گروه کالا و خدمات

دکتر گیتا مجیدزاده - لیزر

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

زعفرانیه، مقدس اردبيلی، بین پسیان و میدان الف، ساختمان پزشکان ١٠٠، واحد ٤٠٣

توضیحات

مهم است که بدانید:
اصلاح فرم لب با ژل های هیالورونیک اسید طبیعی که از برندهای معتبر باشند، هیچ گونه عارضه ای ندارند. زیرا هیالورونیک اسید، به صورت طبیعی در پوست ما موجود می باشد و وظیفه حفظ آب دارد و با ورود آن به بدن، سیستم ایمنی بدن به هیچ عنوان آن را ماده خارجی تشخیص نمی دهد. زمانی که سازمان غذا و داروی امریکا پس از چندین سال تحقیق و تست تاییدیه ای صادر می کند مطمئنا هیچ عارضه ای نخواهد داشت.
در کشور ما مارک های مختلف ژل وجود دارد که با قیمت ها مختلف عرضه می شوند از محصولات قاچاق بی نام و نشان ساخت چین که هر سی سی را می توان با قیمتی حدود ۵۰ هزار تومان (و حتی کمتر) تهیه کرد تا برند های معتبر مانند استایلج فرانسه و تئوسیال سوئیس که هر سی سی از آنها ۴۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
(قیمت های فوق تنها قیمت دارو بدون دستمزد پزشک می باشد، به ازای یک سی سی)
پیش از تزریق بسته بندی و مارک ژل را بررسی نمایید، همچنین بسته بندی دارای برچسب تاییدیه وزارت بهداشت باشد، این برچسب تایید می کند این محصول اصل می باشد و همچنین تحت دما و شرایط استاندارد وارد کشور شده است.
پس از پایان تزریق باید تگ و شناسنامه ژل به شما داده شود تا اگر در هر نقطه ای از دنیا قصد تزریق مجدد داشتید تیم پزشکی از ژل موجود در لب شما اطلاع داشته باشد.
میزان ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید طبیعی و خالص بیش از ۶ ماه تا یک سال نمی باشد، ژل هایی که ماندگاری طولانی تری دارند احتمالا هیالورونیک اسید خالص نمی باشند و احتمال عارضه دارند و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
اصلاح فرم لب معمولا به یک سی سی ژل نیاز دارد که یک سی سی هم برای حفظ فرم طبیعی در دو مرحله به فاصله دو هفته انجام می شود.
هزینه یک سی سی ژل استایلج فرانسه و تئوسیال سوئیس با دستمزد تزریق: ۷۰۰ الی ۸۰۰ تومان
معمولا یک سی سی در ۲ جلسه تزریق می شود. (بابت جلسه دوم هزینه ای دریافت نمی شود)
تمام مراحل با بی حسی کامل و ۱۰۰ درصد می باشد و حین تزریق هیچ گونه احساسی در ناحیه لب نخواهید داشت.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...