آموزش زبان در سنین پایین، عملکرد عالی را از خود نشان می‌دهد؛ چراکه فرزند شما در سن کودکی از هر جهتی آمادگی لازم را دارد و می‌تواند به‌راحتی به یادگیری زبان بپردازد. امروزه آموزش زبان انگلیسی به روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد. آموزش سفالگری به زبان انگلیسی یکی از همین راه‌ها در آکادمی قاصدک راه مفید است که مزایا بسیاری را به همراه داشته که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. 

آموزش سفالگری به زبان انگلیسی

بهترین سن یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

بسیاری از افراد معتقد هستند که کودکان نباید تا سن 11 الی 13 سالگی به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند؛ اما با تحقیقات صورت گرفته این نتیجه حاصل شده که این موضوع کاملاً بی‌اساس است و اگر تا 10 سالگی برای یادگیری زبان انگلیسی کودک خود اقدام نکنید این احتمال وجود خواهد داشت که وی نتواند زبان را به‌طور کامل فراگرفته یا حتی به‌صورت صحیح صحبت کند. به‌طور کلی می‌توان گفت که یادگیری زبان انگلیسی قبل از 10 سالگی بهترین انتخاب است.

فواید آموزش سفالگری به زبان انگلیسی

از فواید آموزش سفالگری به زبان انگلیسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش خلاقیت

سفالگری هنری است که کودکان توسط آن می‌توانند ابزارهای متعددی را بسازند. همچنین در کنار ساخت ابزار، با واژگان بسیاری آشنا شوند و دایره لغات خود را افزایش دهند. در کنار یادگیری زبان انگلیسی، خلاقیت کودکان نیز افزایش می‌یابد.

  • افزایش تمرکز

سفالگری نیاز به دقت و تمرکز دارد تا کودک بتواند بهترین اثر هنری را خلق نماید. به همین علت کودکان با آموزش این هنر می‌توانند تمرکز خود را افزایش دهند.

  • کاهش استرس

به‌طور کلی کودکان در کلاس‌ها جنب‌وجوش بسیاری دارند و برخی از آن‌ها نیز ممکن است برای اولین حضور در کلاس، استرس داشته باشند؛ اما آموزش سفالگری همراه با زبان انگلیسی به آن‌ها کمک می‌کند تا نسبت به یک چیز تمرکز کنند و در نتیجه میزان شیطنت یا استرس آن‌ها کاهش می‌یابد.

  • ورزشی برای دست ها

کودکان می‌توانند با استفاده از این هنر علاوه‌بر فراگرفتن زبان انگلیسی و کسب خلاقیت بسیار، به تقویت مچ و بازوهای خود نیز بپردازند. در نتیجه آموزش سفالگری در کودکی باعث می‌شود که کودکان در بزرگسالی دست و مچ قوی داشته باشند.

  • اجتماعی شدن

کودکان با شرکت در کلاس‌های سفالگری می‌توانند به‌راحتی با همسن و سال‌های خود ارتباط برقرار نمایند و با آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت کنند. در نتیجه در بزرگسالی فرد با اعتمادبه‌نفسی شده و روابط عمومی بالاتری نیز خواهند داشت. آن‌ها همچنین از نظر اسپیکینگ یا صحبت کردن به زبان انگلیسی نیز قوی‌تر خواهند شد.

سخن پایانی

یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین مزایا بسیاری دارد. در همین راستا والدین می‌توانند کودکان خود را به آکادمی زبان کودکان قاصدک راه مفید بسپارند تا آن‌ها بهترین آموزش زبان انگلیسی را تجربه نمایند. این آکادمی در کنار آموزش زبان، به آموزش سفالگری نیز می‌پردازد که باعث می‌شود کودکان خلاقیت بیشتری داشته باشند. لازم به ذکر است که سفالگری به اجتماعی شدن، ورزش، کاهش استرس و افزایش تمرکز کودکان کمک شایانی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق یکی از راه‌های زیر اقدام نمایید.
آدرس: شعبه 1، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان 21 متری گل‌ها، توحید دوم
شعبه 2، دریاچه چیتگر، صیادهای 2، برج اس 5، اجتماعات 1و2
شماره تماس:۰۲۱-۸۸۰۹۳۴۲۹ ۰۲۱-۸۸۰۸۲۶۲۸
 ۰۹۱۲۵۴۹۹۰۷۶

اینستاگرام: gasedak.academy