کودکان با حس کنجکاوی که دارند به راحتی می‌تواند از طریق آموزشی صحیح، زبان انگلیسی را یاد بگیرند. کودکان ذهن خلاقی داشته و در تخیلات خود سیر می‌کنند. شما با ثبت‌نام فرزند خود در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی می‌توانید آینده‌ای بهتر برای او فراهم کنید. همچنین، کودک با شرکت در کلاس‌های آموزشی می‌تواند مهارت مذاکره و پاسخگویی را یاد بگیرد و بهتر با دیگران ارتباط برقرار کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت‌نام و مواردی دیگر تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

بهترین کانون زبان در تهران

چرا باید کودکان زبان انگلیسی را فرا بگیرند؟

زبان انگلیسی یک زبان بین‌المللی بوده که یادگیری آن فواید بسیاری را به همراه خواهد داشت. این نحوه گویش، زبان مادری بیش از 380 میلیون افراد در جهان محسوب می‌شود. در سن پایین، ذهن بسیار فعال بوده و بهتر می‌تواند مطالب را یاد بگیرد. در واقع در سنین کودکی، مغز بهتر امور و مطالب را درک می‌کند و در ذهن ماندگار می‌سازد. همچنین، شرکت در کلاس آموزش زبان انگلیسی می‌تواند تفریح خوبی برای کودک باشد و او با افراد بیشتری آشنا شده و دوست خوبی پیدا کند. 
زبان انگلیسی مهم‌ترین زبان در دنیا است که در انواع زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، صنعت، علمی و روابط بین‌المللی ایفای نقش می‌کند. اگر در آینده فرزند شما قصد مهاجرت کاری و تحصیلی داشت به راحتی می‌تواند از مهارت‌های خود در مورد زبان انگلیسی بهره‌مند شود. همچنین، مدرکی بعد از اتمام دوره به کودک داده می‌شود تا در آینده برای او کاربردی داشته و او را به مراتب بالاتری برساند.

ثبت‌نام کودکان در کلاس‌های آموزشی زبان انگلیسی

کانون زبان آتلیه‌سازان از برترین و بروزترین متدهای دنیا برای آموزش فرزندان شما در راستای فراگیری کامل زبان انگلیسی استفاده می‌کند. کودکان در هر سنی که باشند به راحتی می‌توانند در کانون، مطالب مربوط به این زبان را فرا بگیرند. آموزش زبان انگلیسی برای سنین 3 تا 7 سال، 7 الی 9 سال و همچنین 9 تا 12 سال با روش‌های متفاوتی ارائه خواهد شد. تمامی کلاس‌های آموزشی و مراحل آموزش مختص کودکان است و روش آموزش‌دهی نیز با سن کودک و سطح یادگیری او برابری می‌کند. 
آموزش این زبان جهانی برای کودکان از طریق امکانات مخصوص و ابزارهای بازی انجام می‌گیرد تا مطالب در ذهن آنها باقی بماند. برای ثبت‌نام کودک خود کافیست که به یکی از شعبه‌های آموزشگاه مراجعه کنید و یا از طریق شماره تماس‌ها، مشاوره‌های لازم در این مورد را دریافت کنید.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی توسط کودکان

تسلط بر زبان انگلیسی یک مزیت بزرگ برای کودک محسوب می‌شود. او با فراگیری این زبان در سنین کودکی می‌تواند در بزرگسالی به کسب درآمد بالایی برسد و شغل خوبی را تصاحب کند. همچنین، در سن کودکی، ذهن خلاق‌تر و فعال‌تر بوده و مطالب را بهتر فرا می‌گیرد و در خاطر می‌سپارد. از مزایای یادگیری زبان انگلیسی توسط کودکان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
o    افزایش توانایی مغز
o    حل بهتر مسئله و سایر توانایی‌های شناختی
o    آمادگی ذهنی
o    درک فرهنگ‌های سایر کشورها
o    رشد مهارت ادراکی
o    کسب نمرات بالاتر در آینده
o    داشتن آینده شغلی درخشان
o    تلفظ و قدرت شنیداری بهتر

بهترین کانون زبان برای کودکان در تهران

آدرس و تلفن شعبه‌های آموزشگاه زبان آتیه‌سازان

کانون آتلیه‌سازان با افزایش تعداد شعبه‌ها سعی کرده تا والدین بتوانند شعبه نزدیک به محل اقامت خود را انتخاب کنند و بدون نگرانی فرزند خود را در کلاس‌های آموزشی ثبت‌نام نمایند. آموزشگاه دارای 4 شعبه بوده که آدرس آنها و شماره تماس مربوطه به شرح زیر است:1)    شعبه 1: سعادت آباد، قبل از اتوبان هاشمی رفسنجانی، نبش کوچه 30 غربی (شهید قدیری)، پلاک 9 و 11، روبه‌روی برگرلند  شماره تماس: ۰۹۹۲۳۹۶۲۳۴۴  
2)    شعبه 2: خیابان ستارخان، خیابان نیایش، خیابان امام منتظر، روبه‌روی تره‌بار تهران ویلا، نبش کوچه ربیعی، پلاک 82، آموزشگاه زبان آتیه‌سازان  شماره تماس:   ۰۲۱-۶۶۵۳۰۲۹۲
3)    شعبه 3: آیت الله کاشانی، جنت آباد، خیابان باهنر، 16 متری اول، نبش کوچه دوم، پلاک3  شماره تماس:  ۰۲۱-۴۴۴۱۷۴۸۳
4)    شعبه 4: سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان یکم(جمشیدی)، پلاک 39   شماره تماس: ۰۲۱-۲۲۰۶۷۵۴۱

سخن پایانی

یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند برای کودکان جالب و جذاب باشد و آینده‌ای بهتر برای آنها رقم بزند. برای شکوفایی استعداد کودک خود در این زمینه می‌توانید او را در آموزشگاه آتلیه‌سازان ثبت‌نام کنید. کلاس‌های آموزشی زبان انگلیسی در فضای سرپوشیده و در محیطی امن برای کودکان برگزار خواهد شد. همچنین، مجموعه برای کودکان، اردوهای تفریحی در راستای آموزش زبان انگلیسی را برگزار می‌کند. برای پیشرفت کودک خود با مجموعه، تماس حاصل نمایید و زمینه شکوفایی فرزند خود را فراهم سازید.
آدرس تلگرام: @atiyesazan_com
آدرس وبسایت آموزشگاه: www.atiyehsazan.com 
آدرس اینستگرام: @atiyehsazan_com