گروه کالا و خدمات

فروشگاه اینترنتی بانوان آلابهار

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس


توضیحات

خوش پوشی به روش بانوان مسلمان ترکیه و لبنان
اولین فروشگاه اینترنتی بانوان در ایران
ارسال رایگان، امکان تعویض، مرجوعی
همیشه وقتی در مهمانی ای دعوت میشدم یا وقتی در صدد مسافرت خارجی بر می آمدم، اولین و مهمترین دغدغه ذهنی من این بود که چه بپوشم! چه بپوشم که هم پوشیده باشد و هم در عین حال بسیار شیک و به روز.
این دغدغه را فقط من نداشتم بسیاری از اطرافیانم که به دنبال لباس پوشیده و شیک بودند این دغدغه شان بود.
وقتی برای خرید بیرون میرفتم. وقتی به بهترین مراکز خرید و برندها سر میزدم دلم میگرفت. چقدر لباسها زیبا بود و شیک ولی ...
ولی پوشیده نبود. مانتو نمیخواستم مد نظرم لباس بود لباس مجلسی که به واسطه دوربین موبایلها که امروزه واقعا قابل کنترل نیستند و حتی در مراسم های کاملا زنانه هم میبایستی لباسم پوشیده می بود.
حتی مانتو ها هم دیگه پوشش نبود.
نه اینکه لباس پوشیده نباشد! نه! لباس پوشیده بود ولی از هر چند مغازه و بوتیک و مزون یکی لباس پوشیده و شیک می آورد و اون هم تک تک. باید کلی می گشتم تا لباسی برازنده یک بانوی مسلمان ایرانی را می یافتم!
و وقتی می دیدم در کشوری اسلامی زندگی میکنم که تهیه لباس اسلامی و پوشیده برای من و همه مادران این سرزمینم اینقدر سخت هست دلم میگرفت!
ولی در ترکیه، لبنان، مالزی و حتی اروپا و آمریکا، بانوان مسلمان بسیار شیک و باوقار در مجالس و میهمانی ها و پارتی ها شرکت می کنند! چادر ندارند مانتو ندارند ولی لباس کاملا پوشیده!
حتی لباس عروس پوشیده، لباس مجلسی پوشیده، لباس ورزشی پوشیده حتی لباس شنا!
وقتی به شمال کشور می روم و می بینم خانم های به اصطلاح مسلمان با لباس و مانتو در آب رفته اند و متوجه نمی شوند که این لباسها وقتی خیس می شود تا چه حد بدن نما و چسبان هست حرصم در می آمد!
اونوقت در پارک های آبی مالزی و ترکیه، خانم های مسلمان مایوهای اسلامی بسیار زیبا به تن دارند کاملا پوشیده که از جنس ضد آب هست و زمانی که خیس می شود نمی چسبد! و این پارک ها و استخرها این گونه مایو اسلامی را کاملا شناخته اند و در جایی که تابلو زده بدون لباس وارد استخر شوید، عکس اینگونه لباس ها رو هم زده و نوشته بجز این نوع لباس! این یعنی لباس اسلامی هم می تواند مانند برند حلال جهانی باشد!!
یا وقتی می بینم زیباترین لباسها با سایز دختران لاغر اندام ارائه میشه! به اصطلاح باربی! مشکلات تهیه لباس را برای مادران درک می کنم! مادرانی که به واسطه زایمان به واسطه کمبود وقت برای ورزش و رسیدگی به هیکل خود، لباس زیبا و برازنده در دسترسشان نیست! مهربانانی که دلهای زیبا دارند ولی باید لباس پیرزنی بپوشند چرا که رسانه ها القا کرده اند خانمهای زیبا لاغرها هستند! و بازار هم همین را الگو قرار داده و اینگونه لباس ها را در اختیار بانوان قرار میده.
تصمیم گرفتم لباس شیک و برازنده را برای خانم های زیبا و باوقار در همه سایز در دسترسشان قرار بدم، تا از داخل خانه سفارش داده و در همان جا تقدیمشان شود.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...