داشتن ناخن‌های زیبا و مرتب از جمله فاکتورهای اثرگذار بر زیبایی دست و جذابیت‌ خانم‌ها به‌شمار می‌رود. با بهره‌مندی از خدمات سالن‌های زیبایی شما می‌توانید به این هدف دست یابید. خدمات ویژه سالن همتا، علاوه‌بر زیباسازی ناخن‌ها، در حفظ سلامت آن‌ها نیز ایفای نقش می‌کند. آیا شناختی راجع ‌به انواع خدمات این مجموعه دارید؟ می‌دانید که مانیکور و کاشت ناخن به چه معنا بوده و انواع کاشت ناخن شامل چه مواردی می‌شود؟ طراحی و دیزان ناخن به چه صورت بوده و لمینت و ژلیش ناخن به چه معنا هستند؟ 

بهترین سالن زیبایی در امیرآباد

ارائه انواع خدمات ناخن در سالن همتا 

خدمات ناخن طیف وسیعی داشته و در سالن‌های زیبایی به ‌واسطه طراحان ناخن به‌ شکل اختصاصی صورت می‌گیرد. انواع خدمات ناخن شامل مانیکور کردن ناخن و کاشت ناخن می‌شوند. با بهره‌مندی از این خدمات می‌توانید ناخن‌هایی مرتب و زیبا داشته باشید. 

مانیکور کردن ناخن 

مانیکور و پدیکور در واقع واژه‌ای فرانسوی بوده و به ‌صورت فرم‌دهی به ناخن‌های دست و پا به کمک سوهان ناخن معنا می‌شود. اشخاصی بهتر است از این خدمات بهره‌مند شوند که دارای ناخن‌هایی قوی بوده یا نسبت به داشتن ناخن‌های طبیعی علاقه نشان می‌دهند. در این روش برای صاف و یک‌دست شدن اطراف دست از سوهان‌ ناخن همچون تیز و سمباده استفاده می‌شود. 

کاشت ناخن 

از دیگر خدمات سالن همتا می‌توان به کاشت ناخن اشاره کرد که در آرایشگاه‌های عروس محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با انجام کاشت ناخن شما می‌توانید از ناخن‌هایی بلند، زیبا و کشیده بهره‌مند شوید. به هنگام کاشت ناخن مواد به ‌خصوصی به ‌کار رفته و فرد ناخن‌کار آن را با دقت خاصی روی ناخن طبیعی دست و پا جایگذاری می‌کند. شخص ناخن‌کار از قلم‌مو، مواد مخصوص و سوهان استفاده کرده و به کمک آن‌ها فرم‌دهی انجام می‌گیرد. در مرحله پایانی نیز نوبت به لاک زدن روی ناخن‌ها می‌رسد. 

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن به شیوه‌های متفاوتی صورت می‌گیرد که هریک از آن‌ها از ویژگی‌ها و خصوصیات به‌خصوصی برخوردار هستند. در حالت کلی، شیوه‌های کاشت ناخن در دو گروه کاشت با پودر و کاشت ناخن ژله‌ای در آرایشگاه جای می‌گیرد. 

  • کاشت ناخن با استفاده از پودر

 این مدل کاشت ناخن را می‌توان بهترین نوع آن دانست که در طول انجام آن از تیپ یا ناخن‌های مصنوعی استفاده شده و به ‌نوعی پوششی برای ناخن اصلی به‌حساب می‌آید. پس از آن، ناخن‌کار اقدام به کوتاه کردن ناخن به مقدار لازم می‌کند. در مرحله بعدی، پودرهای مخصوص به‌ منظور کاور کردن تیپ مورداستفاده قرار می‌گیرند. پودرها در رنگ‌های متفاوتی موجود بوده و از جمله مزیت‌های به‌ کارگیری پودر می‌توان به بالا بردن میزان مقاومت ناخن اشاره کرد. فراموش نکنید که در شیوه کاشت ناخن پودری، ناخن همچنان رشد طبیعی خود را داشته و ترمیم آن باید به‌ صورت ماهیانه انجام گیرد. 

  • کاشت ژله ای ناخن 

در شیوه کاشت ژله‌ای شاهد استفاده از سه لایه ژله‌ای تحت عنوان بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین هستیم. بعد از هردفعه ژل زدن، دست در جایگاه UV گذاشته می‌شود. این نوع از کاشت ناخن از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و استفاده از آن، مزیت‌های شیوه کاشت پودری را نیز به‌دنبال دارد.

انواع طراحی و دیزان ناخن 

از دیگر خدماتی که جهت زیباسازی هرچه بیشتر دست‌ها انجام می‌گیرد، می‌توان به طراحی و دیزان ناخن اشاره کرد. در این بخش، روی همه ناخن‌ها یا تنها بعضی از آن‌ها شاهد استفاده از رنگ‌های مخصوص یا لنزهای آماده در طرح‌های متنوع هستیم. این طرح‌ها امکان دارد به ‌شکل مناسبی همچون شب یلدا، ولنتاین و... باشد یا به ‌صورت طرحی از قلب، گل، نگین، طرح‌های هندسی و... اجرا شوند. 

لمینت ناخن 

لمینت کردن ناخن مناسب خانم‌هایی بوده که نسبت‌ به ناخن‌های طبیعی علاقه نشان می‌دهند. در این مدل از خدمات آرایشی، ابتدا ناخن طبیعی را سوهان زده و حالت می‌دهند، سپس نوبت به پوشش‌دهی آن با یک لایه مقاوم می‌رسد. از مزیت‌های بارز لمینت ناخن می‌توان به مقاومت آن در مقابل شکستن، زرد شدن، نازک شدن و... اشاره کرد. 

ژلیش ناخن 

ژلیش ناخن در واقع اشاره به ‌کارگیری لاک‌های مخصوصی داشته که روی ناخن‌های طبیعی قابل اجرا هستند؛ به بیانی دیگر، در ژلیش ناخن لاک معمولی خود را به‌ کارگرفته و تنها تفاوت را می‌توان در ترکیب کردن لاک با اکریلیک ژل دانست. این مدل لاک‌ها از میزان ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار بوده و به اشخاصی توصیه می‌شود که به ناخن‌های طبیعی علاقه داشته و مایل نیستند جهت انجام کاشت ناخن اقدام نمایند. 

کاشت ناخن در امیر آباد

سخن پایانی 

برای داشتن دستانی زیبا و جذاب ابتدا باید ناخن‌هایی مرتب و زیبا داشته باشید. اهمیت دادن خانم‌ها به ناخن و زیبایی آن‌ از دیرباز تاکنون رواج داشته و سالن‌های زیبایی به‌همین منظور، خدمات ویژه ناخن را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. سالن زیبایی همتا یکی از بهترین سالن‌های زیبایی بوده که در آنجا شما می‌توانید خدمات ناخن را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت دریافت نمایید. از جمله انواع خدمات ناخن می‌توان به مانیکور کردن و کاشت ناخن اشاره کرد. 
شماره تماس: ۰۲۱-۸۸۶۳۵۸۹۵ ۰۲۱-۸۶۰۹۴۵۶۲

 ۰۹۱۹۳۰۱۱۷۲۶

ادرس: امیر آباد، قبل از جلال، خیابان دوم(کاظمیان)، پلاک ۴۰، واحد ۱
آیدی اینستاگرام: hamtabeautysalon