گروه کالا و خدمات

سالن زیبایی لی لی

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

شهرک غرب، خیابان ایران زمین، بعد از خیابان چهارم، پلاک ۴۷

توضیحات

با ما همچون اثر انگشت خود خاص باشید ...
میکاپ آرتیست: لی لی رضایی
ما سالن زیبایی لی لی را از سال ۱۳۸۷ به شماره مجوز ۳۳۰۹/۹۱ با مدیریت خانم لیلا رضایی در منطقه شهرک غرب واقع در غرب تهران افتتاح کردیم و در حال حاضر با ۳۰ نفر پرسنل در محیطی خوشآیند میزبان مشتریان‌مان هستیم. کلیه خدمات مورد نیاز بانوان نظیر رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مانیکور و پدیکور، طراحی ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، کاشت مژه، خدمات عروس با بهترین کیفیت و جدیدترین متد برای مشتریان ما مهیا است. هدف ما از آرایش، زیباسازی متناسب با چهره و سلیقه شماست.
مد‌ها و سبک‌ها می‌آیند و می‌روند؛ از بین تمامی آنها تمرکز اصلی ما بر روی مشتریان‌مان است؛ چرا که آنها استحقاق زیبا بودن را دارند. مشتریان ما حق دارند همواره از ما با منصفانه‌ترین قیمت، بهترین کیفیت را طلب کنند.
خدمات ما:
- طراحی و کاشت ناخن
- ابرو
- اپیلاسیون
- اکستنشن
- ویتامینه و کراتینه
- کوپ و کوتاهی مو
- رنگ مو
- میکاپ و گریم عروس
- خدمات عروس
- آرایش، گریم و میکاپ عروس
- شینیون
- ناخن

خانمها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می دهند، برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن هایشان و برای پوشاندن ناخن هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارند و از شکنندگی آن ناراحت هستند کاشت را تجربه می کنند.
این روش یکی از بهترین نوع کاشت است که نسبت به کاشتهای دیگر کمترین آسیب را دارد هم از نظر آسیب نرسیدن به صدف ناخن و دیگری حساسیت پیدا نکردن نسبت به مواد و نداشتن سوهان کشی در کار، کاشت ژل به ناخن حالت شیشه ای و شاین زیبایی می بخشد و به دست طراوت و جلوه خاصی می دهد .

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...