گروه کالا و خدمات

موسسه ترمیم مو مولیان

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

میدان آرژانتین، خیابان ۱۶ بخارست (احمد قصیر)، پلاک ۱۳، طبقه ۶، واحد ۱۴

توضیحات

گریم حرفه ای داماد توسط گریمور سینما و تلویزیون
مشاوره رایگان
ساعت کار : ۹ الی ۱۸
روزبه عندلیب متخصص ترمیم مو
اینجانب روزبه عندلیب از مشاوران با سابقه در زمینه ترمیم مو با بیش از ۱۵ سال سابقه مستمر هستم. طی این مدت سابقه کاری ام با مراجعان زیادی برخورد داشته ام که از بی مویی یا کم مویی خود ناراضی بوده اند. همچنین برخی از این افراد به دلایلی قادر به انجام روش های جراحی برای کاشت مو نبوده اند. اما مدتی است که این دغدغه کم مویی و بی مویی در خیلی از افراد از بین رفته، چرا که با کمک روش ترمیم مو می توان به دور از دغدغه این مشکل را حل کرد. اما ممکن است برای خیلی از افراد سوال باشد که چطور بدون دردسر و عدم پرداخت هزینه هنگفت می توانند موهایی طبیعی مانند سایر موهای خود داشته باشند!

با مولیان تغییر را به صورت واقعی احساس کنید ...
روزبه عندلیب متخصص ترمیم مو با بیش از ۱۵ سال سابقه مستمر در زمینه ترمیم مو
جهت تصمیم گیری بهتر شما مخاطبین، نکاتی تخصصی در زمینه ترمیم مو به اختصار ارائه می گردد:
SKIN BASE چیست و عملکرد آن چگونه صورت می پذیرد؟
پروتز بسیار ظریفی است به قطر ۱ میلیمتر که از حفره ها و کانالهای بسیار ریز سوزنی شکل تشکیل شده و قابلیت عبور و مرور آب و هوا و اکسیژن رسانی به کلیه نقاط پوست سر را دارد.

جنس موهای ترمیم شده:
موی ۱۰۰ درصد طبیعی است که در کمپانی ما پس از استریل شدن و گذراندن مراحل مختلف از جمله مواد فیکساتور جهت حالت پذیری بهتر و طول عمر بیشتر به صورت تار به تار توسط تکنسین های کمپانی بر روی Skin Base کاشته می شود و برای کلیه خانم ها و آقایان با هر درصدی از ریزش مو قابل انجام شدن است.

تراکم موهای ترمیم شده:
در این روش برخلاف جراحی هیچ نوع محدودیتی از نظر تراکم مو وجود ندارد و مراجعین با هر سن و سلیقه ای می توانند از موهایی کاملا زیبا با حالت پذیری فوق العاده بالا بهره مند شوند. استفاده از ژل، تافت، اتوی مو و سشوار نیز محدودیتی ندارد.

امتیاز ویژه ترمیم موی مولیان: ۱- خط رویش فوق العاده طبیعی ۲- قابلیت برس زدن به طرف بالا
طبیعی بودن مو و نذاشتن عوارض از امتیازات مهم مولیان می باشد.

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...