شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید ظاهر مبلمان خود را تغییر دهید. استفاده از روش‌های تعمیر و تعویض رویه و یا سفارش کوسن‌هایی به سلیقه خودتان می‌تواند، تغییراتی شگفت‌انگیزی در ظاهر مبلمان و صندلی‌های منزل شما ایجاد کند. با تغییر رویه مبل می‌توانید پارچه‌ای جدید و با طرح دلخواه خود انتخاب کنید. بنابراین با صرف هزینه‌ای کم‌تر به مبلمان دلخواه خود می‌رسید. همچنین مشکلاتی مانند لقی صندلی‌ها نیز توسط افراد متخصص در این زمینه قابل حل بوده و نیازی به تعویض آن‌ها نخواهید داشت. با اعمال کمی تغییر و ترمیم می‌توانید از مبلمان خود بهترین استفاده را داشته باشید.

تعمیرات مبل خوب در تهران

تعویض رویه کوبی

تعویض رویه مبل بر، کوسن‌ها و صندلی‌های نهارخوری، می‌تواند تأثیر قابل توجهی در زیبایی آن‌ها داشته باشد. به مرور زمان رویه کوبی مبل با پوسته شدن، ساییدگی، لکه‌ها و خراش‌ها دچار تغییر می‌شود. با تعویض رویه می‌توانید دوباره به آن جلوه‌ای تازه و زیبا ببخشید. با انتخاب رویه جدید و مطابق با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی، بدون نیاز به صرف هزینه زیاد و تعویض مبلمان می‌توانید از آن‌ها با ظاهر و رنگی جدید استفاده کنید. می‌توانید این بار پارچه‌ای با رنگ‌، الگو و طرح‌ متنوع انتخاب کنید تا به دلخواه خود جلوه‌ای خلاقانه ایجاد کنید. 
می‌توانید با انتخاب پارچه‌ای جدید جذابیت و تنوع بیشتری به دکوراسیون داخلی ببخشید. با تعویض رویه فرسوده و قدیمی حس تازگی و منحصربه‌فردی در منزل شما حاکم خواهد بود. نکته دیگری که هنگام تعویض رویه مبل درنظر داشته باشید انتخاب جنس پارچه مناسب است. برای مثال، اگر شما دارای بچه خردسال هستید بهتر است از پارچه مقاوم و ضد لکه استفاده کنید. همچنین، پارچه انتخاب شده باید با سبک دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد تا به زیبایی کلی مبل اضافه کند. تعویض رویه مبل می‌تواند جایگزینی ایده‌آل برای خرید مبل جدید باشد.
علاوه براین تعویض رویه مبلمان می‌تواند تأثیر عملکردی نیز داشته باشد. یک رویه جدید و با کیفیت می‌تواند مانع از ورود گردوغبار و سایر آلودگی‌ها به داخل مبل و صندلی شود. همچنین، با انتخاب پارچه مقاوم در برابر لکه‌ها و آب، می‌توانید از پایداری و دوام رویه‌ها اطمینان حاصل کنید. با انتخاب رویه مناسب و با کیفیت، می‌توانید جلوه‌ای تازه به دکوراسیون داخلی خانه یا محل کارتان بدهید

تعمیر لقی صندلی نهارخوری

لق بودن صندلی‌ها می‌تواند تاثیر مهمی در ظاهر و کارکرد آن‌ها داشته باشد. پایه صندلی‌های نهارخوری و یا مبل‌ها به عنوان یک قسمت مهم ساختار صندلی، ممکن است در طول زمان دچار شکستگی، ساییدگی یا فرسایش شود. این مشکلات باعث عدم راحتی هنگام نشستن و کاهش کیفیت آن‌ها می‌شود. بنابراین، تعمیر و ترمیم لقی‌ها می‌تواند عملکرد گذشته را به آن‌ها برگرداند. افراد مجرب در زمینه تعمیر مبل و صندلی ابتدا میزان لقی پایه را به‌صورت دقیق بررسی می‌کنند تا شکستگی‌ها، ساییدگی‌ها و سایر آسیب‌ها را مشخص کنند.
به عنوان مثال، اگر پایه‌ها شکسته و یا ترک برداشته باشند آن‌ها را تعمیر یا تعویض می‌کنند. اگر پایه‌ها ساییده شده‌ باشند، ممکن است نیاز به استفاده از موادی برای بازگرداندن ارتفاع اولیه باشد. نکته مهم دیگر در تعمیر لقی صندلی، انتخاب مواد مناسب برای ترمیم است. بسته به نوع صندلی و استفاده از آن، می‌توانید از مواد مختلفی مانند چوب، فلز و پلاستیک برای ترمیم و استحکام‌بخشی به پایه‌ها استفاده کرد. هدف اصلی از این تعمیرات این است که پایه‌های صندلی ارتفاع یکسانی داشته و به مقاومت اولیه دست یابند.
تیم مجرب کارگاه تعمیرات الیران تجربه و دانش لازم برای تعمیر صحیح لقی صندلی‌ها و مبلمان را دارند و می‌توانند راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند. در نهایت، تعمیر لقی صندلی‌ها به راحت‌تر نشستن، استحکام و زیبایی آن‌ها کمک می‌کند. 

کوسن های خوش دوخت با تعمیرات الیران

کوسن‌ها به عنوان یکی از اجزای اساسی دکوراسیون در مبلمان، شناخته می‌شوند. طرح‌ها و رنگ‌های متنوع کوسن‌ها می‌توانند فضای سالن و نشیمن را به‌طور کامل تغییر دهند و به دکوراسیون فضا گیرایی بیشتری ببخشند. با انتخاب پارچه و طرح مناسب برای کوسن‌ها می‌توانید به فضای منزل خود حس گرم و دلنشینی بدهید. 
برخلاف قطعات دیگر مبلمان که معمولاً براساس طرح‌ها و مدل‌های استاندارد ساخته می‌شوند، می‌توانید با انتخاب پارچه موردعلاقه خود کوسن‌هایی با رنگ و طرح دلخواه سفارش دهید و ظاهری زیبا بر مبلمان خود بگذارید. با سپردن دوخت کوسن‌های خود به کارگاه تعیمرات الیران می‌توانید مبلمان را به سلیقه و سبک شخصی‌ خود نزدیک‌تر کنید. از خدمات این کارگاه می‌توان به طراحی و دوخت کوسن‌های سفارشی با توجه به سلیقه و سبک شما، استفاده از انواع پارچه‌های با کیفیت، اعم از پارچه‌های مخملی، گل‌دار، سنتی و فانتزی اشاره کرد.

سخن پایانی

باتوجه به گران بودن مبلمان ایرانی و خارجی مشکل است که بتوان در صورت بروز کوچک‌ترین مشکلی اقدام به تعویض آن‌ها کرد. اگر می‌خواهید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید می‌توانید با تعویض رویه مبل و صندلی‌ها و حتی سفارش کوسن‌هایی جدید ظاهری جدید ایجاد کنید. با انتخاب طرح‌ها و رنگ‌هایی  که با سلیقه شما همخوانی داشته باشند می‌توانید جلوه‌ای منحصربه‌فرد و بی‌نظیر ایجاد کنید. تیم ماهر تعمیرات مبل الیران دارای تخصص در زمینه تعمیرات انواع مبلمان ایرانی و دوخت کوسن‌هایی با پارچه‌های مختلف است.
شماره تماس:

 ۰۲۱-۲۲۴۹۲۶۹۵ ۰۲۱-۲۲۲۹۹۵۰۱ ۰۲۱-۲۲۲۹۹۵۰۲ ۰۲۱-۲۲۹۸۱۳۳۰

 ۰۹۱۲۳۸۱۸۶۵۲

آدرس دفتر: قیطریه، چیذر، خراسانی، پلاک 14
آدرس کارگاه: همت، امام علی شمال، شیان، خیابان طجرلو، سخن سوم، پلاک 77
آیدی اینستاگرام:  eliran.mobl