گروه کالا و خدمات

تشریفات مجالس ناطقی

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

لواسان، کمربندی لواسان
نیاوران، روبروی منظریه

توضیحات

حضور از سال ۱۳۷۹ و برگزاری صدها مجالس موفق تضمینی است بر بودن گزینه مناسب برای شما
با بیش از ۴۰ باغ و تالار اختصاصی و برگزاری مجالس در شرق و غرب تهران و لواسان
همراه با جدیدترین منوهای ۲۰۱۶، پکیج های متنوع بودجه ای و تست زنده مراسم
بی شک یکی از دشوارترین انتخاب های شما در زندگی، انتخاب مکان و افراد مناسب و قابل اعتماد جهت برگزاری مجالس نامزدی و عروسی شما است
این مراسم فقط ۱ بار برگزار میشود و علاوه بر جلب رضایت زوجین، رضایت مهمانان شرکت کننده نیز باید جلب شود و نتیجه آن خاطره ای خوش برای همه باشد و معمولا امکان برگشت و اصلاح خطا و کاستی ها وجود ندارد.
لذا گروهی که مسئولیت برگزاری این مراسم و هماهنگی کلیه اجزا و افراد را به آنها می سپارید باید بسیار با تجربه و کارآزموده بوده و علاوه بر برگزاری بهترین مراسم توانایی و تجربه برطرف کردن مشکل و مواجهه با هر گونه ناهماهنگی پیش آمده و جلوگیری از تحمیل هرگونه استرس به شما را داشته باشند، تا شما بدون کوچکترین نگرانی از این مراسم لذت ببرید.
تشریفات مجالس ناطقی با بیش از ۱۵ سال سابقه و تجربه رسمی در این امر و در اختیار داشتن باغ و تالارهای منحصر بفرد در نقاط خوب تهران و لواسان و همچنین تجربه کافی در برگزاری مجالس در لواسان در باغ و تالار های اختصاصی خود گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
ارائه بهترین متنوع ترین منوی غذا طبخ شده توسط آشپزان حرفه ای و منوی خدمات با تنوع بالا و پرسنل کارآزموده و ثابت که در این زمینه تجربه و تبحر کافی داشته و آموزش تخصصی مستمر و بروز دارند، از ویژگی های این گروه خدماتی است.
بی شک هنر برگزارکننده مجالس این است که رضایت کامل مشتریانش را با اخلاق و کار حرفه ای قبل و بعد از برگزاری مجالس داشته باشد و هر یک از مشتریان به حدی رضایت داشته باشند که با اطمینان و ایمان کامل زوج های دیگری را نیز معرفی نمایند.
تشریفات مجالس ناطقی همیشه آماده است تا این مسئولیت خطیر را بر عهده گیرد و به دور از کمترین نگرانی و استرس مجالسی نمونه برای شما برگزار نماید.
شما میتوانید در صورت تمایل و با هماهنگی در یکی از مراسم ما حضور داشته و تست زنده مراسم داشته باشید.
لطفا توضیحات و منوهای غذا و خدمات ما را با ورود به سایت ما از طریق لینک سایتی که در بالای این صفحه قرار داده شده مشاهده نمائید و جهت ارائه توضیحات بیشتر و منوهای متفاوت بودجه ای و هر گونه اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...