مناسبی دارد. بلندی آن هم بستگی به هر مدل چشمی دارد. 3 تا 4 هفته هم ماندگاری دارد و بعد از این مدت باید ترمیم انجام دهید، البته اگر رطوبت و گرمایی کمی به مژه‌ها بخورد 5 تا 6 هفته نیز می‌تواند ماندگاری داشته باشد.

اکستنشن مژه عروسکی

این روش معمولا برای کسانی که چشم‌های بادومی و پلک‌های افتاده دارند، پیشنهاد می‌شود؛ چرا که باعث می‌شود چشم‌ها بازتر به نظر برسند. تارهای کوتاه‌تر ابتدا از گوشه‌های داخلی و خارجی چشم شروع و به تدریج تارهای بلندتر در قوس وسط چشم قرار می‌گیرند و دوباره تارهای کوتاه‌تر از قوس وسط چشم به قسمت خارجی چشم گذاشته می‌شوند.

اکستنشن مژه گربه ای

اکستنشن مژه گربه‌ای به این صورت است که مژه‌های کوتاه‌تر در قسمت داخلی چشم، و به تدریج مژ‌های بلند‌تر در قسمت خارجی چشم قرار می‌گیرند. این مدل مشابه خط چشم گربه‌ای است و چشم شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. معمولا برای کسانی که چشم‌هایی گردی دارند، پیشنهاد می‌شود. این اکستنشن به 3 صورت کلاسیک، والیوم و هیبریدی نیز انجام می‌شود.

اکستنشن مژه ابریشمی

در این مدل همان‌طور که از نامش پیداست از تارهای مژه‌های ابریشمی استفاده می‌شود. اندازه تارها باتوجه به فرم چشم‌ها انتخاب می‌شوند و روی مژه‌ها سوار می‌شوند؛ اما معمولا اندازه‌های بین 6 تا 17 میلی‌متر برای این روش استفاده می‌شود. اکستنشن مژه ابریشمی تا 8 هفته ماندگاری، و هر 4 هفته نیاز به ترمیم دارند.

اکستنشن مژه نامنظم

اکستنشن مژه نامنظم طرفداران زیادی مخصوصا بین سلبریتی‌ها از جمله کیم کارداشیان دارد. در این مدل از تارها به صورت نامنظم یعنی کوتاه و بلند در کنار یکدیگر استفاده می‌شوند. برای هر مدل چشمی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد؛ چرا که جذابیت و زیبایی زیادی در چهره ایجاد می‌کند و حالت چشم‌ها را دراماتیک‌تر نشان می‌دهد.

 لوازم و مواد مورد نیاز برای اکستنشن مژه در سالن آرایشی شیوانا

در اکستنشن مژه از یک سری مواد و لوازم استفاده می‌شود که حتما باید استاندارد و مرغوب باشند. مهم‌ترین آن‌ها چسب است؛ چرا که اگر از چسب مرغوبی استفاده نشود باعث عفونت چشمی و عدم ماندگاری مژه‌ها روی چشم می‌شود. پنس که باید به چهار نوع آن یعنی والیوم سازی، سرکج، صاف و کلاسیک موجود باشد. ریموور اکستنشن مژه که 3 مدل ژلی، کرمی و محلولی است که بهترین آن محلولی است. پد زیر چشم، فن خشک کن، فرکن حرارتی مژه، فرچه دو کاره، فرچه زاویه دار و چسب باریک کاغذی زیر چشم از این لوازم به شمار می‌روند. در سالن آرایشی شیوانا از استانداردترین و مرغوب‌ترین لوازم و مواد استفاده می‌شود و می‌توانید با خیالی راحت از این سالن برای اکستنشن مژه خود استفاده کنید.‌

سخن پایانی

سالن زیبایی شیوانا یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شهرک غرب تهران است که یکی از لاین‌های آن اکستنشن مژه است که با بهترین و جدید ترین تکنیک‌های روز و ترمیم، اکستنشن مژه را برای شما انجام می‌دهد. علاوه‌بر این لاین، خدمات دیگری مانند ناخن، کوپ های فانتزی درجه یک، اپلاسیون دائم و معمولی با بهترین مواد، جدیدترین متد رنگ و لایت و آمبره، هاشور مویی ابرو با جدیدترین متد روز دنیا، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنت، احیای موهای آسیب دیده و المنت مو با بهترین مواد ایتالیایی و برزیلی و همچنین آموزش کل موارد آرایشی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
راه های ارتباطی با ما
شماره تماس:  ۰۲۱-۸۸۰۸۰۹۰۲، ۰۲۱-۸۸۰۷۱۷۸۴، ۰۹۳۶۱۹۳۲۰۶۰
آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بیمارستان آتیه، خیابان سادات، پلاک25
آیدی اینستاگرام: shivana_beautysalon