گروه کالا و خدمات
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس


توضیحات

شرکت بازرگانی ویستا تجارت در عرصه بازار لوازم خانگی کشور و با اتکاء به علم نوین تجارت جهانی، جهت واردات و توزیع کالاهای با کیفیت با طراحی منحصر به فرد بنا نهاده شده است.
اولویت این شرکت ارائه سرویس و خدمات متمایز برای مصرف کنندگان خود می باشد که در این زمینه مشتری مداری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است. مسلما در این مسیر نظرخواهی از مشتریان محترم جهت بهبود روند خدمت گزاری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
تاریخچه شرکت کارشر در سال ۱۹۳۵ توسط آقای آلفرد کارشر، مخترع آلمانی در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. در دهه ۵۰ میلادی اولین دستگاه شستشوی فشار قوی آب توسط این شرکت اختراع شد و در دهه ۷۰ میلادی این شرکت دستگاه های نظافتی خانگی را به طیف محصولات خود اضافه کرد. امروزه شرکت کارشر با بیش از ده هزار کارمند در سراسر دنیا و فروش بیش از ۱۱ میلیون دستگاه در سال به درآمدی بیش از ۲ میلیون یورو دست یافته که این شرکت را در صدر بازار تجهیزات نظافتی جهان قرار داده است.
در سال ۱۹۳۲، آقایان بیل اوبرایان (Bill O ‘Brien) و هری نورویل (Harry Norville) با ادغام اسامی خود، برند برویل را در شهر سیدنی استرالیا ثبت کردند و کار خود را با تولید رادیوهای کوچک و دستگاه های مین یاب آغاز کردند. پس از جنگ جهانی دوم و ورود شبکه تلویزیونی به استرالیا، این شرکت بر تولید لوازم کوچک خانگی متمرکز شد. در دهه ۶۰ میلادی، با تاسیس مرکز تحقیق و توسعه برویل، جهش بزرگی در صنعت لوازم خانگی کوچک استرالیا و دنیا ایجاد شد. با تولید اولین ساندویچ ساز و غذاساز در دهه ۷۰، اولین تابه برقی در دهه ۸۰ و اولین مرکبات گیری اهرم دار در سال ۲۰۰۴، این شرکت توانسته است تاکنون بیش از ۲۰۰ طرح اختراع و بیش از ۶۰ جایزه طراحی بین المللی در صنعت لوازم خانگی کوچک را به نام خود ثبت کند. امروزه برویل به فروشی بیش از ۴۵۰ میلیون دلار در سال و حضور مستقیم در بیش از ۴۰ کشور دنیا دست یافته که این نام را در صنعت لوازم کوچک خانگی تثبیت کرده است. گروه برویل محصولات خود را تحت نام برویل در اروپا عرضه نمی کند، بلکه توسط کمپانی های دیگری همچون: SAGE در انگلستان و ایرلند CATLER در کرواسی، جمهوری چک، مجارستان و اسلواکی GASTROBACK در آلمان و اتریش SOLIS در بلژیک، هلند، ایسلند، لوکزامبورگ و سوئیس STOLLAR در استونی، فنلاند، لاتویا ولتوانی در این بازار عرضه می شود. لازم به ذکر است که گروه برویل صاحب امتیاز این نام های تجاری نمی باشد (به استثنای برند SAGE) و لزوما تمامی کالاهای عرضه شده این کمپانی ها توسط برویل طراحی نگردیده است.
برای اولین بار در سال ۱۹۱۴ ایده یک همزن برقی ایستاده توسط آقای هربرت جانستون (Herbert Johnston) مهندسی که در شرکت هوبارت (Hobart CO) مشغول به کار بود، پایه ریزی شد. در سال ۱۹۱۸ شرکت هوبارت نمونه هایی از این همزن ایستاده را به همسران مدیران ارشد شرکت می دهد تا آماده سازی غذا را برای اولین بار با یک دستگاه الکتریکی تجربه کنند. یکی از این همسران با بیان اینکه اصلا برایم مهم نیست که به این دستگاه چه می گویند، ولی این بهترین «کمک آشپزخانه» (KitchenAid) است که تا به حال داشتم، نام کیچن اید را بر روی این محصول تثبیت می کند. امروزه کیچن اید متعلق به شرکت سرشناس ویرپول آمریکا (Whirlpool cop) بوده و یکی از مهمترین تولیدکنندگان لوازم برقی کوچک و بزرگ جهت مصارف خانگی و صنعتی به حساب می آید.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...