گروه کالا و خدمات

ارسال گل به ایران - پارک گل قیطریه

این آگهی منقضی شده است.
(مدت زمان اعتبار این آگهی به پایان رسیده است.)

اطلاعات تماس

قیطریه، روبروی پارک، بلوار ۳۵ متری، نبش شب افروز، پلاک ۹۷

توضیحات

ارسال گل به ایران
۴ دهه با شما
عضو موسسه بین المللی فلوروپ
کارنامه سرزمین آریایی ما، همه گاه پیوندی نا گسستنی با گل و گیاهان گلدار داشته و همواره چشم و چراغ ایران بوده است . نمونه آشکار و پیدای آن سنگ نگاره های ستبر تخت جمشید است که ۲۵۷۵ سال پیش نهادی گویا از فرهنگ نام آشنای مهرورزی و دوستی گل و گیاه را بر سینه دارد. گل ها و گیاهان، این خاموش ترین و زیباترین دهش خداوندی، بخششی است که آدمیان از آفریدگار یگانه به یادگار دارند. از کودکی به یاد دارم که پدر بزرگوارم (حاج ولی الله هوشنگی ) گرایشی پر مهر و ژرف و دلبستگی ویژه ای به گل و گیاه و طبیعت سبز داشت.
به گفته ای پشتوانه و پیشه اش، پرورش و افزونش گل و گیاه بود تا آنجا که در نخستین ماههای ۱۳۵۴ خورشیدی به بنیاد پارک گل قیطریه دست یابید و با خجستگی کار داد و ستد گل را آغاز کرد.
آنگاه در سال ۱۹۹۵ میلادی به هموندی (عضو ) سازمان جهانی (فلوروپ –اینترفلورا) پیوستیم تا راه برای گسیل ارمغان گلدسته های فرخنده و شاد باش آشنایان، بستگان و خریداران گرامی مان در جای جای جهان فراهم آوریم.
و امروزین، مدیریت بنیاد (پارک گل قیطریه) با اینجانب، با کوشمندی دو چندان به همان راهی گام گذارده و می نهد که پاسخگوی پسند و خواسته های پر شمار شما سروران ارجمند باشد. ما سال هایی را که پشت سر نهاده ایم برایمان فراموش شدنی نیست چرا که رخدادهای شگفتی داشته.
آن دم که دسته گل عروسی، دختری را آراسته می کنیم که چند دهه پیش دسته عروسی مادرش را آذین کرده بودیم.
نمی توانیم از انبوه گل هایی که برای بزرگداشت و شادمانی روز های بیادماندنی پیروزی جنگ تحمیلی با دشمن گرفته تا ستارگانی چون هنرمندان بزرگ، ورزشکاران جوانمرد و لایه های گوناگون مردم از ما دریافت داشتند و یا انجام چیدمان و گل آرایی نشست ها، گردهمایی ها و همایش های درون مرزی و برون مرزی، همه و همه از برترین خاطره ها و یادمان های این بنیاد به شمار می آیند و بدین سان، یاد بودها و خاطره تک تک آنانی که همیشه با ما بوده، مشتری ما بودند و هستند، در نگاه ژرف ما دوست داشتنی ؛ گرامی و هم چنان جایگاه ویژه خود را داشته و خواهند داشت. اکنون ما پیشینه ای فرا تر از چهار دهه را پشت سرنهاده ایم با یاورمندی و پشتیبانی شما بزرگ منشان بخشنده باز هم میخواهیم هم چنان و بی کم و کاست با رویکرد ارج گزاری و همدلی آکنده از دوستی و گشاده رویی، راه نوینی را به پیماییم و بیش از پیش ؛ میزبان و خدمتگذار شما گرامیان باشیم آن هم با گل
با برترین سپاس
مدیریت بنیاد پارک گل قیطریه (الف.هوشنگی)

برای خواندن ادامه متن کلیک کنید ...