گروه کالا و خدمات

مرکز تخصصی زیبایی مدیس

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

تهرانسر، بلوار اصلی، خیابان هفتم، مجتمع تجاری مهستان، طبقه ۲، واحد ۸

توضیحات

با یک تماس، از کلیه مزایا و شرایط رزرو وقت در فضای مجزا و مجهز بخش عروس ما مطلع شوید و در روز تکرار ناپذیر مراسم خود، آخرین متد زیبایی عروس را با همراهانی مجرب تجربه کنید.

مراسم عروسی در نگاه مدیس، اهمیتی را به خود اختصاص می دهد که میزان آن تنها برای یک عروس قابل درک است. روزی که می خواهیم همه چیز به بهترین شکل ممکنه اجرا شود و ما در نگاه عزیزان مان بدرخشیم. روزی که از دیرباز در رؤیاهای خود بارها و بارها آن را ساخته و پرداخته ایم. ما در مرکز تخصصی عروس مدیس، پاسخ تمامی خواسته های شما را گردهم آورده ایم.
فضایی کاملاً اختصاصی که از آغاز تا پایان در اختیار شما و همراهان تان قرار داده می شود. بخش عروس مدیس آرامش و اطمینانی را که برای روز عروسی خود می جویید در خود دارد. متخصصان، کارشناسان و مشاوران ما در بخش تخصصی عروس با بهره گیری از امکانات پیشرفته و آخرین متد روز در زیباسازی عروس، تمامی دوست داشتنی های شما را با نهایت ظرافت و شکوه تحقق می بخشند.
خدمات عروس ما در مدیس شامل فرآیندهایی سازمان یافته و تخصصی است که هر یک از اهمیتی ویژه برخوردار بوده و طی مطالعه بر عمق نیاز عروس از زمان مراجعه جهت عقد قرارداد تا اجرای کامل کار و حتی پس از آن شکل گرفته است.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...