گروه کالا و خدمات

مجتمع سیمای فرشتگان (شعبه 1 و 2)

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

مدرسه (پیش دبستان و دبستان دخترانه): نارمک، چهارراه تلفن خانه، کوچه درهوشت، پلاک ۱۸-۲۰
استخر کودکان: نارمک، چهارراه تلفن خانه، کوچه زرکش، پلاک ۷
مهدکودک ۶ ماه تا ۶ سال: نارمک، چهارراه تلفن خانه، نبش میدان چهلم

توضیحات

* پیش دبستانی و دبستان دخترانه سیمای فرشتگان:
پیش دبستانی و دبستان تمام هوشمند سیمای فرشتگان با برنامه های هنری، فرهنگی، علمی و پژوهش همراه با کارگاه ها و جشنواره های مربوط به آثار دانش آموزان با فوق برنامه های زبان انگلیسی، کامپیوتر، نقاشی و طراحی، هنرهای دستی و تجسمی، شعرخوانی، رباتیک، چرتکه، روبیک، فلسفه و تفکر، تاتر، موسیقی، داستان نویسی، خوشنویسی، مهارت های زندگی، اسکیت، باله در آب، کلاس های ورزشی
* استخر کودکان سیمای فرشتگان (چهار فصل)
پسران و دختران ۳ تا ۱۳ سال
سیستم گرمایش از کف
آموزش تخصصی شنا به کودکان همراه با مربیان متخصص کار با کودک
از مبتدی تا پیشرفته با امکان حضور مادران
با ارائه مدرک نجات غریقی
* مهدکودک سیمای فرشتگان

مدرسه از مهم‌ترین نهادهای اجتماعی، تربیتی و آموزشی است که در کنار خانواده به منظور تربیت صحیح و همه جانبه‌ی، اخلاقی، علمی، آموزشی، پژوهشی، اجتماعی و کشف استعدادها و هدایت رشد متوازن روحی و معنوی و جسمانی فرزندانمان می باشد .
سعی ما در مجتمع آموزشی سیمای فرشتگان رسیدن به تربیت جامع است. تربیتی که دربرگیرنده‌ی جنبه های علمی-پژوهشی، اخلاقی و اجتماعی باشد. تلاش ما این است که با توجه به مقتضیات زمان تغییرات لازم را در این راستا انجام بدهیم و همه امکانات و علوم را به خدمت دانش آموزانی خودباور و بانشاط و با اعتماد به‌نفس بگماریم. اگر تا امروز موفقیت در گرو گرفتن نمرات برتری در دروسی مثل ریاضی و فارسی و ... بوده است، امروزه دیگر این حد از آگاهی برای موفقیت کفایت نخواهد کرد و اولیایی که فرزندانشان را به دست ما می سپارند انتظار دارند در کنار این حداقل ها، محیط مدرسه به گونه ای فراهم باشد تا فرزندانشان با کسب مهارت هایی که در زندگی مهم هستند، بتوانند در زندگی امروز و فردایشان موفق باشند.
به منظور فراهم آوردن چنین محیطی و همچنین ارتقای هر چه بیشتر کیفیت آموزشی، در این مجموعه سعی شده است تا از آخرین تحقیقات دانش روز در زمینه یاددهی و یادگیری، بهره ببریم و بر مبنای تئوری انتخاب و کمک گیری از تیم مشاوره ای حرفه ای برنامه های آموزشی و تربیتی خود را تدوین نماییم. اين واحد آموزشی به ياری خداوند متعال می كوشد تا با ارائه برنامه ای علمی مبتنی بر به روز ترین روش های علمی دنیا سهم كوچكی در راه رشد و اعتلای فرزندان ايران عزيزمان ايفا كند.

سيستم آموزشی تمام سيستم تلويزيونهای هوشمند تمام تاچ ٢٠١٨k۴ در تمام كلاسهای دبستان سيمای فرشتگان آموزش معكوس توسط دانش آموزان هر كلاس
همراه با استخر چهار فصل سيستم گرما از كف

تلفن: ٠٢١٧٧٩١١٠١٦ و ٠٢١٧٧٩٣٩٣٩٤

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...