نخستین ناحیه‌ای که نشانه‌های پیری در آن ظاهر می‌شود را می‌توان پوست اطراف چشم دانست. این مسئله ناشی از نازک‌تر بودن پوست این بخش در مقایسه با دیگر نواحی بدن است. پلکسر لیفت پلک یک روش مؤثر و غیرتهاجمی بوده که شما می‌توانید با کمک آن، چین‌وچروک‌های دور چشم را از بین برده و افتادگی پلک را برطرف نمایید. این روش به کمک تکنولوژی پلاسما انجام می‌گیرد و انجام آن، نتایج چشم‌گیری را در پی دارد‌. در طول انجام این روش درمانی درد خاصی را احساس نخواهید کرد و پس از آن نیز تنها یک هفنه زمان لازم است تا بهبودی به ‌صورت کامل انجام گیرد. با انجام پلکسر لیفت پلک، زیبایی را به چهره خود هدیه دهید.

پلکسر لیفت پلک چشم 

پلکسر لیفت پلک چشم؛ از جمله بهترین خدمات دکتر طالبی 

نام دیگر پلکسر در واقع لیفت بوده و این پروسه با کمک تکنولوژی پلاسما انجام می‌گیرد. پزشک از انرژی پلاسما کمک می‌گیرد تا زخم‌های بسیار ریزی را در بخش چروک و افتادگی‌های چشم ایجاد کند. این زخم‌ها پوست را تحریک کرده و سبب می‌شود که پوست نسبت به آن واکنش نشان دهد. یکی از پاسخ‌هایی که بدن شما در راستای بهبود این زخم‌ها می‌دهد، ساخت کلاژن بیشتر است. کلاژن از جمله اصلی‌ترین اجزای ساختمانی پوست به‌ حساب می‌آید که نقش مؤثری در ترمیم و بازسازی پوست ایفا می‌کند.
 در طول انجام پلکسر، با لیفت پوست پلک شاهد برطرف شدن افتادگی ‌پلک هستیم. به این صورت پوست کشیده شده و پوست نواحی چشم‌ و صورت ظاهر بهتری به خود می‌گیرد. در این شیوه درمانی از تکنولوژی پلاسما استفاده می‌شود؛ بنابراین، یک مدل جراحی به ‌حساب نمی‌آید و نیازی برای انجام بیهوشی عمومی و بخیه زدن دیده نمی‌شود. در این شرایط، دیگر شما به عوارض پیش و پس از جراحی دچار نخواهید شد و از این بابت جایی برای نگرانی باقی نمی‌ماند. پزشک از تکنولوژی پلکسر کمک گرفته و طبق آناتومی چهره و سلیقه شما بهترین نتایج را رقم می‌زند. پلکسر پلک چشم در موارد زیر مورداستفاده قرار می‌گیرد. 
•    برطرف کردن چین‌وچروک‌های دور چشم
•    حذف یا کاهش افتادگی پلک
•    لیف و سفت‌سازی پلک‌ها
•    جوان‌سازی دور چشم
•    جهت درمان افتادگی شدید پلک که امکان دارد منجر به اختلال در بینایی شود نیز کاربرد دارد. 

کاربرد پلکسر لیفت  

در گذشته برطرف کردن مشکل افتادگی پلک تنها از طریق عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی امکان‌پذیر بود؛ اما امروزه تکنولوژی و علم پزشکی پیشرفت‌های زیادی داشته و شیوه پلکسر، رویای بسیاری از افراد را محقق ساخته است. تکنولوژی پلکسر به شما در داشتن چشم‌هایی جوان‌تر و زیباتر کمک می‌کند و دیگر لازم نیست به ‌سراغ انجام جراحی بروید. موارد زیر اشاره به کاربردهای پلکسر لیفت پلک دارد. 
•    افتادگی پلک فوقانی
•    پف پلک پایینی
•    چروک‌های گوشه چشم که از آن‌ها تحت عنوان چروک‌های پا کلاغی یاد می‌شود. 
•    ضایعات پوستی ریز، زگیل‌های کوچک، خال‌های سطحی و گزانتلاسما
•    خط خنده و چروک‌های ایجاد شده در بالا و پایین (به‌ویژه در افراد سیگاری)

مزایای انجام پلکسر لیفت پلک توسط دکتر طالبی

پلکسر لیفت پلک از جمله روش‌های زیبایی بوده که به ‌منظور رفع افتادگی پلک انجام می‌شود. این شیوه درمانی توسط دکتر طالبی و با استفاده از جدیدترین متدها صورت می‌گیرد؛ از این رو، نتایج به‌ دست آمده بسیار دقیق و طبیعی به ‌نظر می‌رسند. پلکسر یک شیوه فاقد درد بوده و تنها به یک بی‌حسی موضعی نیاز دارد. در طول پروسه بیهوشی و بخیه انجام نشده؛ از این رو، دوره نقاهت کوتاه خواهد بود. 
شیوه پلکسر عملکرد بسیار موفقی داشته و با انجام آن، تنها طی چند دقیقه چین‌وچروک‌ها و خطوط ریز صورت از بین می‌روند. این شیوه درمانی به‌ شکل ایمن و دقیق انجام می‌گیرد و در طول آن، شاهد ایجاد هیچ برش خاصی نیستیم؛ از این رو، پلکسر یک روش تهاجمی به‌حساب نمی‌آید و انجام آن، خطری را در پی ندارد. 

عوارض جانبی پلکسر پلک 

از آنجایی که پلکسر یک شیوه غیرتهاجمی بوده و برای انجام آن نیازی به بیهوشی عمومی یا بخیه دیده نمی‌شود، انجام آن به نسبت دیگر شیوه‌های درمانی خطرات کمتری را در پی دارد. امکان دارد که شما در بخش تحت درمان تا حدی متوجه سوزش یا مورمور شوید یا اینکه روی پوستتان شاهد ایجاد نقاط قهوه‌ای یا پوسته باشید. پاکسازی و‌خشک ‌کردن این ناحیه باید به‌صورت منظم انجام گیرد تا فرد به عفونت دچار نشود. درمان نقاط حساسی همچون چشم امکان دارد سبب شود که به مدت یک هفته ورم داشته باشید. 

طول مدت بهبودی لیفت پلک 

به مدت چند ساعت پس از درمان امکان دارد که شما همچنان سوزش را احساس کنید؛ اما با این وجود، بلافاصله پس از انجام عمل امکان از سر گرفتن فعالیت‌های روزمره برای شما وجود دارد یا حتی می‌توانید به رانندگی بپردازید. در این شرایط، پزشک یک پماد دارویی را به شما معرفی می‌کند که همرنگ پوست خودتان است و به شما کمک می‌کند تا ناحیه موردنظر را بپوشانید و در مقابل نور از آن‌ها مراقبت کنید.از این پماد باید به مدت یک هفته استفاده کنید تا بهبودی کامل حاصل شود. در طول این مدت، استفاده از لایه‌بردارها و شوینده‌ها ممنوع است. برای اینکه به نتیجه موردنظر خود دست یابید، امکان دارد پزشک لازم ببیند که شما دو تا شش جلسه درمانی را پشت سر بگذارید. 

عوارض جانبی پلکسر پلک

سخن پایانی 

پلکسر لیفت ابرو از جمله روش‌های پرطرفدار امروزی بوده که به‌منظور رفع چین‌وچروک پوست ناحیه چشم و برطرف کردن افتادگی‌ها انجام می‌گیرد. علاوه‌بر این موارد، این شیوه درمانی در برطرف کردن افتادگی پلک فوقانی و پف پلک پایینی نیز نقش دارد.‌ با انجام آن شما می‌توانید زیبایی و جوانی را به پوست ناحیه چشم خود بازگردانید. این شیوه درمانی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و به‌روزترین متدها در مطب دکتر طالبی انجام می‌گیرد. از آنجایی که این شیوه درمانی به‌ صورت غیرتهاجمی انجام می‌شود، دیگر نیازی به بیهوشی عمومی و بخیه زدن نبوده و شما با خیالی راحت می‌توانید جهت انجام پلکسر لیفت پلک، مشکل خودتان را به دکتر طالبی بسپارید.  
آدرس: آدرس مطب هروی:
هروی، خیابان موسوی، مرکز تجاری تیداسنتر، طبقه ۴، اداری واحد B۳
آدرس مطب پیروزی:
پیروزی، خیابان شکوفه، روبروی فروشگاه افق کوروش، ساختمان امیرکبیر، طبقه ۵،واحد۱۰

تلفن: ۰۲۱-۳۳۳۵۰۰۱۲ ۰۲۱-۲۲۲۵۱۲۲۵

 ۰۹۰۰۳۱۳۵۳۳۳ ۰۹۰۰۲۲۵۲۰۵۲ ۰۹۹۱۵۵۸۶۲۳۳