برای محافظت از مبلمان در برابر گردوخاک، لکه و ساییدگی در گذشته از ملافه‌هایی جهت پوشاندن مبل استفاده می‌شد. به‌دلیل ظاهر ناخوشایندی که ملاقه‌های رنگارنگ در خانه ایجاد می‌‌کنند امروزه از کاورهای مبل استفاده می‌شود. کاورهای پارچه‌ای از رایج‌ترین مدل‌ها برای محافظت از مبل است. کاورهای ژلایتینی نیز از محبوب‌ترین و جدیدترین پیراهن‌های مبل هستند که طرح مبل را نمی‌پوشانند و پوششی شفاف ایجاد می‌کنند. استفاده از کاور مبل روشی موثر و اقتصادی برای محافظت از مبلمان محسوب می‌شود. 

مرکز کاور مبل در تهران

دوخت بهترین کاورهای ژلاتینی در تعیمرات الیران

کاور مبل ژلاتینی ایده‌ای مبتکرانه است که تمامی قسمت‌های مبل را می‌پوشاند. این کاورها از مواد ژلاتینی ساخته شده و می‌توانند به‎طور کامل مبلمان را بپوشانند. این کاورها بافت محافظتی برای مبلمان هستند و می‌توانند از آن‌ها در برابر لکه‌ها، ضربه‌ها و ساییدگی محافظت کنند. این کاورها در برابر سوراخ شدن و نفود گرودغبار و همچنین لکه‌ها و آسیب‌های روزمره مقاوم هستند.
یکی از مزایای بزرگی کاورهای ژلاتینی، تمیز کردن آسان آن‌ها است. می‌توانید این کاورها را با یک پارچه مرطوب تمیز کرده و به راحتی از لکه‌ها و آلودگی‌ها راحت شوید. به خاطر استفاده از مواد ژلاتینی، این کاورها در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند و جلوی نفوذ رطوبت به پارچه مبل را می‌گیرند. بدین معنا که به راحتی می‌توانید کاور را تمیز کنید و نگران نفوذ آب به رویه مبل‌ها نباشید. 
همچنین استفاده از  کاور ژلاتینی روی مبلمان بسیار ساده است. شما می‌توانید آن را به‌طور مستقیم روی قسمت‌های مختلف مبل‌های خود کشیده و تنظیم کنید. امروزه کاور ژلاتینی که درعین محافظت از مبل طرح و رنگ آن را نمی‌پوشاند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین این کاورها ضدحساسیت بوده و درصورت داشتن حیوانات خانگی موی آن‌ها به کاور نمی‌چسبد. کاورهای ژلاتینی برای مبل‌های سلطنتی و راحتی ارائه می‌شوند.

کاور پارچه ای

استفاده از کاور مبل پارچه‌ای روشی عالی برای حفظ تازگی مبلمان خانه است. کاورهای پارچه‌ای از مبل‌ها در برابر لکه‌ها، خراش و ساییدگی محافظت می‌کنند. استفاده از این کاورها باعث می‌شود به‌مدت طولانی از مبلمان خود با حفظ ظاهر اولیه‌اش استفاده کنید. از مزایای کاور پارچه‌ای می‌توان به عدم تعریق هنگام نشستن روی آن و راحتی بیشتر اشاره کرد.
 کاورهای پارچه‌ای نیز به آسانی تمیز می‌شوند. کافی است کاورها را به آسانی جدا کنید و آن‌ها را با دستورالعمل شستشوی مربوطه شستشو دهید. این کاورها به شما امکان می‌دهند تا همیشه مبلمان خود را تمیز و آراسته نگاه دارید. با کاورهای پارچه‌ای، شما می‌توانید تنوع  خاصی را به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید. پارچه‌ها طرح‌ و رنگ‌های متنوعی دارند که می‌توانید نوع موردعلاقه خود را انتخاب کنید. 
کاورهای نخی با جنس نرم و کاورهای مخملی که دربرابر گرما و سرما مقاوم هستند نمونه‌هایی از جنس پارچه‌های پیراهن مبل هستند. با انتخاب کاورهایی با طرح و رنگ دلخواه، می‌توانید فضایی جذاب و منحصربه‌فرد برای منزل خود ایجاد کنید و به عمر مفید مبلمان خود اضافه کنید. افراد متخصص کارگاه تعمیرات الیران با دقت بالایی اندازه مبلمان شما را گرفته و کاورهایی خوش‌دوخت با پارچه دلخواه شما را تحویل می‌دهند.

چرا باید از کاور مبل استفاده کنیم

ممکن است در منزل تا حد امکان مراقب باشید تا با پارچه مبل‌ها آسیبی وارد نشود؛ ولی کاور مبل حفاظت بیشتری برای مبل ها فراهم می کند. این کاورها می توانند از مبلمان شما در برابر لکه‌ها، خراش‌ها و سایر آسیب‌های احتمالی محافظت کنند. با نصب یک کاور مبل، می توانید پارچه اصلی مبل را از هر نوع لکه یا آلودگی محافظت کنید. شما می‌توانید کاور را به آسانی جدا کرده و بشویید یا حتی آن درصورت نیاز تعویض کنید.
کاور مبل متناسب با دکوراسیون فضای داخلی می تواند به ظاهر داخلی خانه یا اتاق شما جذابیت بیشتری بدهد. با انتخاب یک کاور مناسب هماهنگ با دکوراسیون خانه می‌توانید تناسب چشم‌نواز و جالبی را بین مبلمان و بقیه اجزای دکوراسیون خانه ایجاد کنید. با استفاده از کاور مبل، می توانید عمر مفید مبلمان خود را افزایش دهید. با محافظت از مبلمان از سایش روزمره، فرسودگی و خراب شدن، می توانید برای مدت طولانی‌تر از مبل‌های خود استفاده کنید. همچنین تعویض کاور مبل آسان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از تعویض مبل است. اگر از رنگ و طرح کاورها خسته شدید می‌توانید به راحتی آن‌ها را عوض کنید.

سخن پایانی

استفاده از کاور مبل از متداول‌ترین روش‌ها برای محافظت از مبلمان است. کاورهای ژلاتینی با ویژگی ضد آب به آسانی تمیز می‌شود و همچنین مقاومت خوبی در برابر خراش و دیگر آسیب‌ها دارد. کاورهای پارچه با جنس‌های مخملی و نخی وجود دارد که از رویه مبل‌ها در برابر نفوذ گردوغبار و لکه جلوگیری می‌کند. با انتخاب پارچه‌ای متناسب با دکوراسیون فضای منزل می‌توانید هم به افزایش طول عمر مبلمان خود کمک کنید و هم محیطی مرتب داشته باشید. کاورهای سفارشی درتعمیرات مبل الیران دوخته می‌شوند.
شماره تماس:

۰۲۱-۲۲۴۹۲۶۹۵ ۰۲۱-۲۲۲۹۹۵۰۱ ۰۲۱-۲۲۲۹۹۵۰۲ ۰۲۱-۲۲۹۸۱۳۳۰

 ۰۹۱۲۳۸۱۸۶۵۲

 آدرس دفتر: قیطریه، چیذر، خراسانی، پلاک 14
آدرس کارگاه: همت، امام علی شمال، شیان، خیابان طجرلو، سخن سوم، پلاک 77
آیدی اینستاگرام: eliran.mobl