اگر شما هم از آن دسته بانوان خوش‌سلیقه‌ای هستید که به آراستگی ناخن‌های خود اهمیت می‌دهید و ناخن‌هایی با لاک‌های خوش‌رنگ را می‌پسندید، بهتر است بدانید ژلیش روشی ایده‌آل برای دستیابی به این مهم است. ژلیش نوعی لاک موقت است که به مدت طولانی و همانند روز اول، بدون ایجاد خط و خش روی ناخن شما باقی می‌ماند. ژلیش به سرعت زیر نور لامپ مخصوص خشک شده و با گذشت زمان دچار رنگ‌پریدگی و ترک نمی‌شود. اگر به مرکز زیبایی معتبری مانند مرکز کراتین نانا برای پاک کردن آن مراجعه کنید به ناخن هیچ آسیبی وارد نمی‌شود.

بهترین مرکز برای کاشت ناخن در تهران

ژلیش ناخن چیست؟

ژلیش ناخن از روش‌های مدرنی است که امروزه برای آراستن ناخن‌ها در میان خانم‌ها طرفداران بسیاری دارد. در این روش لاک با ماده ژل مانندی به نام اکریلیک مخلوط می‌شود. این ترکیب نسبت به لاک معمولی دوام بیشتری داشته و به مرور زمان دچار پریدگی و خراش نمی‌گردد. ژلیش در سه مرحله انجام می‌گیرد. در مرحله اول ژل پایه، در مرحله دوم ژل رنگ و در نهایت تمام ژل را روی ناخن قرار می‌دهند تا رنگی طبیعی داشته باشد.

تفاوت ژلیش با لاک معمولی

لاک ژلیش برخلاف لاک معمولی با قرار گرفتن در معرض هوا خشک نمی‌شود. برای خشک شدن این لاک باید انگشتان خود را زیر نور لامپ مخصوصی قرار دهید تا لاک خشک شده و سفت‌تر گردد. معمولاً از لامپ LED یا UV برای این منظور استفاده می‌کنند. اگر پس از خشک شدن یک لایه، علاقه‌مند باشید تا لایه دیگری نیز روی آن بزنید، باید مجددا، ناخن‌های خود را در معرض این اشعه‌ها قرار دهید. همچنین پس از استفاده از پوشش آخر لاک و در مرحله نهایی نیز باید ناخن‌های خود را مجدداً زیر نور لامپ قرار دهید. تاپ کوت یا همان پوشش نهایی برای حفاظت از لاک اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برحسب سلیقه مشتری این تاپ کوت می‌تواند براق یا مات باشد.

آیا ژلیش ناخن مضر است؟

اگر شما هم‌ نگران سلامتی ناخن‌های خود هستید، بهتر است بدانید که ژلیش برای ناخن‌های‌تان هیچ ضرری ندارد. ممکن است در مورد برخی از آسیب‌هایی که ژلیش می‌تواند به‌وجود آورد، شنیده باشید؛ اما این آسیب‌ها به این روش مرتبط نبوده، بلکه با پاک کردن نامناسب ایجاد می‌شوند. برای جلوگیری از آسیب دیدن ناخن طبیعی هنگام پاک کردن لاک ژلیش، باید از مواد باکیفیت و روش‌های اصولی استفاده شود. در مرکز کراتین نانا ژلیش و پاک کردن آن با مواد و پاک‌کننده‌های مرغوب و بدون ایجاد هیچ‌گونه آسیبی انجام می‌گیرند. 
برخی از افراد نیز تصور می‌کنند که ژلیش از تنفس ناخن جلوگیری می‌کند؛ اما باید بدانید که ناخن به‌خودی خود جزئی مرده است که هیچ‌گونه تنفسی ندارد. اگر پس از پاک کردن ژلیش با مقداری آسیب دیدگی مواجه شده‌اید، می‌توانید از روغن‌های مناسب ترمیم و تقویت ناخن استفاده نمایید. همچنین لازم است از جدا کردن کوتیکول ناخن هنگام مانیکور بپرهیزید تا از عفونت جلوگیری شود.

مزایای ژلیش در سالن زیبایی نانا

ژلیش ناخن علاوه‌بر ایجاد ظاهری آراسته و مرتب، مزایای دیگری نیز دارد. یکی از این مزایا سرعت آن در خشک شدن است. مطمئناً شما هم با موقعیت آزاردهنده ثابت نشستن در یک مکان و مراقبت از لاک ناخن‌ها پس از لاک زدن جهت جلوگیری از ایجاد ظاهری ناخوشایند برای ناخن‌ها، آشنا هستید. با ژلیش دیگر نیازی به ثابت نگهداشتن ناخن‌ها برای خشک ‌شدن نخواهد بود. لاک ژلیش با قرار گرفتن در مدت زمانی کوتاه و در حدود یک دقیقه زیر نور لامپ مخصوص، کاملاً خشک می‌شود. همچنین از دیگر مزایای آن ترک عمل جویدن ناخن برای افرادی است که این به کار عادت دارند. 
لاک ژلیش در اثر برخورد با اجسام سخت و تیز مانند لاک معمولی دچار هیچ‌گونه خراشی نمی‌شود. حتی پس از چندین بار شستن دست‌ها نیز این لاک‌ها ترک برنداشته و شفافیت خود را حفظ می‌کنند‌. بدین صورت لاک‌هایی منظم و شفاف خواهید داشت. ژلیش دچار رنگ‌پریدگی نیز نمی‌شود و مقاومتی بی‌نظیر روی ناخن‌ها از خود نشان می‌دهد. لازم است بدانید که استفاده از ژلیش جهت محافظت از ناخن‌ها برای افرادی که با مواد شیمیایی و الکل در تماس هستند، روشی موثر است.

نیل بار تخصصی در تهران

سخن پایانی

ژلیش از روش‌های جدید و پرطرفدار برای دستیابی به ناخن‌هایی رنگارنگ و مرتب در بین بانوانی است. ژلیش با مقاومت بالای خود دچار خراشیدگی، رنگ‌پریدگی و ترک نمی‌شود. همچنین این روش سبب وارد شدن هیچ‌گونه آسیب به ناخن‌ها نشده و حتی برای افرادی که با مواد شیمیایی سروکار دارند، روشی ایده‌آل است تا از آسیب دیدن ناخن‌های خود جلوگیری نمایند. با مراجعه به سالن زیبایی نانا می‌توانید به ناخن‌هایی مرتب و آراسته مطابق سلیقه خود دست یابید. شما می‌توانید جهت اخذ نوبت یا انجام مشاوره از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید.
آدرس: بالاتر از میدان ملت، سر پیچ شمس آباد، پلاک ۲
شماره تماس:

۰۲۱-۲۲۵۰۶۸۳۰

 ۰۹۱۲۵۳۴۳۴۷۳

اینستاگرام: nana_salon