بهترین سن یادگیری و فراگیری مطالب در رده سنی پایین است؛ زیرا در سن پایین، ذهن آماده است تا مطالب متنوعی را بپذیرد. کودکان بهتر می‌توانند مطالب را درک کنند. زبان فرانسه بعد از زبان انگلیسی، از رایج‌ترین زبان‌های دنیاست که آینده درخشانی دارد. شرکت کودکان در کلاس‌های زبان فرانسه باعث افزایش روابط عمومی آنها شده و نقش موثری در تقویت ذهن آنها دارد. آموزشگاه‌های زبان فرانسه زمینه پیشرفت کودکان را فراهم کرده و موقعیت‌های شغلی فراوانی را برای آنها در آینده فراهم می‌سازد. در ادامه مطالب بیشتر در مورد نحوه آموزش زبان فرانسه و فواید یادگیری آن خواهیم پرداخت.

بهترین مرکز آموزش زبان فرانسه در تهران

چرا کودکان باید زبان فرانسه را فرابگیرند؟

دوزبانه بودن و آموزش زبان دوم مزایای بسیاری را به همراه خواهد داشت. ذهن بچه‌ها در رده سنی کم بسیار فعال است و سریع‌تر، مطالب را یاد می‌گیرد. کودکان کم سن و سال به دلیل داشتن ذهن تخیلی و خلاق می‌توانند با استفاده از ابزارهای بازی و موسیقی، زبان فرانسه را در خاطر خود بسپارند. یادگیری زبان فرانسه به فرزند دلبند شما کمک می‌کند تا با فرهنگ سایر کشورهای خارجی آشنا شود و از همان کودکی، در مورد فرهنگ و عقیده مردم سایر کشورها اطلاعات زیادی داشته باشد. یادگیری زبان فرانسوی فرصتی عالی برای پرورش کودکانی باهوش است تا در آینده از این مزیت بهره‌مند شوند. همچنین، فراگیری زبان دوم باعث می‌شود تا اعتمادبه‌نفس کودک بالا رود و او، خود را باهوش‌تر از دیگران ببیند. 

چگونه به فرزندان، زبان فرانسه را آموزش دهیم؟

بسیاری از افراد دوست دارند که این زبان را برای کودکان در منزل آموزش دهند. به یک نکته توجه کنید که در خانه، فرزندان رقبتی برای یادگیری زبان دوم نشان نخواهند داد و ممکن است این راهی که در پیش گرفتید با شکست مواجه شود. در واقع فرزند شما برای افزایش روابط عمومی خود بایستی در جمعی حضور یابد و با دیگر هم سن و سالان خود رقابت کند تا بهتر آموزش ببیند. در واقع با ثبت‌نام کودک خود در کلاس‌های آموزشی می‌توانید زمینه بهتری را برای آنها فراهم کنید تا با محیط‌های دیگر آشنا شده، روابط عمومی بالایی کسب کرده و مهارت‌های بیشتری کسب کنند.

فواید یادگیری زبان فرانسه

یادگیری زبان خارجی می‌تواند در آینده زمینه خوبی برای موقعیت شغلی کودک فراهم کند. کودکی که قادر باشد به چند زبان سخن گوید بی‌تردید در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و نمرات بالاتری را در دوره‌های تحصیلی دریافت خواهد نمود. زبان فرانسه، تنها زبانی است که مردم از آن برای برقراری ارتباط در پنج قاره استفاده می‌کنند. در واقع زبان فرانسه و زبان انگلیسی دو زبان رایج و عمومی هستند. از دیگر فواید آموزش زبان فرانسه می‌توان به ارتقاء یافتن موقعیت شغلی در آینده اشاره کرد. با یادگیری این زبان، کودکان می‌توانند در آینده به شغل مترجمی مشغول به کار شوند. یادگیری این زبان کمک می‌کند تا وی در آینده به تحصیل در کشورهای فرانسه و... بپردازد.

کلاس‌های آموزش زبان فرانسه در آتلیه‌سازان فرصتی برای کودکان

کانون آموزشی آتلیه‌سازان دارای 4 شعبه است تا والدین بتوانند موقعیت مکانی نزدیک به محل زندگی خود را برگزینند و از این فرصت طلایی استفاده کنند. این دوره آموزشی در سه دسته پایه، متوسط و حرفه‌ای برگزار می‌شود و در نهایت مدرک قابل قبولی برای کودکان ارائه می‌شود. شما پس از دریافت مشاوره‌های لازم می‌توانید کودک خود را در کلاس‌های آموزشی شرکت دهند و مطالب را فرا بگیرند. برای آموزش کودکان از امکانات مجهز و متدهای بروز دنیا استفاده می‌شود. همچنین، اردوهایی تفریحی برگزار می‌گردد تا کودکان علاوه‌بر آموزش بتوانند تفریحی را در این خصوص داشته باشند. آدرس شعبه‌ها و شماره تماس آنها به شرح زیر است:
1)    شعبه 1: سعادت آباد، قبل از اتوبان هاشمی رفسنجانی، نبش کوچه 30 غربی (شهید قدیری)، پلاک 9 و 11، روبه‌روی برگرلند  شماره تماس: ۰۹۹۲۳۹۶۲۳۴۴  
2)    شعبه 2: خیابان ستارخان، خیابان نیایش، خیابان امام منتظر، روبه‌روی تره‌بار تهران ویلا، نبش کوچه ربیعی، پلاک 82، آموزشگاه زبان آتیه‌سازان  شماره تماس:   ۰۲۱-۶۶۵۳۰۲۹۲
3)    شعبه 3: آیت الله کاشانی، جنت آباد، خیابان باهنر، 16 متری اول، نبش کوچه دوم، پلاک3  شماره تماس:  ۰۲۱-۴۴۴۱۷۴۸۳
4)    شعبه 4: سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان یکم(جمشیدی)، پلاک 39   شماره تماس: ۰۲۱-۲۲۰۶۷۵۴۱

سخن پایانی

شما می‌توانید فرزندان خود را از سن 8 سالگی به کانون آموزشی آتلیه‌سازان بسپارید تا زمینه آموزشی آنها در رده سنی 8 الی 12 سالگی فراهم شود و آموزش‌های لازم را در خصوص زبان فرانسه فرابگیرند. در آموزشگاه، فضایی سرپوشیده و با امکاناتی مجهز برای کودکان آماده است تا حس انگیزه، تخیلی و کنجکاوی آنها برانگیخته شود و مطالب را بهتر در ذهن بسپارند. همچنین، در مجموعه برای آموزش دادن به کودکان از روش‌های موسیقی نیز استفاده می‌شود. برای دریافت مشاوره در مورد هزینه دوره آموزش زبان فرانسه و نحوه ثبت‌نام با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.
آدرس تلگرام: @atiyesazan_com
آدرس وبسایت آموزشگاه: www.atiyehsazan.com 
آدرس اینستگرام: @atiyehsazan_com