مراسم عقد و عروسی همچنان یکی از مراسم‌های مهم و به‌یادماندنی در زندگی اکثر افراد است. این مراسم معمولاً با حضور خانواده و اقوام برگزار می‌شود. همه دوست دارند این روز مهم را که دیگر تکرار نمی‌شود را به بهترین شکل و در بهترین مکان برگزار کنند. یکی از عوامل مهم در برگزاری یک مراسم عقد وعروسی خاطره‌انگیز، انتخاب تالار مناسب است. تالاری که بتواند انتظاراتی را که میزبان و مهمانان در طول مراسم عقد و عروسی دارند را برآورده کند. با انتخاب تالاری مجهز و دارای کادر مجرب می‌توانید این روز مهم را به بهترین شکل بگذرانید.

بهترین تالار عروسی در شریعتی

اتاق عقد

اتاق عقد مدرن تالار عطار با ظرفیت ۳۰ نفر فضای شیک و لاکچری برای برگزاری مراسم عقد است. طراحی داخلی این سالن برمبنای سبک مدرن و سادگی استوار است. از مصالح با کیفیت بالا و طرح‌های خاص استفاده شده و با به کار بردن رنگ‌های طلایی و هماهنگ با دکوراسیون داخلی، فضایی ساده و شیک ایجاد شده است. اگر می‌خواهید مراسم عقد مجلل و در عین حال مدرنی داشته باشید انتخاب این تالار بهترین گزینه است. این اتاق گنجایش 30 نفر مهمان را داشته و با صندلی‌های راحت با طراحی مدرن و دیزاین منحصربه‌فرد آماده پذیرایی از مهمانان است.

ویژگی های تالار و رستوران عطار

آیا به دنبال یک تالار عروسی استثنایی با ظرفیت بالا و امکانات بی‌نظیر هستید؟ تالار و رستوران عطار دارای دو سالن با ظرفیت 150 و 250 نفر مکانی فوق‌العاده است که جشن عروسی خود را در آن برگزار کنید. این تالار با ارائه خدمات شگفت‌انگیز و استثنایی همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این تالار با دکوراسیونی با طراحی مدرن، زیبا و جذاب، مراسم رویاهای شما با نورپردازی حرفه‌ای و مهارت پرسنل مجرب در این مکان به واقعیت تبدیل می‌شود. تیم این تالار آماده رسیدگی به هر جزئیات مراسم عقد و عروسی از جمله نظافت تالار، راه‌اندازی تجهیزات صوتی و موسیقی زنده است تا مهمانان و همچنین میزبان لحظاتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنند.

  • سیستم صوت حرفه ای تالار عطار

صدای واضح و بدون تداخلی که توسط تجهیزات حرفه‌ای تالار عطار ایجاد می‌شود، برای تمامی مهمانان تجربه‌ای فوق العاده و به‌یادماندنی را فراهم می‌کند. همچنین این تجهیزات  تمامی فضاهای تالار را به یک اندازه پوشش می‌دهند. به این معنی که همه مهمانان در تمام نقاط تالار به‌خوبی می‌توانند صداها را بشنوند و هیچ کدام از آن‌ها دچار نقاط کور صوتی نخواهند بود. تجهیزات صوتی حرفه‌ای امکان تنظیمات پیشرفته‌ای مانند تنظیم حجم صدا، کنترل صدای همزمان برنامه‌ها، تنظیم صدا برای فضاهای مختلف و حتی تنظیمات صوت Surround را دارد. به وسیله این امکانات میتوان مدیریت بهتری بر صدا و جلوه‌های صوتی مختلف داشت.

  • گل آرایی

وجود گل‌هایی هماهنگ با دکوراسیون تالار می‌تواند جلوه‌ای ظریف و شیک به محیط بدهد. گل‌ها با رنگ‌های زیبا و متنوع می‌توانند زیبایی تالار عروسی را دوچندان کرده و با بوی خوشی که از خود ساطع می‌کنند حس لطیف و شگفت‌انگیزی را در تالار عروسی ایجاد ‌کنند. گل‌آرایی زیبای اتاق عقد با هماهنگی با دکوراسیون‌های دیگر تالار عروسی می‌تواند جلوه‌ای جذاب در محیط ایجاد کند. هماهنگی گل‌آرایی عقد با گل‌های روی میز نیز می‌تواند جلوه‌ای جذاب و شیک ایجاد کند.

  • نورپردازی حرفه ای

نورپردازی حرفه‌ای در تالار عروسی بسیار مهم است؛ زیرا نورپردازی مناسب می‌تواند فضایی رمانتیک و بی‌نظیر را برای مهمانان و همچنین عروس و داماد هنگام رقص ایجاد کند. هماهنگی نورهای فضای تالار با موسیقی که پخش می‌شود جذابیت بیشتری به محیط می‌بخشد. با استفاده از نورهای ملایم و آرام، فضایی آرامش‌بخش و خاص برای مراسم عقد و عروسی فراهم می‌شود. همچنین می‌توان نورپردازی را با ریتم موسیقی‌ که پخش می‌شود، هماهنگ کرده و هیجان بیشتری به مهمانان القا کرد.  

  • خواننده آقا و خانم

حضور یک خواننده و اجرای زنده از برنامه‌های متفاوتی است که امروزه در تالارها برگزار می‌شود. وجود خواننده آقا و خانم در یک تالار عروسی می‌تواند فضایی هیجان‌انگیزتر ایجاد کرده و با اجرای موسیقی‌های محبوب و به‌روز مهمانان را سرگرم کنند. یک خواننده می‌تواند گام به گام با مهمانان، ترانه‌ها و موسیقی متناسب با سلیقه هرکدام اجرا کرده و مراسم را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل کند. حضور خواننده‌ای که اجرای زنده داشته باشد باعث می شود مراسم عروسی شما برای مهمانان خاص و خوشایند باشد. 

تالار عروسی خوب در شریعتی

سخن پایانی

همه تمایل دارند مراسم عقد و عروسی خود را به‌ شکلی خاطره‌انگیز و منحصربه‌فرد برگزار کنند. انتخاب تالاری شیک و مجهز برای این مراسم‌ها نقش مهمی در داشتن تجربه‌ای خوشایند برای عروس و داماد و همچنین مهمانان دارد. تالار عطار با اتاق عقد شیک و زیبا، تجهیزات صوتی و نورپردازی باکیفیت و کادر مجرب گزینه‌ای مناسب برای برگزاری عقد و عروسی است. موقعیت مکانی مناسب این تالار و داشتن دو سالن با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیک از دیگر مزایای تالار پذیرایی عطار هستند.
آدرس: شریعتی، بالاتر از چهارراه قصر، روبرو پارک اندیشه، ورودی شماره 11
شماره تماس: ۰۲۱-۸۸۱۱۲۳۷۳

 ۰۹۳۵۱۲۱۵۹۱۵

آیدی اینستاگرام: talaratar