گروه کالا و خدمات

دکتر ندا هادی - دندانپزشک

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

سید خندان، ضلع شمال شرقی سید خندان، ساختمان ۲۴، طبقه اول غربی، واحد ۵

توضیحات

وقتی دندان های زیبا داشته باشی همیشه با لبخند آغاز میکنی!

انواع روکش های زیبایی (تمامی چینی، لامینیت، زیرکونیا و ...)
اصلاح طرح لبخند و ردیف کردن دندان ها بدون ارتودنسی (لامینیت ونیر)
سفید کردن دندان ها (بلیچینگ)
مرتب کردن دندان ها با حداقل تراش در یک جلسه
انواع ایمپلنت های دندانی
جراحی لثه با متد پیشرفته
درمان ریشه دندان ها به صورت تخصصی
عصب کشی با پیشرفته ترین روش های روز دنیا
استفاده از وسایل یکبار مصرف همراه با آخرین متد استریلیزاسیون با اتو کلاو تیپ B

انجام درمان های تخصصی دندانپزشکی
بستن فاصله بین دندان ها بدون ارتودنسی تنها در یک جلسه، اصلاع نامرتبی و بدشکلی دندان ها در یک جلسه
اصلاح طرح لبخند، پروتز کامل و متحرک، انواع روکش های تخصصی تمام سرامیک (لمینیت، Emax، ...)
کمترین درد و هزینه، مراحل درمان در یک جلسه با تعیین وقت قبلی

انواع لمینت دندان
لمینیت ها ( ونیرها ) دو نوعند :
لمینت سرامیکی دندان (روش غیر مستقیم): این لمينت دندان سرامیکی از جنس سرامیک یا در اصطلاح عامیانه تر از جنس چینی هستند. دارای ظاهری زیباتر بوده، ثبات رنگ بیشتری داشته. این ونیرها پس از قالب گیری در لابراتوار ساخته میشوند. هزینه ی لمینت دندان با این روش در مقایسه با روش دیگر بیشتر است.
لمینت کامپوزیتی ( روش مستقیم ): در مقابل لمینت سرامیکی، كامپوزيت دندان قرار دارد که نسبت به لمینت سرامیکی تراش کمتری به دندان داده میشود (و حتی در مواردی که شرایط دندانی مناسب باشد بدون تراش انجام میشود) و نسبت به لمينت های سراميكي مقاوم ترند، میزان پاليش پذیری (براق تر شدن سطح) و عبور نور کامپوزیت دندان بیشتر است و تنوع رنگ بیشتری داشته (پس میتواند کاملا همرنگ دندانهای دیگر باشند). همچنین قیمت لمینت دندان با این روش ارزان تر از روش دیگر است.

چه کسانی کاندید لمینت دندان هستند؟
١. کسانی که دندانهای بد رنگ دارند. این تغییر رنگ که ممکن است ناشی از کشیدن سیگار، مصرف مواد غذایی، نوشيدن قهوه زیاد و ضرب دیدگی دندان یا درمان ريشه ناقص شده باشند.
٢. برای فرم بخشیدن و یکدست کردن دندان، کسانی که به هم ریختگیهای دندانی دارند یعنی فاصله بین دندان های آن ها زیاد است یا موقعیت دندان آنها بد است و فرو رفتگی یا برآمدگی در آنها وجود دارد.
٣. اگر لبه ی دندان فرد شکسته شده یا اثرات ترک خوردگی كه در آن مشاهده میشود لمينت دندان میتواند درمان مناسبی باشد.
اصلاح طرح لبخند بر حسب درخواست مراجعه کننده.
همچنین برای انجام اصلاحات جزئی ترتیب دندان های جلو و منظم کردن آن ها این روش کارا است.

لمینت دندان برای چه کسانی مناسب نیست؟
کسانی که پوسیدگیهای وسیع روی دندانهایشان دارند. در این صورت انجام لمینت سرامیکی دندان و کامپوزیت دندان برای این افراد به بعد از برطرف کردن پوسیدگی یا عفونت لثه هایشان موکول میشود.
کسانی که سایش مینای دندان شدیدی دارند و بافت مینای دندان آنها کافی نیست. برای این گونه افراد معمولا به جای لمینت کردن دندان مجبور به استفاده از انواع روکش دندان هستیم.
افرادی که دندان قروچه دارند، این عادت باعث شکستگی لمينت دندان شده و به مرور به آن آسیب میرساند.

مراقبت های بعد از لمینت دندان چیست؟
پس از انجام درمان لمینیت، فرد باید بهداشت دهانی و رسیدگی به دندان های خود را بیش از پیش جدی بگیرد. همچنین استفاده نامناسب و زیاد از دهان شویه های حاوی فلوراید میتواند روی لمینت دندان تاثیر بگذارد. پیشنهاد ما این است قبل از استفاده از دهانشویه با دندانپزشک خود مشاوره لازم را انجام دهید تا ایشان راهنمایی های لازم را انجام دهند.

فرق کامپوزیت و لمینت چیست؟
قیمت، میزان محافظه کارانه بودن، برگشت پذیری روش، طول عمر مفید (لب پر شدن) و مقاومت در برابر رنگ پذیری تفاوت های این دو روش است. بزرگترین مزیت کامپوزیت ونیر محافظه کارانه تر بودن این روش نسبت به لمینیت سرامیکی است. دیگر تفاوت کامپوزیت و لمینت این است که قیمت کامپوزیت دندان مناسب تر از لمینیت سرامیکی است. با وجود این تفاوت قیمت لمینت دندان، احتمال شکست و لب پر شدن، در لمینیتهای سرامیکی بسیار کمتر است و این مهمترین تفاوت لمینت و کامپوزیت است. از طرفی این انواع لمینیت سرامیکی دندان به رنگ پذیری مقاوم ترند. طول عمر مفید لمینیت سرامیکی بیشتر است. اما قابل برگشت هم نیست.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...