گروه کالا و خدمات

دکتر فرناز خداپرست - قلب و عروق

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

شهرک غرب، بلوار دادمان، نبش فلامک شمالی، پلاک ۶۲، طبقه ۲

توضیحات

بورد تخصصی بیماری های قلب و عروق
اکوکاردیوگرافی، تست ورزشی، هولتر فشار خون، نوار قلب
طرف قرارداد با بیمه های
پایه سلامت، خدمات درمانی
تامین اجتماعی
::: نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام(ECG=EKG) :::
ثبت پتانسیلهای تولید شده (فعالیت الکتریکی) توسط قلب است. سیگنالها الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب (ECG) بواسطه الکترودهای فلزی که به اندامها و قفسه سینه متصل می‌شوند، دریافت شده و توسط دستگاه نوار قلب تقویت و ثبت می‌گردند. نوار قلب در بررسی دردهای قلب و سکته‌های قلبی و نیز بی نظمی های ضربان قلب ارزش خاصی دارند و به عنوان اقدامی ضروری در تمام کسانی که مشکوک به مشکلات حاد قلبی باشند صورت می‌گیرد گرفتن نوار قلب حتی در دوران بارداری یا در نوزادان ضرری ندارد و هیچگونه برق یا جریان الکتریسیته‌ای به بیمار القا نمی‌شود
کاربرد :
نوار قلب کاربردهای زیادی دارد اما شاید بیشترین استفاده‌ای که از آن برده می‌شود، در بررسی بیماریهای ایسکمی قلب (مانند آنژین صدری و سکته قلبی) باشد.
::: اکو کاردیو گرافی(اکوی قلب)::::
اکوی قلب (اکوکاردیوگرافی) یک روش گسترده و غیر تهاجمی است که در آن با استفاده از امواج صوتی بی ضرر برای انسان تصویر اجزاء قلب و میزان سرعت جریان خون تعیین می‌شود. با استفاده از این روش می‌توان نمای دقیقی از دیواره‌های قلبی، دریچه‌ها و ابتدای سرخرگهای بزرگ را بدست آورد. غیر تهاجمی بودن این آزمون از امتیازهای خاص آن به شمار میرود.
::: کاربرد تست ورزش :::
در مجموع تست ورزشی آزمونی است که می‌تواند تنگی‌های عروق کرونری قلب (تنگی های تا حد بیشتر از ۶۰%) را نشان دهد و پزشک را در تصمیم‌گیری برای انجام دادن یا ندادن اقدامات تهاجمی‌تر (مانند آنژیوگرافی) راهنمایی کند. از کاربردهای دیگر این تست در مورد ارزیابی قدرت عملکردی (تحمل فعالیتهای بدنی) افرادی است که ‌دچار سکته‌های قلبی شده اند یا دچار نارسایی قلبی هستند تا بتوان میزان فعالیت مجاز را برای ایشان مشخص کرد.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...
دکتر فرناز خداپرست - قلب و عروق