کراتین پروتئینی است که در موهای همه وجود دارد و باعث درخشش و صافی آن می‌شود‌. کمبود یا نبود کراتین سبب می‌گردد تا موها حالتی وز و ناصاف به خود بگیرند. برای رفع این حالت، به‌جای استفاده از اتو مو می‌توانید کراتینه کردن را امتحان کنید که ماندگاری طولانی‌تری نیز دارد. با این روش ویتامین‌های لازم برای حفظ سلامتی موها تامین شده و فولیکول‌ها نیز پاکسازی می‌گردند. همچنین کراتین قادر به افزایش مقاومت مو در برابر عوامل آسیب‌رسان و مضر است. موهای وز و فر برای کراتین کاندیداهای مناسبی هستند. 

بهترین مرکز کراتین مو در تهران

آشنایی با کراتینه مو 

کراتینه کردن باعث احیا نقاطی از مو که آسیب دیده‌اند، می‌شود. کراتین پروتئینی ضروری برای حفاطت از مو و انعطاف‌پذیری آن است که به مرور زمان در موها کاهش می‌یابد. افزایش سن و استفاده از رنگ موهای شیمیایی باعث کاهش کراتین شده و به موها حالت وز می‌دهند. توسط این روش، کراتین از دست رفته مجدداً جایگزین شده و موها به استقامت قبلی خود می‌رسند. با استفاده از این پروتئین برای احیا مو، موهایتان صاف‌تر شده و می‌توانید به سادگی آن‌ها را بیارایید. لازم به ذکر است که این روش نسبت به سایر روش‌ها ایمن‌تر و بی‌ضررتر است.
پیش از این‌که برای کراتینه کردن موهای خود اقدام کنید، اطمینان یابید که موهای شما مناسب برای این کار است. موهای وز و فر می‌توانند گزینه خوبی برای کراتینه باشند؛ اما کراتینه به هیچ وجه برای موهای صاف و لخت مناسب نخواهد بود. نکته قابل توجه دیگر این است که باید به یک آرایشگر حرفه‌ای برای انجام کراتینه مو مراجعه نمایید. مراجعه به آرایشگرهای غیرحرفه‌ای می‌تواند آسیب زیادی را برای موهایتان به همراه داشته باشد. تیم مجرب مرکز کراتین نانا، کراتین مو را به روش اصولی و مطمئن انجام می‌‌دهند.

مزایای کراتین مو در مرکز کراتین نانا

کراتین به بهبود و حفط سلامتی موها و کف سر کمک می‌کند. کراتین حاوی بیوتین است که در افزایش انعطاف‌پذیری پوست سر و افزایش ضخامت تار مو موثر خواهد بود. همچنین اشعه‌های مضر مانند اشعه ماورابنفش که در طول روز با آن‌ها مواجه هستیم، به مرور زمان باعث خشکی موها می‌شوند. کراتینه می‌تواند این خشکی را از بین برده و سبب درخشندگی آن‌ها گردد. همچنین کراتین حاوی ویتامین E بوده که براق‌تر شدن موها را به‌دنبال خواهد داشت. پروتئین و مواد معدنی مفید موجود در کراتین منافذ آسیب دیده را احیا کرده و فولیکول‌ها را تغذیه می‌کنند. در نتیجه کلاژن‌سازی افزایش یافته و تارهای مو قوی‌تر و سالم‌تر رشد خواهند کرد.
لازم به ذکر است که این مواد معدنی باعث می‌شوند تا آلودگی‌ها اثرات منفی کم‌تری روی موها بگذارند. افزایش مقاومت در برابر آسیب‌های محیطی نیز از دیگر مزایای این روش محسوب می‌شود. ریزش مو و شکنندگی از عوارض آسیب‌های محیطی هستند که ویتامین‌های E و C موجود در کراتین آن‌ها را بطرف می‌سازند. ویتامین C با پاکسازی فولیکول‌ها و رفع آلودگی‌ها و ویتامین E مانند یک سد حفاظتی از این آسیب‌ها جلوگیری می‌کنند‌. همچنین یکی دیگر از مزایای این ویتامین‌ها، تسریع بازسازی سلول‌های پوست سر که در اثر اشعه ماورابنفش تخریب شده بوده‌اند، است. در نتیجه تارهای موی آسیب دیده بهبود یافته و صاف‌تر و درخشنده‌تر رشد خواهند کرد. در نهایت کراتینه باعث بهبود بافت مو خواهد شد. توسط این روش می‌توانید موهایی سالم و بدون موخوره‌ای داشته باشید.

سخن پایانی

کراتین پروتئینی مفید برای حفظ سلامت و انعطاف‌پذیری مو است که کمبود آن سبب وزی مو می‌گردد. با کراتینه می‌توانید با موهای آسیب ‌دیده و فر خود خداحافظی کنید. از مزایای این روش می‌توان به افزایش مقاومت موها در برابر آلودگی، آسیب‌های محیطی، تغذیه و پاکسازی فولیکول مو و بهبود درخشندگی اشاره کرد. ویتامین‌ها و بیوتین موجود در این پروتئین سلامت موها را تضمین می‌کنند. در سالن زیبایی نانا خدمات کراتینه با بهترین کیفیت ارائه می‌گردد. شما می‌توانید جهت اخذ نوبت یا انجام مشاوره از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید.
آدرس: بالاتر از میدان ملت، سر پیچ شمس آباد، پلاک ۲
شماره تماس: ۰۲۱-۲۲۵۰۶۸۳۰

 ۰۹۱۲۵۳۴۳۴۷۳

اینستاگرام: nana_salon